AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Del Skrevet 8. juni 2023 Jeg leier en sokkel og har utgang nede . I etasjen over har de utgang oppe. Føler på en måte at hagen min er den gressflekken som er på undersiden av huset. Utenfor soveromsvinduet er det satt opp en huske stativ med sklie . Her er ofte barna og besøk . I dag var det bursdag med 15 hylende barn utenfor som brukte stativet. Jeg har satt opp hagesofa rett foran . Føles bare litt rart på en måte, føler det stativet er plassert litt feil i forhold til meg. Huseier tror tydeligvis han kan bruke hagen akkurat som det passer seg. I morgen kommer en hund jeg skal passe og da skal den få løpe fritt der .. Anonymkode: a15e9...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Del Skrevet 8. juni 2023 Haha, nice try Anonymkode: 46ae3...e7d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #3 Del Skrevet 8. juni 2023 Dette må være tull? Det er huseier sin hage. Du har leid leilighet og står det ikke noe om hage så har du ingen hage. Du kan ikke kreve huseiers huskestativ flyttet når du er leieboer i kjeller. Anonymkode: 493bf...2a7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #4 Del Skrevet 8. juni 2023 Javel. Takk for info. Anonymkode: 96be5...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #5 Del Skrevet 8. juni 2023 Ingenting er ditt. Hva sier leie kontrakten. Anonymkode: cf1e7...4a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #6 Del Skrevet 8. juni 2023 Jammen godt du skrev at gressflekken var på utsiden av huset, ellers hadde vi muligens trodd den var på innsiden. Anonymkode: 96be5...d38 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #7 Del Skrevet 8. juni 2023 Står det i kontrakten at du disponerer hagen?, hvis ikke har du ingenting du skulle ha sagt. Anonymkode: 2a4ee...0d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #8 Del Skrevet 8. juni 2023 Hunden skal løpe fritt i huseiers hage 😂😂😂😂😂😂😂 Våre leietakere får bruke hele hagen. De spurte om de kunne få en flekk, så vi spurte om hvor de kunne tenke seg. Og der sitter de. Er vi ikke hjemme så kan de bare boltre seg over alt 🌸🌿 Anonymkode: 93410...ea3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #9 Del Skrevet 8. juni 2023 Med mindre hageflekken i kontrakten er spesifisert som tilhørende utleieenheten er den ikke del av hva du leier. Vi har stor parkering utenfor utleieenheten. Det er vi, ikke leieboer, som disponerer den. At noe er utenfor utleiebolig betyr ikke det at det naturligvis hører med. Anonymkode: d8424...237 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 8. juni 2023 #10 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg leier en sokkel og har utgang nede . I etasjen over har de utgang oppe. Føler på en måte at hagen min er den gressflekken som er på undersiden av huset. Utenfor soveromsvinduet er det satt opp en huske stativ med sklie . Her er ofte barna og besøk . I dag var det bursdag med 15 hylende barn utenfor som brukte stativet. Jeg har satt opp hagesofa rett foran . Føles bare litt rart på en måte, føler det stativet er plassert litt feil i forhold til meg. Huseier tror tydeligvis han kan bruke hagen akkurat som det passer seg. I morgen kommer en hund jeg skal passe og da skal den få løpe fritt der .. Anonymkode: a15e9...1dd Det forundrer meg stadig at ikke utleiere gir klare beskjeder om hva som er deres og hva som er leietakers del av hage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #11 Del Skrevet 8. juni 2023 Fru Uperfekt skrev (2 minutter siden): Det forundrer meg stadig at ikke utleiere gir klare beskjeder om hva som er deres og hva som er leietakers del av hage. Når utleier har lekeapparater til sine barn der er det ganske åpenbart at det ikke er del av hva som leies ut, men leieboer kan da også spørre om slikt er uklart. Anonymkode: d8424...237 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 8. juni 2023 #12 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Når utleier har lekeapparater til sine barn der er det ganske åpenbart at det ikke er del av hva som leies ut, men leieboer kan da også spørre om slikt er uklart. Anonymkode: d8424...237 Tja kanskje. I det forigje huset vårt sto det lekeapparater rett utenfor leiedel men ga beskjed til leietaker (som ikke hadde barn) at de kun ville være i bruk når hen var på jobb sånn at hen ikke ble forstyrret. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå