AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Skrevet 8. juni 2023 Dette har skjedd med meg. Jeg er ikke sånn typisk «lesbisk» i væremåten eller klesstilen, men noen ganger kan hjernen min plutselig bare bestemme seg for at jeg liker en dame? For eksempel en kollega. Men jeg er jo interessert i menn og jeg har jo en ektemann som jeg både elsker og er tiltrukket av. Anonymkode: 02d9e...6a1
Coachshinny Skrevet 8. juni 2023 #2 Skrevet 8. juni 2023 Det skjer meg hele tiden, selv om jeg mener selv å tiltrekkes av menn. Jeg er singel og sånn sett fri. Jeg og min bestevenninne er helt besatt av hverandre. Det er ingen som gir meg sex og orgasmer som hun gjør. Da bli jeg forelsket😅 1 1
Nox/ing Skrevet 8. juni 2023 #3 Skrevet 8. juni 2023 Jeg vil di at under de siste årene har det å forelske seg i samme kjønn blitt populært blant jenter og noen gutter så jeg vil si at det er blitt ganske vanlig 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #4 Skrevet 8. juni 2023 Hvor vanlig det er å være bifil mener du? Ganske vanlig. Anonymkode: f5f11...27c 5
Coachshinny Skrevet 8. juni 2023 #5 Skrevet 8. juni 2023 Nox/ing skrev (5 minutter siden): Jeg vil di at under de siste årene har det å forelske seg i samme kjønn blitt populært blant jenter og noen gutter så jeg vil si at det er blitt ganske vanlig Jeg vet, kjenner selv på det som har forelsket meg i min venninne 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #6 Skrevet 8. juni 2023 Det er vel ikke helt uvanlig slik ting er i dag, spesielt blant jenter. Men dersom du har sex med en av samme kjønn så er du per definisjon bifil eller homoseksuell. Selvom mange liker å tro noe annet. Anonymkode: f5041...329 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #7 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel ikke helt uvanlig slik ting er i dag, spesielt blant jenter. Men dersom du har sex med en av samme kjønn så er du per definisjon bifil eller homoseksuell. Selvom mange liker å tro noe annet. Anonymkode: f5041...329 Nei. Får man ikke følelser for samme kjønn, men liker å ha sex med det, heter det bisexuell! Uansett hva du måtte mene. Anonymkode: a656e...a86 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #8 Skrevet 8. juni 2023 Metastudier tyder på at omtrent 1-5% av voksne menn og 1-3% av voksne kvinner identifiserer seg som homofile, lesbiske eller biseksuelle. Det er mao ikke veldig vanlig, men heller ikke veldig uvanlig. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7031179/ Anonymkode: 94a68...3ae 1 3
Andro Skrevet 8. juni 2023 #9 Skrevet 8. juni 2023 Tror at veldig mange ikke kjenner etter hva de egentlig føler og hva de gledes av, fordi vi blir innprentet en heteronormativ kultur. Derfor vedkjenner ikke folk seg sin egen seksualitet. Det vil bli bedre. Definerer meg som panseksuell. 3 1
blaffen Skrevet 8. juni 2023 #10 Skrevet 8. juni 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Men dersom du har sex med en av samme kjønn så er du per definisjon bifil eller homoseksuell. Selvom mange liker å tro noe annet. Nei, legning er ikke hva du *gjør*. Det er hva du *er*(og føler).
SlemUlv Skrevet 8. juni 2023 #11 Skrevet 8. juni 2023 https://www.ung.no/oss/507572 Sitat Biseksuell betyr at man er seksuelt tiltrukket av begge kjønn. Bifil betyr derimot at man tiltrekkes av begge kjønn både seksuelt og personlighetsmessig.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #12 Skrevet 8. juni 2023 Coachshinny skrev (4 timer siden): Det skjer meg hele tiden, selv om jeg mener selv å tiltrekkes av menn. Jeg er singel og sånn sett fri. Jeg og min bestevenninne er helt besatt av hverandre. Det er ingen som gir meg sex og orgasmer som hun gjør. Da bli jeg forelsket😅 Var dere forelsket i hverandre på forhånd eller ble dere det etter sex? Anonymkode: 02d9e...6a1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #13 Skrevet 8. juni 2023 Andro skrev (2 timer siden): Tror at veldig mange ikke kjenner etter hva de egentlig føler og hva de gledes av, fordi vi blir innprentet en heteronormativ kultur. Derfor vedkjenner ikke folk seg sin egen seksualitet. Det vil bli bedre. Definerer meg som panseksuell. I vår ekstremt liberalistiske kultur er nok dette et nokså konstruert problem. Anonymkode: 94a68...3ae 2
Andro Skrevet 8. juni 2023 #14 Skrevet 8. juni 2023 Ekstremt liberalistiske?? Nordmenn er veldig konforme. 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #15 Skrevet 8. juni 2023 Det er veldig vanlig. Derfor trenger vi Pride fordi mange folk tror fortsatt det er uvanlig og tabu Anonymkode: e9ec0...33c 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #16 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Metastudier tyder på at omtrent 1-5% av voksne menn og 1-3% av voksne kvinner identifiserer seg som homofile, lesbiske eller biseksuelle. Det er mao ikke veldig vanlig, men heller ikke veldig uvanlig. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7031179/ Anonymkode: 94a68...3ae Ikke akuratt representative tall når studien inkluderer homofobiske land som Bulgaria, India, Irland, Polen, Romania, Singapore, USA osv. Anonymkode: e9ec0...33c 2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 8. juni 2023 #17 Skrevet 8. juni 2023 SlemUlv skrev (3 timer siden): https://www.ung.no/oss/507572 Det er jo bare tull. Bifil og biseksuell betyr akkurat det samme. Akkurat som homofil/homoseksuell og heterofil/heteroseksuell.
SlemUlv Skrevet 8. juni 2023 #18 Skrevet 8. juni 2023 Anonymus Notarius skrev (1 minutt siden): Det er jo bare tull. Bifil og biseksuell betyr akkurat det samme. Akkurat som homofil/homoseksuell og heterofil/heteroseksuell. Nei, det gjør ikke det. Dette er blitt bevist mange ganger 😃
Majer Skrevet 8. juni 2023 #19 Skrevet 8. juni 2023 80% av kvinner og 50% av menn er skeive. Man kan eks like menn i 99% av tilfellene og kvinner i 1%.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #20 Skrevet 8. juni 2023 Jeg er kvinne og bifil, men har hatt samme jentekjæreste siden vi var 16 år gamle (er nå 38), mens jeg har byttet mannlige kjærester og ektemenn flere ganger. Kan ikke tenke meg et liv uten henne. Anonymkode: e3458...041 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå