Gå til innhold

For konfliktsky til å innrømme sannheten eller emosjonelt unnvikende ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha datet en mann over noen måneder spurte jeg han hvor vi står . Jeg sa jeg hadde utviklet følelse for han og lurte på om han hadde det for meg . Han svarte at han likte å ha meg som en venninne . Okei men er du ikke interessert i meg da ? Han svarte at han syntes det var kjempefint å være sammen med meg , snakke og finne på ting . Jeg sa jeg var enig men at jeg gjerne ville noe mer . Han svarte at han hadde noe greier med seg selv . 
Hva betyr alt det ? Har han følelser for meg tilbake men tørr ikke innrømme det ? Eller er han kanskje emosjonelt unnvikende ?   Kanskje han ville skåne meg ?

Anonymkode: 64dc9...70f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Etter å ha datet en mann over noen måneder spurte jeg han hvor vi står . Jeg sa jeg hadde utviklet følelse for han og lurte på om han hadde det for meg . Han svarte at han likte å ha meg som en venninne . Okei men er du ikke interessert i meg da ? Han svarte at han syntes det var kjempefint å være sammen med meg , snakke og finne på ting . Jeg sa jeg var enig men at jeg gjerne ville noe mer . Han svarte at han hadde noe greier med seg selv . 
Hva betyr alt det ? Har han følelser for meg tilbake men tørr ikke innrømme det ? Eller er han kanskje emosjonelt unnvikende ?   Kanskje han ville skåne meg ?

Jeg hadde tenkt at han ikke er interessert på samme måte, men prøvde å såre deg minst mulig.

Anonymkode: 8553f...808

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg hadde tenkt at han ikke er interessert på samme måte, men prøvde å såre deg minst mulig.

Hva betyr det med noe greier med seg selv da ? Hva kan det være ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva betyr det med noe greier med seg selv da ? Hva kan det være ?

Det er en det er ikke deg det er meg unnskyldning. 
ikke det at det er noe galt med deg, men istedenfor å si rett ut at han ikke er interessert så brukte han heller en unnskyldning. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er en det er ikke deg det er meg unnskyldning. 
ikke det at det er noe galt med deg, men istedenfor å si rett ut at han ikke er interessert så brukte han heller en unnskyldning. 

Eller er han emosjonelt unnvikende ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han svarte at han likte å ha meg som en venninne .

Les dette du har skrevet selv.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

I slike tilfeller tror jeg det er lurt å ikke bry seg for mye om hva man skal kalle det, men heller forholde seg til realiteten og konsekvensene av det for deg. Og her er realiteten at han ikke ønsker mer enn vennskap med deg. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han søker ikke noe seriøst med deg. Vil ha deg tilgjengelig for sex, uten forpliktelser. Helt til han finner en annen dame. Han har ikke følelser for deg 

Anonymkode: bdb69...252

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han tørr ikke si at han ikke er interessert.

Anonymkode: 138ff...f9f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Som de andre skriver: Han har ikke følelser og prøver å si det på en hyggelig måte slik at du ikke skal bli lei deg. Derfor snakker han om «egne greier». 

Anonymkode: f1422...d68

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lært meg til å ta en manns ord for det det er. 
Vi kvinner har en tendens til å overtenke og tolke meninger og kommunikasjon på flere måter. 
Kanskje fordi vi ikke alltid er like direkte og konkret i talemåten som menn, og derfor tenker vi at det finnes flere måter å tolke hans tilbakemeldinger på. 
Sier en mann at han vil være venner selv om det kan virke som det ligger noe mere bak så bør en ta han på alvor når han sier at han ikke har dypere følelser.  
Men at det finnes feige folk som ikke tør å si fra i tide er helt sikkert 

Anonymkode: 87a9b...eed

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts det spiller egentlig ingen rolle. Jeg var nylig i dine sko og håpet at det bare var at han slet med egne greier men likte meg, men han holdt meg på gress i månedsvis og jeg måtte til slutt bare innse at det var meg han ikke likte godt nok. Om det så hadde vært kun hans egne greier som stod i veien så hadde det ikke endret noenting for han oppførte seg fortsatt frem og tilbake og kunne uansett ikke gi meg den stabiliteten og bekreftelsen jeg trengte og det kan ikke fyren din heller så bare dropp det. 

Anonymkode: fc8af...b73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...