Gå til innhold

Hvor lenge kan en mann dra damer bare på utseendet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en annen tråd her ble jeg nysgjerrig på følgende:  i hvilken alder ca må menn ha mer å tilby enn bare et pent utseende? 

Det ble skrevet om menn i slutten av 30-åra som har levd på utseendet hele livet, og dratt mye damer kun basert på dette. Men forfallet kommer jo til disse også. Akkurat som hos damene vil det alltid dukke opp nye unge og kjekke menn. På hvilket tidspunkt ca vil mennene som kun lever av et pent utseende begynne å slite? 

Anonymkode: 41726...f11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Svært mange er kun ute etter en flørt uansett.

Anonymkode: 4f545...936

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som kan leve av kun utseende, har du en ræv personlighet så kommer du ikke langt. 

Anonymkode: 0297c...abb

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ingen som kan leve av kun utseende, har du en ræv personlighet så kommer du ikke langt. 

Anonymkode: 0297c...abb

En jeg vet om drar damer på utseende. Han er ikke snill med damene, trolig narsissist. Men han drar mye damer. Veldig pene damer og

Anonymkode: e78c8...19c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Menn kan jo holde på ganske lenge på bare utseende. Dersom det ikke er snakk om noe forhold, bare uforpliktende sex så er han good så lenge han ser bra ut og holder seg i form. Veldig praktisk for oss single☺️

Så, de kan ha "draget" ganske lenge, så lenge de bare er ute etter kjappe ligg.

Endret av FlowahPowah
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri? Dersom vedkommende har rævva personlighet, ingen jobb og utdanning, null penger osv. Så kan han være så pen han bare vil, men jeg rører han ikke. Ikke vits å involvere seg med menn som ikke er kjærestemateriale. 

Anonymkode: 8bdbb...c41

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis du bare er ute etter sex og justerer opp aldersgruppen du går etter i takt med at du blir eldre selv, så vil du nok aldri gå tom for kandidater. Når du er 95 og den kjekkeste mannen på gamlehjemmet, så er fremdeles sjansen stor for at du har draget på både Olga på 86 som nettopp ble enke og Pernille på 91 som har vært enke i 10 år og vil ha en siste runde i høyet før hun kaster inn årene. 

Derimot er sjansen liten for at du har draget på en kvinne på under 50 dersom du er 90+ selv, men de fleste menn innser vel det.

• Liker 4
Skrevet
Veggdyret skrev (3 minutter siden):

Hvis du bare er ute etter sex og justerer opp aldersgruppen du går etter i takt med at du blir eldre selv, så vil du nok aldri gå tom for kandidater. Når du er 95 og den kjekkeste mannen på gamlehjemmet, så er fremdeles sjansen stor for at du har draget på både Olga på 86 som nettopp ble enke og Pernille på 91 som har vært enke i 10 år og vil ha en siste runde i høyet før hun kaster inn årene. 

Derimot er sjansen liten for at du har draget på en kvinne på under 50 dersom du er 90+ selv, men de fleste menn innser vel det.

Uff.. knulle når man er 95år, høres skikkelig slitsomt ut😮‍💨🥱

Skrevet

max en date 😆

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørs jo hva damene er ute etter. Hvis de kun vil ha et ligg så driter de i om kjekkasen både er arbeidsledig, fattig og idiot. Men de aller fleste damer ønsker jo mer enn bare et pent ansikt hos en varig partner.

Anonymkode: 99222...2e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Aldri? Dersom vedkommende har rævva personlighet, ingen jobb og utdanning, null penger osv. Så kan han være så pen han bare vil, men jeg rører han ikke. Ikke vits å involvere seg med menn som ikke er kjærestemateriale. 

Anonymkode: 8bdbb...c41

Hva hvis man bare er ute etter å ha det litt gøy for en kveld?

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge en mann tar vare på seg selv og steller seg bra, så kan han dra damer lenger opp i åra, kun på utseende enn det damer kan 

Anonymkode: ce2fc...e73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt er et tau

Anonymkode: 78444...8f5

• Liker 2
Skrevet

Det varer til han åpner kjeften

AnonymBruker
Skrevet

En gang per dame.

Anonymkode: 225c9...3da

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser flere svarer at han alltid kan det. Men vet ikke om jeg er enig? Et eksempel er da jeg var singel for ca 10 år siden, da så jeg en mann på Sukker som var helt uimotståelig. SINNSYKT kjekk. Garantert en damemagnet. Nå har venninnen min blitt singel og vi var inne på Tinder og tittet sammen. Der dukket denne fyren opp igjen. Idag er han på ingen måte den hunken han var for 10 år siden. Jeg tviler på at han drar mye damer kun basert på at han er pen nå, for idag er det jo mange som er langt fresere enn han...  jeg ville helt ærlig ikke lagt spesielt merke til han idag, sammenlignet med den gang for 10 år siden.

Anonymkode: e78c8...19c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, 40-50 åra? Kjenner mannfolk som pusher 50, og har vært aktive i utelivs/klubbscenen "hele" livet. Det er typer som drar nye damer hver helg. Men så er disse kara også godt trente, bruker penger på utseendet, ser yngre ut enn hva de er, og veldig erfarne. 

Nå er det jo ikke sikkert at de får med seg kvinner 100% pga. utseendet, men det er jo begrenset hvor mye man får snakket om på høylytte nattklubber mellom klokken 0000 - 0300. 

Anonymkode: 3b804...6cf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ganske sikkert på at karer som Matt Bomer (vell, hadde han vært straight) kunne dratt ut på byen og fisket kvinner uten å åpne kjeften - til tross for at han er 45 år gammel. 

Anonymkode: 3b804...6cf

AnonymBruker
Skrevet

Aldri egentlig! 

Du må alltid ha noe å bidra med.... Enten er det sjarm, og at du er sykt god i senga. Om du da ikke har noen personlighet, funker dette. Men, da blir du aldri en man gidder å bli kjæreste med. Og for meg, var det siste gang når jeg var 25. 

Men, når jeg var yngere ala, tennåring til tja 20. Så var det viktig med de kule tøffe gutta. De som kjente alle. Da, følte jeg meg trygg for jeg hadde bånd med de skumleste i byen. INGEN fikk lov å røre meg. 

Så ble jeg eldre og man får andre prioriteringer. Da 20+ ble jeg veldig interessert i kunstnere. De viste meg en annen side enn jeg hadde sett før. 

Så ble jeg 27 og da ville jeg ha barn og familie. Så igjen endrert preferansene seg, nå kan man ikke ha en svevende kunstner sjel. Nå må man finne seg en strukturert, intelligent mann, med gode framtidsplaner. 

36 vært i et langt forhold 2 barn, og funnet ut at jeg må ha connection, en jeg virkelig føler meg vel og bra med, når det kommer til karriere, så er det ikke så viktig, for jeg vet hvordan man gjør dette nå. Så de mennene som vil ha meg som en trophy wife nr 2. De utgår.... 

Med andre ord, man kan aldri bare komme med et utseende. Hva har du å bringe på banen?, også endres folks preferanser med tid, og hvor man er i livet. Å ikke minst hva man har erfart. 😇

Anonymkode: fa633...bce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utseendet trumfer alt hos en mann, er han kjekk er det aldri manko på damer i køa. Men før eller siden blir det vanskeligere å finne damer i den "rette alderen" da, om det er en mann som vil ha unge, pene damer.

Men vet om noen sånne som er godt over 40 som fortsatt får seg mer enn nok. Behovet deres har nok gått litt ned og da, så de kommer ikke til å ta til takke 

Anonymkode: 92d22...7e6

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...