AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Skrevet 8. juni 2023 Hei.. jeg sliter med og tisse i senga.. skjedde 2 ganger men nesten holdt på 3 ganger men klarte og våkne. Jeg må på do hele tiden men jeg har ikke vondt når jeg tisser som de fleste opplever under urinveisinfeksjon.. er utrolig kleint at det skjer. Veit ingen her er leger men lurer på om noen andre har opplevd dette, hva gjorde dere? Jeg veit ikke om jeg har urinveisinfeksjon men skal ta test neste uke. Men jeg får ikke sove om natten pga jeg er redd for at det skal skje! Jeg er også ganske tørst hele tiden. Men er flink og gå på do mange ganger før natta. En venn av meg nevnte kanskje noe diabetes. Men igjen spørsmålet er noen tips? Noen som har.opplevd dette og hva gjorde du? Vil ringe lege men siden jeg ikke har så særlig smerter vil dem nok vente.. men føler jeg ikke kan vente... Takk for all tips på forhånd!! Anonymkode: b9ac4...e04
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #3 Skrevet 8. juni 2023 Lawyam skrev (59 minutter siden): Kjøp deg tranebær. det har aldri blitt bevisst at tranebær faktisk fungerer. Typisk "kjerringråd" det der. hvis man drikker en god del vann, pluss tranebær, så kan det hende at dette er nok til at man føler seg bra igjen. Men hvis man blir OK igjen etter en stund, så kunne man mest sannsynlig klart dette med vann alene - uavhengig av tranebærene. Anonymkode: d2d36...77e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #4 Skrevet 8. juni 2023 Du trenger ikke ha vondt for å ha uvi. Det er veldig viktig å sjekke om det er det. Det kan bli nyrebekkenbetennesle og deg er vondt, og vansklig å bli kvitt. Selv fikk jeg ME-diagnosen etter en heftig uvi. (Utløsende faktor) Tørste kan være tegn på diabetes. Går du på medisiner? Anonymkode: a9ce9...20c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #5 Skrevet 8. juni 2023 Jeg går på ganske mye medisiner men har ikke endret noe i det siste. Har også p plaster. Det startet i februar men blitt værre i det siste. Litt vondt i magen om kvekd/ natt. Mulig og ringe legevakt? Evt hva kan jeg si for at dem faktisk vil ta meg inn? Anonymkode: b9ac4...e04
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #6 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg går på ganske mye medisiner men har ikke endret noe i det siste. Har også p plaster. Det startet i februar men blitt værre i det siste. Litt vondt i magen om kvekd/ natt. Mulig og ringe legevakt? Evt hva kan jeg si for at dem faktisk vil ta meg inn? Anonymkode: b9ac4...e04 De vil nok spørre om du har tatt noe. Ibux fungerer mye bedre enn feks paracet. Jeg hadde problemer med vannlating, og det gjorde ekstremt vondt. Sånn når en må sånn tisse at det gjør vondt. Slik hadde jeg det hele tiden. Kom inn tilslutt og de fant en "suppe" av bakterier. Anonymkode: a9ce9...20c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå