AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #21 Skrevet 10. juni 2023 Bamseklemmer skrev (37 minutter siden): Dette liker jeg😘 Jeg vil gjerne høre mere fra dere og andre som har det så fint i forholdet.. jeg ble oppriktig glad på dine vegne 🎶😍💙 Det skal jeg gjøre😍 Anonymkode: 72ae6...d96 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #22 Skrevet 10. juni 2023 Majer skrev (25 minutter siden): Selv om han har drive kan jeg ikke forstå at han har følelser i penis etter et par. Jeg kan være stiv lenge, men jeg kjenner jo ingen verdens ting etter et par. Det er jo ikke deilig lenger. Jeg tror ikke det der kan være naturlig. Vet ikke hva som er naturlig, den første for meg som er sånn. Det fine er at vi alle er forskjellige, det gjelder også seksuelt😊 Anonymkode: 72ae6...d96
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #23 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Høres slitsomt ut for å være helt ærlig. Anonymkode: 3c0ec...3c9 Nei, ikke i det heletatt😅 Men klart vi er utslåtte når vi er ferdige og ikke orker mer🤩😅 Anonymkode: 72ae6...d96 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå