AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Del Skrevet 8. juni 2023 For noen år siden var jeg i på Lerøy mat på Galleriet i Bergen. Der kjøpte jeg noe skivet ost fra ostedisken. Osten var trolig skivet fra de som jobbet i ostedisken, det så ikke ut som den var pakket profesjonelt. Det var store skiver og jeg tror det var en lokal ost. Det var ganske mild ost noe lignende gauda/Norvegia uten at jeg er osteekspert. Tror det var den eneste skivede osten i ostedisken, den andre osten var i slike trekanter fra ostehjul. Noen som vet hvilken ost det kan være? Jeg bor ikke i Bergen så har ikke mulighet til å sjekke. Anonymkode: 500f0...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Del Skrevet 8. juni 2023 Beste er vel å spørre de direkte. Søk de opp på Facebook, så kan du sende de mld, epost eller ringe de. Anonymkode: ada19...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #3 Del Skrevet 8. juni 2023 Tror det kan bli vanskelig å vite hvilken ost de hadde ferdigskivet og butikkpakket akkurat den dagen for flere år siden. Dette er sikkert noe de varierer på, fra uke til uke, og ikke minst fra år til år. Anonymkode: b527e...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #4 Del Skrevet 8. juni 2023 26 minutter siden, AnonymBruker said: Beste er vel å spørre de direkte. Søk de opp på Facebook, så kan du sende de mld, epost eller ringe de. Anonymkode: ada19...6a2 Takk, jeg skal spørre. 16 minutter siden, AnonymBruker said: Tror det kan bli vanskelig å vite hvilken ost de hadde ferdigskivet og butikkpakket akkurat den dagen for flere år siden. Dette er sikkert noe de varierer på, fra uke til uke, og ikke minst fra år til år. Anonymkode: b527e...e4b Ja det tenker jeg også og også hvorfor jeg la ut tråd her i tillegg til at jeg skal sende mail til butikken. De som jobber i ostedisken nå jobbet trolig ikke i ostedisken da jeg var på Lerøy mat sist. TS Anonymkode: 500f0...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #5 Del Skrevet 9. juni 2023 Hvis osten var lokalprodusert, kan det være noe fra Ostegården. For eksempel denne: https://www.lokalmat.no/no/produsenter/ostegaarden/fanaost Anonymkode: 8c7bb...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #6 Del Skrevet 9. juni 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Hvis osten var lokalprodusert, kan det være noe fra Ostegården. For eksempel denne: https://www.lokalmat.no/no/produsenter/ostegaarden/fanaost Anonymkode: 8c7bb...498 Takk, ja jeg tror det var den! TS Anonymkode: 500f0...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå