AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Skrevet 8. juni 2023 Hei. ex barnemor til min samboer gir stygge blikk til mitt barn (som jeg har fra tidligere forhold) Dette synes mitt er ubehagelig, hvordan skal jeg få stopp på dette? Anonymkode: 5bb54...3ed
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Skrevet 8. juni 2023 Dette synes mitt barn er ubehagelig skulle det stå. Anonymkode: 5bb54...3ed
Sannhetsøkende Skrevet 8. juni 2023 #3 Skrevet 8. juni 2023 Spør henne rett ut hvorfor hun titter sånn på barnet ditt. Spør henne høyt. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #4 Skrevet 8. juni 2023 Ex-barnemor? Skriver du at din manns eks sender ditt barn stygge blikk, som ikke engang er deres felles barn? Støtter ovennevnte forslag. "Unnskyld meg, men du. Barnet mitt føler seg uttrygg når du (atferd). Hva har han gjort? (for kanskje har han gjort noe..) Om du har et problem med meg, får du ta det meg meg. Ikke ta det ut over et uskyldig barn" Anonymkode: 35eb3...a08
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #5 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ex-barnemor? Skriver du at din manns eks sender ditt barn stygge blikk, som ikke engang er deres felles barn? Støtter ovennevnte forslag. "Unnskyld meg, men du. Barnet mitt føler seg uttrygg når du (atferd). Hva har han gjort? (for kanskje har han gjort noe..) Om du har et problem med meg, får du ta det meg meg. Ikke ta det ut over et uskyldig barn" Anonymkode: 35eb3...a08 Hun har lagd styr for oss fra dag 1, måtte besøksforbud for å få slutt på en del av drama. Men nå tar hun igjen på mitt barn😢 Anonymkode: 5bb54...3ed
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #7 Skrevet 8. juni 2023 Opplevde noe av det samme, bare at det var felles barn. Husker hver gang det var overlevering av stebarnet mitt, så kikket ikke eksen på datteren min en gang. Hun prøvde å si hei, men fikk ikke noe tilbake. Mannen min sa da «pleier du ikke å si hei når andre sier hei til deg», hun svarte jo da, har bare så dårlig tid 🙄 Anonymkode: d9f8b...269
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #8 Skrevet 8. juni 2023 jeg gjetter på at dette skjer kun i ditt hode... Hva legger du i stygge blikk? Anonymkode: c4bfa...31b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #9 Skrevet 8. juni 2023 pass på at de ikke møtes, og si i fra at de stygge blikkene får du holde deg for god til. Anonymkode: 26433...8fb
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #10 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei. ex barnemor til min samboer gir stygge blikk til mitt barn (som jeg har fra tidligere forhold) Dette synes mitt er ubehagelig, hvordan skal jeg få stopp på dette? Anonymkode: 5bb54...3ed Du burde så godt du kan skjerme barnet ditt, det handler jo ikke om barnet det her. Har det vært mye drama før, så blir det ikke bedre av å strø litt salt oppi suppa med å påpeke griseblikket hennes. Ignorer så godt du kan, eller ta det på tomannshånd. Eller få mannen til å møte henne alene borte fra huset deres. Anonymkode: 423e8...448 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #11 Skrevet 8. juni 2023 Helt ærlig - hvis det er behov for besøksforbud mot eksen til mannen din og du er bekymret for om dette går ut over barnet ditt.. flytt ut! Barnets sikkerhet må komme først. Anonymkode: 01f87...69a 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #12 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt ærlig - hvis det er behov for besøksforbud mot eksen til mannen din og du er bekymret for om dette går ut over barnet ditt.. flytt ut! Barnets sikkerhet må komme først. Anonymkode: 01f87...69a Enig. Det er jo ganske alvorlig om det har vært behov for besøksforbud. Jeg hadde vært redd om hennes sinne nå gikk utover mitt barn, iallfall. Selv om det «bare» var snakk om stygge blikk nå, ville jeg vært bekymret for langt kan hun la det gå. Barnets trygghet må komme før ditt behov for å bo med typen. Anonymkode: 03a4f...d48
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #13 Skrevet 9. juni 2023 Disse blikkene har blitt observert av andre enn meg også, så er ikke noe som foregår i hodet mitt. Mitt barn er livredd for henne og der skjønner jeg godt. Anonymkode: 5bb54...3ed
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #14 Skrevet 9. juni 2023 Hvis det har vært drama fra dag én - hvorfor har du da dratt datteren din inn i dette? Dette trenger ikke ditt barn, og det er viktigere enn å være samboer med noen. Anonymkode: f1def...526
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #15 Skrevet 9. juni 2023 Hvor ofte omgås dere henne siden det er et problem at hun blikker ungen din? Skjønner problemet altså, men likevel. Anonymkode: 59001...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå