AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Skrevet 8. juni 2023 Hei. jeg har fått resept på betablokker av lege, pga sosial angst og prestasjons angst. Er det noen som har erfaring med dette? Kan man ta det på kvelden, og forstyrrer dette søv. jeg skal ha en prestasjon imorgen, der jeg tenkte å ta en betablokker, men har ikke prøvd disse enda. Anonymkode: c982f...1dc
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Skrevet 8. juni 2023 Jeg brukte dette når jeg hadde problemer med å sove pga. angst. Synes det fungerte godt. Hadde en vond knute i magen og den forsvant når jeg begynte med disse, pulsen og pusten ble også roligere. Det forstyrrer ikke søvn såvidt jeg vet, jeg tok det alltid på kvelden. Jeg ble fortalt at det er en veldig gammel og trygg medisintype. Ikke noe farlig å prøve. Anonymkode: 2dbd1...b8b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #3 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei. jeg har fått resept på betablokker av lege, pga sosial angst og prestasjons angst. Er det noen som har erfaring med dette? Kan man ta det på kvelden, og forstyrrer dette søv. jeg skal ha en prestasjon imorgen, der jeg tenkte å ta en betablokker, men har ikke prøvd disse enda. Anonymkode: c982f...1dc Korttidsvirkende betablokkere bør tas like før ønsket effekt. Langtidsvirkende kan tas 1 gang daglig og virker i 24 timer, feks meteorolog depot. Men spør legen eller apoteket, eller les i pakningsvedlegget. Anonymkode: 57ff5...c41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå