Penalihus Skrevet 8. juni 2023 #1 Skrevet 8. juni 2023 Hei Har noen reist med Widerøe og hatt med dyr i kabin? Hvor strenge er de på maksimumsmålene på buret?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Skrevet 8. juni 2023 Penalihus skrev (5 timer siden): Hei Har noen reist med Widerøe og hatt med dyr i kabin? Hvor strenge er de på maksimumsmålene på buret? Jeg har. Bruker buret Sky Kennel i XL. Det var det nærmeste jeg kom maksimumsmålene såvidt jeg husker. Hvilken hund har du? Jeg har golden retriever og det er strengt tatt _litt_ for lite i forhold til kravene, men har aldri fått kommentar på det og heller aldri opplevd at de faktisk har vurdert størrrelsen. Ikke akkurat dette du spør om da, men kanskje litt til hjelp likevel. Anonymkode: 81965...b2c
Penalihus Skrevet 8. juni 2023 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2023 35 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har. Bruker buret Sky Kennel i XL. Det var det nærmeste jeg kom maksimumsmålene såvidt jeg husker. Hvilken hund har du? Jeg har golden retriever og det er strengt tatt _litt_ for lite i forhold til kravene, men har aldri fått kommentar på det og heller aldri opplevd at de faktisk har vurdert størrrelsen. Ikke akkurat dette du spør om da, men kanskje litt til hjelp likevel. Anonymkode: 81965...b2c Hei. Jeg skal ha med en mindre hund i kabinen. Ikke i bagasjerommet. Jeg tar sjansen på at det går fint at reisebagen er litt for lang men møter de andre målene
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #4 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har. Bruker buret Sky Kennel i XL. Det var det nærmeste jeg kom maksimumsmålene såvidt jeg husker. Hvilken hund har du? Jeg har golden retriever og det er strengt tatt _litt_ for lite i forhold til kravene, men har aldri fått kommentar på det og heller aldri opplevd at de faktisk har vurdert størrrelsen. Ikke akkurat dette du spør om da, men kanskje litt til hjelp likevel. Anonymkode: 81965...b2c Tror du man får en fuglehund i det buret du har? Er din golden stor? Anonymkode: d606c...1a6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #5 Skrevet 8. juni 2023 Penalihus skrev (49 minutter siden): Hei. Jeg skal ha med en mindre hund i kabinen. Ikke i bagasjerommet. Jeg tar sjansen på at det går fint at reisebagen er litt for lang men møter de andre målene Oops, beklager hehe!! Anonymkode: 81965...b2c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #6 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Tror du man får en fuglehund i det buret du har? Er din golden stor? Anonymkode: d606c...1a6 Ikke veldig kjent med størrelsen på fuglehunder dessverre. Han er 30 kilo og slank så ikke spesielt stor til golden hannhund å være. Anonymkode: 81965...b2c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #7 Skrevet 9. juni 2023 Har reist med sherpabag str M, det er største målene som er tillatt i cabin. De har aldri sjekket mål på bagen, men de har nett kontrollert at hunden har god plass i bagen😄 Anonymkode: f3774...92e
Penalihus Skrevet 9. juni 2023 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Har reist med sherpabag str M, det er største målene som er tillatt i cabin. De har aldri sjekket mål på bagen, men de har nett kontrollert at hunden har god plass i bagen😄 Anonymkode: f3774...92e Så bra! Jeg har to bagger. 1 som er altfor stor og som jeg har fått tilbakemeldinger på av større selskap og 1 som passer bedre men synes katten får for lite plass. Så jeg bestilte faktisk en Sherpa M i dag tidlig. Den kan jo komprimeres til å passe under setet og jeg trenger ikke være bekymret for kattens velvære mer enn nødvendig på en flyreise 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå