Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun gjør jo ikke annet enn å ta feilvurderinger og så be «andre rydde opp» .. Terrorangrepet og ikke minst TikTok gate. Virker utrolig arrogant og ikke mottakelig for kritikk 

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
LinnHenrikke skrev (7 timer siden):

Hun gjør jo ikke annet enn å ta feilvurderinger og så be «andre rydde opp» .. Terrorangrepet og ikke minst TikTok gate. Virker utrolig arrogant og ikke mottakelig for kritikk 

Både Erna og Høie fikk bli værende selv om unødvendig mange døde under pandemien.

• Liker 3
Skrevet
Majer skrev (11 timer siden):

Både Erna og Høie fikk bli værende selv om unødvendig mange døde under pandemien.

Du mener kanskje «selv om unødvendig mange ble påført psykiske lidelser og/eller store økonomiske tap på grunn av hysteriske og unødvendige restriksjoner, og dette uten at de gadd å øke sykehus kapasiteten med en eneste sengeplass…?»

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Begrense skjermtiden hennes?😏

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep/latterliggjøring samt svar til dette.

Mvh. Leselusa, mod.

• Liker 1
Skrevet

Dama er helt håpløs, utrolig at ho ikke har gått av allerede

• Liker 4
Skrevet

Godt spørsmål. Som jeg har lurt på lenge...Noen bør hviske henne i øret at hun bør gå av mens leken er god

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes vel hun er av de bedre, så jeg synes hun kan bli.

Skrevet

Skal nok mye til Vedum skulle jo gå ved over 20 kroner Liter,n det måtte vel være i fjol ? 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvis sosiale medier forsvant

• Liker 1
Skrevet
LinnHenrikke skrev (På 8.6.2023 den 13.42):

Hvilke vurderinger mener du hun har tatt?
Angående terrorangrepet - tror du det var Mehl som bestemte hva hun skulle si, eller var det hele fagetaten i departementet som sammen med PST og politiet som ble enige om ordbruken? Begrepsbruken, som man diskuterte her, er nok ikke hun som bare har funnet på. Det er en strategi som er vedtatt hvor hun har fått beskjed om hva hun skal si. Jeg forstår at man trenger noen å legge skylden på. Jeg forstår at det er deilig å ha en enkeltperson å legge ansvaret på, og jeg forstår at politikere er et yndet mål for fordommer og negative personkarakteristikker. Men la oss av og til prøve å oppføre oss litt edruelige og forstå at det ikke alltid er den ene politikeren som bestemmer alt. De må være gallionsfigur, fugleskremsel og stå i full storm, ofte pga uttalelser eller beslutninger tatt hos helt andre instanser enn seg selv.

Skrevet
2 hours ago, Flintis said:

Jeg synes vel hun er av de bedre, så jeg synes hun kan bli.

Seriøst? Som hva da i tilfelle? Dersom du mener reality deltager i Kompani Lauritzen,så jo,hun gjorde jo en grei jobb der,selv om jeg heller ville se maling tørke. Dama er sikkert flink til en hel masse. Absolutt ikke dum. Men denne ministerposten hun har fått tredd ned over hodet,er HELT utenfor hennes kompetanse område.

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg har ikke fulgt med så mye på henne men fått med meg at hun flere ganger har blitt kritisert for å ikke uttale seg om saker som fortsatt var under arbeid. Hun ble spurt om hun ville beklage relatert til Baneheiasaken, og nå om pride-drapene i fjor var terror før underordnede institusjoner var ferdige med sitt arbeid. Det svar selvfølgelig helt riktig av henne og vente. Dette vil vært helt feil om hun skulle konkludere før institusjoner i arbeid hadde fullført sitt arbeide.

Skrevet
Fant80 skrev (3 timer siden):

Seriøst? Som hva da i tilfelle? Dersom du mener reality deltager i Kompani Lauritzen,så jo,hun gjorde jo en grei jobb der,selv om jeg heller ville se maling tørke. Dama er sikkert flink til en hel masse. Absolutt ikke dum. Men denne ministerposten hun har fått tredd ned over hodet,er HELT utenfor hennes kompetanse område.

Kompetansen er vel politiker og jurist.

• Liker 2
Skrevet

Det spiller jo stort sett liten rolle hbiøken pyntedokke de setter i disse mimisterpostene, så i så henseende er det jo faktisk greit med litt eye-candy iblant alle grå mus.

Skrevet
On 6/12/2023 at 1:51 AM, Capazitet said:

Godt spørsmål. Som jeg har lurt på lenge...Noen bør hviske henne i øret at hun bør gå av mens leken er god

Tror hvisking ikke virker, trolig ikke roping heller. Hun har fått makt, det er et stort personlig nederlag å gi den fra seg. 

• Liker 1
Skrevet
On 6/12/2023 at 2:03 AM, Maskinfører said:

Skal nok mye til Vedum skulle jo gå ved over 20 kroner Liter,n det måtte vel være i fjol ? 

Diesel kostet 17,50 og bensin 19,30 igår, så han kan vel fortsette i jobben sin da? 

Men det er ikke Mehl som tar alle avgjørelsene til PST og politiet generelt, så hun har ikke spesielt ansvar for de eventuelle feilvurderingene og manglende handlingskraft ledelsen i PST har utvist. Om hun ikke viser handlekraft og irettesetter ledelsen i PST og får riktige prioriteringer på dagsorden kan hodet rulle. Med mindre det kan vises til en epost der Mehl ettertrykkelig har bedt PST om ikke å etterforske ryktene om en potensiell terrorhandling under Pridefeiringen. 

Skrevet
newman01 skrev (5 timer siden):

Diesel kostet 17,50 og bensin 19,30 igår, så han kan vel fortsette i jobben sin da? 

Men det er ikke Mehl som tar alle avgjørelsene til PST og politiet generelt, så hun har ikke spesielt ansvar for de eventuelle feilvurderingene og manglende handlingskraft ledelsen i PST har utvist. Om hun ikke viser handlekraft og irettesetter ledelsen i PST og får riktige prioriteringer på dagsorden kan hodet rulle. Med mindre det kan vises til en epost der Mehl ettertrykkelig har bedt PST om ikke å etterforske ryktene om en potensiell terrorhandling under Pridefeiringen. 

Han burde gått av for lengste jeg vil si jeg har sett Bensin til 23,96 pr liter i 2 dager nå på flere steder og da teller vel det mere enn 1 dag med Bensin til 19,30 for øvrig var Dieselprisen hos meg på flere steder 21,60 eller noe i den dur.n bruker ubetjente stasjoner så burde jo vært rimeligere her i og med at de ikke betaler lønn til andre enn han som kjører og fyller opp 

Justisministeren har ett viss ansvar så 

Skrevet
16 hours ago, Maskinfører said:

Han burde gått av for lengste jeg vil si jeg har sett Bensin til 23,96 pr liter i 2 dager nå på flere steder og da teller vel det mere enn 1 dag med Bensin til 19,30 for øvrig var Dieselprisen hos meg på flere steder 21,60 eller noe i den dur.n bruker ubetjente stasjoner så burde jo vært rimeligere her i og med at de ikke betaler lønn til andre enn han som kjører og fyller opp 

Så om bensinprisen varierer fra 19,30 til 24kr/literen er det da avgiftene som er problemet eller profitten? 

Skrevet

Vedum har blitt smittet av regjeringsviruset og vi ser ham vel snart agitere for EU-medlenskap. Nok en skuffende politiker.

"Demokrati" er svindel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...