AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #21 Del Skrevet 8. juni 2023 Nysgjerrigper. Anonymkode: 1b3cd...9ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 8. juni 2023 #22 Del Skrevet 8. juni 2023 Også sett mange ganger i det siste, er masse skoleavslutninger og div rundtomkring. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 8. juni 2023 #23 Del Skrevet 8. juni 2023 Som andre sier; du vet ikke hvorfor varene ble handlet. Dog er det en grunn for at 70% av befolkningen er overvektige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #24 Del Skrevet 8. juni 2023 Hvem i all verden ser etter hva andre har i handlevogna? Jeg kjøpte masse (sukkerfri) brus i dag. 10 liter 🙂. Betyr ikke at jeg bøtter ned med brus. Jeg kikker aldri i handlekurvene til folk. Har ikke ramlet meg inn. Du aner jo ikke hva folk handler inn til. Nå er det konfirmasjonstid og høysesong for bryllup. Anonymkode: 27e08...64f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #25 Del Skrevet 8. juni 2023 Uff a meg. Tenk å få et så stort sjokk på en helt vanlig handletur, på en helt vanlig torsdag! Stakkars menneske, håper du får hjelp til å komme over sjokket. Vi vil jo ikke at du skal bli syk av denne forferdelige hendelsen du opplevde. Anonymkode: e2ac8...264 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #26 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): I dag hadde jeg en opplevelse på butikken jeg sent vil glemme. Jeg ble vitne til en mor med to barn handle ekstreme mengder usunne varer - spesielt brus. Jeg tror hun må ha handlet 4-5 sekspakninger med store cola sammen med barna sine. Dette er jo helt vanvittige mengder brus, og dette er jo så absolutt ikke bra for disse små barna! I tillegg til dette fikk barna hver sin store pose med smågodt, og det er jo ikke en gang helg. Matvarene var heller ikke mye å skryte av, nemlig pølser, hamburgere og grandiosa (flere ulike varianter). Må innrømme at jeg reagerte med vantro. Barna i dette tilfelle kan ikke ha vært eldre enn tidlig barneskolealder. Er det flere enn meg her som synes slikt som dette er helt hårreisende? Anonymkode: 6e170...344 Nei, du er ikke alene om å mene det er hårreisende. Anser det som omsorgssvikt. Tviler sterkt på at det var en feiring eller spesiell anledning som enkelte foreslår her. Mennesker med grunnleggende bra kosthold spiser ikke pølser, hamburgere og grandiosa når de skal feire ting heller. Anonymkode: 73601...2cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #27 Del Skrevet 8. juni 2023 Det gjorde jeg og i helga, handler inn til dåp og selskap til 30 stk 🤪 Prøv hardere da, troll. Anonymkode: 66927...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBrukar0 Skrevet 8. juni 2023 #28 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, du er ikke alene om å mene det er hårreisende. Anser det som omsorgssvikt. Tviler sterkt på at det var en feiring eller spesiell anledning som enkelte foreslår her. Mennesker med grunnleggende bra kosthold spiser ikke pølser, hamburgere og grandiosa når de skal feire ting heller. Anonymkode: 73601...2cb Mennesker med grunnleggende bra kosthold har ingen problem med pølser, hamburgere og grandiosa når de skal feire. Mennesker med spiseforstyrrelser derimot kan ha problem det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #29 Del Skrevet 8. juni 2023 Når folk kjøper store mengder brus, så tenker jeg at det enten er tilbud, eller så handler man inn til en skoleavslutning eller bursdag. Eller kanskje vedkommende pleier å gå til butikken, og så kjører hun av og til til butikken for å hamstre tunge ting. Angående snopen, så kan det jo hende de ikke skal spise det før helgen. Kanskje posene ikke er til hvert barn, men til skål på bordet til alle inkl gjester. Anonymkode: d6e6f...373 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #30 Del Skrevet 8. juni 2023 Kunne vært meg forrige uke 😅 handlet inn til jobbfest! Flere ooser chips, smågodt, brus osv. Ikke spiser ungene mine verken smågodt eller drikker brus, men de var med på handleturen. Ikke var det helg heller 😂 De tok ikke skade av det, tror jeg 😉 De er 8 år og 12 år gamle. Vi kan fint handle inn helgekosen tidlig i uken og vente med å spise det før lørdag Anonymkode: 7d0a5...a0b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #31 Del Skrevet 8. juni 2023 Kanskje det var en bursdagsfeiring? Kanskje den var på salg så hun handlet inn ekstra? Anonymkode: 5f40d...025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 8. juni 2023 #32 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): I dag hadde jeg en opplevelse på butikken jeg sent vil glemme. Jeg ble vitne til en mor med to barn handle ekstreme mengder usunne varer - spesielt brus. Jeg tror hun må ha handlet 4-5 sekspakninger med store cola sammen med barna sine. Dette er jo helt vanvittige mengder brus, og dette er jo så absolutt ikke bra for disse små barna! I tillegg til dette fikk barna hver sin store pose med smågodt, og det er jo ikke en gang helg. Matvarene var heller ikke mye å skryte av, nemlig pølser, hamburgere og grandiosa (flere ulike varianter). Må innrømme at jeg reagerte med vantro. Barna i dette tilfelle kan ikke ha vært eldre enn tidlig barneskolealder. Er det flere enn meg her som synes slikt som dette er helt hårreisende? Anonymkode: 6e170...344 Hvorfor bryr du deg? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus85 Skrevet 8. juni 2023 #33 Del Skrevet 8. juni 2023 Har du i det hele tatt fått med deg at det er sommeravslutninger i både barnehagene og skolene nå? Tanken streifet deg tydeligvis ikke at mor har kjøpt inn til dette? Du bare hoppet rett til dømming? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 8. juni 2023 #34 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nysgjerrigper. Anonymkode: 1b3cd...9ef Helt enig! Men det er kanskje meg det er noe galt med siden jeg ikke en gang kan si hva kunden foran i kassa handlet. Jeg legger virkelig verken merke til eller bryr meg om hva andre handler, jeg har nok med meg og mitt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #35 Del Skrevet 8. juni 2023 For det første, så skjønner jeg ikke at noen faktisk ser oppi handlevognene til andre, for å få med seg hva de kjøper. Det har jeg aldri brydd meg om. Jeg har to tenåringer i hus, og handler brus, frossen pizza og lignende i litt store mengder da det er på salg. Men da har vi det lenge og, da det ikke blir spist/drukket ofte. Og vi har åpent hus, så her kan det være 8 tenåringer en lørdagskveld. Da er det greit å ha brus og chips og tilby de. Så jeg kjøper jo og flere poser chips til helgen. Mer enn hva vi spiser selv. Så er det bursdager, halloween osv. Men i det daglige, så spiser vi sunt. Anonymkode: 88b63...7c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #36 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det gjorde jeg og i helga, handler inn til dåp og selskap til 30 stk 🤪 Prøv hardere da, troll. Anonymkode: 66927...b0e Du serverer grandiosa og pølser i barnedåp faktisk??? AnonymBrukar0 skrev (59 minutter siden): Mennesker med grunnleggende bra kosthold har ingen problem med pølser, hamburgere og grandiosa når de skal feire. Mennesker med spiseforstyrrelser derimot kan ha problem det. Uenig. Det handler ikke om at det er usunt, som går helt fint i ny og ne, men om at det er lite feiring over å stappe i seg motbydelig søppelmat. Mennesker med grunnleggende bra kosthold har stort sett andre smakspreferanser enn toro-, frityr- og wienerpølse-mennesker. Anonymkode: 73601...2cb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 8. juni 2023 #37 Del Skrevet 8. juni 2023 (endret) Jeg hadde en sånn handlekurv i dag. - Pølser og lompe (ble bedt om å kjøpe det til klasseavslutning, andre tar med annen type mat/frukt osv) - Lettbrus og noe snop (til helga) Mine handlekurver er veldig lite representative for totalen. Vanligvis ville du bare sett 80% frukt&grønt, noen få meieriprodukter og brød. Resten bestilles på dør. Så Meny tror jo sikkert vi drikker syke mengder havremelk og stapper i oss tørrvarer og linser siden jeg bestiller type 10 av gangen av hver ting 😅 Endret 8. juni 2023 av AprilLudgate 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #38 Del Skrevet 8. juni 2023 Dere som synes det er hårreisende, hva serverer dere egentlig i barnebursdager? Anonymkode: c6e92...0d1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBrukar0 Skrevet 8. juni 2023 #39 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du serverer grandiosa og pølser i barnedåp faktisk??? Uenig. Det handler ikke om at det er usunt, som går helt fint i ny og ne, men om at det er lite feiring over å stappe i seg motbydelig søppelmat. Mennesker med grunnleggende bra kosthold har stort sett andre smakspreferanser enn toro-, frityr- og wienerpølse-mennesker. Anonymkode: 73601...2cb Uenig. Mennesker med grunnleggende bra kosthold har et avslappet forhold til mat og spiser det de får servert når det feires. De som er veldig opptatt av hva som er sunt og usunt har som oftest ikke et grunnleggende bra kosthold. De har bikket over til å bli usunt opptatt av å spise "sunt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #40 Del Skrevet 8. juni 2023 Dette er grunnen til at jeg med spiseforstyrrelse har angst for å gå på butikken. Slike som ts er alt for raske ute til å dømme. Anonymkode: 729c4...07a 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå