Gå til innhold

Kjemisk graviditet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært prøver en stund nå å hver mnde får jeg kun kjemiske graviditeter. Virker som om at egget blir befruketet, å jeg får en positiv test men bare en eller to dager etter forventet mensen så kommer blødningene.  Noen som har opplevd dette? Hva kan dette komme av? Jeg er 36 år om det skulle ha noe å si. Har også 2 fullførte svangerskap bak meg. Siste 9 år siden. 

Anonymkode: 25001...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er testene sterkt positive eller bare nesten gjennomsiktig strek? Hvor lenge har dere prøvd? Husk at mange graviditeter ender i kjemisk og blir aldri en graviditet, men man tester ikke så tidlig så man vet det aldri. Trenger ikke bety det er noe galt. Men det kan være hjelp å få. 

Anonymkode: d3e1b...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er testene sterkt positive eller bare nesten gjennomsiktig strek? Hvor lenge har dere prøvd? Husk at mange graviditeter ender i kjemisk og blir aldri en graviditet, men man tester ikke så tidlig så man vet det aldri. Trenger ikke bety det er noe galt. Men det kan være hjelp å få. 

Anonymkode: d3e1b...c20

Halvveis sterk tenker jeg, får også symptomer. 4 kjemiske å en ma. Prøvd i ca 8 mnder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sofakona skrev (27 minutter siden):

Bruket du Clearblue dine tester? 

Nei, de der billigtestene på apoteket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke alle egg vil feste seg og utvikle seg videre selv om de befruktes, helt normalt. 

Anonymkode: 9acee...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.6.2023 den 20.30):

Halvveis sterk tenker jeg, får også symptomer. 4 kjemiske å en ma. Prøvd i ca 8 mnder. 

De to gangene jeg har hatt kjemisk, har strekene blitt sterkere for hver dag pluss at jeg har fått positiv digitaltest. Også kom mensen 2-3 dager senere enn forventet.  Forrige måned hadde jeg "streker" på testene, men det var bare skygge og mensen kom som normalt.

Anonymkode: f6153...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville hørt med legen angående dette. Kan være tilfeldig og normalt, men jeg ville sjekket hos legen for å se om det er noe de kan gjøre.

Anonymkode: c814d...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De to gangene jeg har hatt kjemisk, har strekene blitt sterkere for hver dag pluss at jeg har fått positiv digitaltest. Også kom mensen 2-3 dager senere enn forventet.  Forrige måned hadde jeg "streker" på testene, men det var bare skygge og mensen kom som normalt.

Anonymkode: f6153...8ea

Ja det er akkurat slik for meg også, de blir sterkere men ikke supersterk, så kommer mensen.  Jeg forventet at det skulle bli vanskelig å bli gravid, slet med å bli gravid på de to andre barna og. Men det er så kjipt å få håpet oppe å så blir det ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ville hørt med legen angående dette. Kan være tilfeldig og normalt, men jeg ville sjekket hos legen for å se om det er noe de kan gjøre.

Anonymkode: c814d...c7f

Ja har bestilt time men er 5 mnder vente tid, så må smøre meg med tålmodighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/8/2023 at 12:45 PM, AnonymBruker said:

Jeg har vært prøver en stund nå å hver mnde får jeg kun kjemiske graviditeter. Virker som om at egget blir befruketet, å jeg får en positiv test men bare en eller to dager etter forventet mensen så kommer blødningene.  Noen som har opplevd dette? Hva kan dette komme av? Jeg er 36 år om det skulle ha noe å si. Har også 2 fullførte svangerskap bak meg. Siste 9 år siden. 

Jeg slet med akkurat det samme i fjor. Tror jeg fikk 5 kjemiske på rad. For meg var det trolig knyttet til lavt stoffskifte. Hadde symptomer på dette og med en gang jeg fikk stabilisert stoffskiftet med levaxin ble graviditeten værende. Kan være noe å sjekke opp som du kun trenger å gå til fastlegen for :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...