AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Skrevet 8. juni 2023 Nettopp kommet ut av sykehuset. Lav blodprosent pga massive blødning. jeg er helt ferdig…. Orker ingenting, ligger bare i senga, sover, og spiser jerntabletter. Klarer endelig å spise litt mat igjen, så går i brødskiver med leverpostei. Når kan jeg forvente å bli litt «kvikkere»? Anonymkode: 8ebd3...bb3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Skrevet 8. juni 2023 Jeg måtte ha blodoverføring. Tre poser blod, ble bedre i løpet av ei ukes tid. Fikk du ikke tilbud om det. Hb på 6 her og fikk derfor. Hva var din hb? Hvis du ikke har blodoverføring tar det gjerne opptil en mnd tid før du føler deg bedre Anonymkode: 616ca...4d7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #3 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg måtte ha blodoverføring. Tre poser blod, ble bedre i løpet av ei ukes tid. Fikk du ikke tilbud om det. Hb på 6 her og fikk derfor. Hva var din hb? Hvis du ikke har blodoverføring tar det gjerne opptil en mnd tid før du føler deg bedre Anonymkode: 616ca...4d7 Min var på 8-9 så akkurat nok til å ikke få overføring. Bedre i løpet av en uke du ja, tar vel lenger tid hos meg vil jeg tro. Hvordan var formen din før du fikk overføringen? Og hva merket du endret seg etter en uke? Anonymkode: 8ebd3...bb3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #4 Skrevet 8. juni 2023 Jeg fikk blodoverføring men hadde likevel lav blodprosent da jeg ble sendt hjem. Slet med å stå oppreist, måtte sette meg ned på gulvet etc. Det ble gradvis bedre for hver dag men var sykemeldt i 14 dager etterpå. Tok jerntabletter morgen og kveld i en periode. Lykkel til TS, håper du kommer deg fort 🤗 Anonymkode: e5206...7cf
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #5 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min var på 8-9 så akkurat nok til å ikke få overføring. Bedre i løpet av en uke du ja, tar vel lenger tid hos meg vil jeg tro. Hvordan var formen din før du fikk overføringen? Og hva merket du endret seg etter en uke? Anonymkode: 8ebd3...bb3 Jeg kaldsvettet, var likblek, hadde skyhøy puls og slet med å stå og gå. Ble ganske mye bedre av overføring, men først etter en uke kjente jeg meg nokså bra. Stakkars deg♥️ masse god bedring Anonymkode: 616ca...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå