AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Skrevet 8. juni 2023 https://www.finn.no/303747721 Har kjøpt denne og skal kjøpe maling til den i dag. Men klarer ikke å bestemme farge. Vil ha samme farge og ikke 2 farger slik på bilde. Anbefaling? Anonymkode: 2ef99...4c0
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Skrevet 8. juni 2023 Ikke mal de flate delene, det kommer bare til å flasse. Skulle jeg hatt farge på bordflaten og sitteplater så hadde jeg feks brukt Jotun terrassebeis. Den kommer ikke til å klisse når sola steiker og dj sitter på den. Og den kommer ikke til å flasse som en maling vil. Understellet er allerede malt, så da hadde Keg feks malt det sort. Jeg hadde valgt en ren oljemaling. Føttene trekker fuktighet fra jorden, så flassing vil du få. Anonymkode: 6a9d8...dc5 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #3 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke mal de flate delene, det kommer bare til å flasse. Skulle jeg hatt farge på bordflaten og sitteplater så hadde jeg feks brukt Jotun terrassebeis. Den kommer ikke til å klisse når sola steiker og dj sitter på den. Og den kommer ikke til å flasse som en maling vil. Understellet er allerede malt, så da hadde Keg feks malt det sort. Jeg hadde valgt en ren oljemaling. Føttene trekker fuktighet fra jorden, så flassing vil du få. Anonymkode: 6a9d8...dc5 Så terrassebeis og maling er ikke det samme? Jeg er helt ny på dette Anonymkode: 2ef99...4c0
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #4 Skrevet 8. juni 2023 Anbefaler også terassebeis på sitte- og bordflater. Vi har Gjøco oljebasert terassebeis, seterbrun (tror jeg). Den er ganske mørk, men da tørker benken fort etter regn😊 Anonymkode: ffc82...543
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #5 Skrevet 8. juni 2023 Beis og maling er ikke det samme. Beis er transparent og maling bygger skikt. Kommer det fuktighet under malingsfilmen så flasser dwt, og det kan jeg garantere om ikke møbelet står under tak. Anonymkode: 6a9d8...dc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå