Gå til innhold

Noen som har sexleketøy som partner ikke vet om?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en ridepute han ikke vet om, ikke fordi den er hemmelig men bare fordi jeg bruker den kun alene. Den ligger med alt det andre så han kan fint finne den en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.6.2023 den 13.00):

Å kose seg når man ikke har tilgang på sex er vel det leketøy er ment som

Strengt talt ikke. Det meste vi har blir brukt i samlek / felles sex. Men noe egner seg også til å bruke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har en 20 cm tjukk dildo. Som jeg aldri har fortalt om til min  fwb som spør om jeg har kjøpt nytt leketøy.. fnis… redd for å såre han for han selv syns han har liten penis😂

Anonymkode: 5c001...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja har en 20 cm tjukk dildo. Som jeg aldri har fortalt om til min  fwb som spør om jeg har kjøpt nytt leketøy.. fnis… redd for å såre han for han selv syns han har liten penis😂

Anonymkode: 5c001...efc

Jeg har en cocksleeve på når jeg går på stranden med venner for å skape et rykte om at dama får et monster.

Det gjør henne til ei de andre gutta holder seg unna, og hennes venninner misunner. 

Hun derimot elsker at jeg er en STOR mindfucker. At jeg drar det så langt gjenstår å se.

🤡

Anonymkode: 42efd...ffb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Da jeg har analfetisj og liker veldig godt å bruke sexleketøy på meg selv, noe kona ikke er interessert i, har jeg en del leketøy som jeg bruker når jeg er på jobb( Jobber turnus) Dette er noe kona ikke vet noe om, og jeg syns det er litt pirrende å ha denne "hemmeligheten"

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thjelp skrev (På 8.6.2023 den 12.20):

Har dildo, som jeg ikke fortalt om…

litt redd for at han vil ta det på feil måte vis jeg forteller om det, da vi har et sexliv som er labert for øyeblikket.  Ligger gjemt i nattbordskuffen

At man har en hemmelig dildo kan jo faktisk være med på å "redde" et ekteskap med labert sexliv! Dama blir fullt ut tilfredsstilt på egenhånd med sin dildo, mannen tror livet går sin gang.. så slipper man å være utro for å få tilfredsstillelsen.👍

Dessuten har jeg hørt flere si de får mye bedre orgasme av dildo/vibrator en av en mann.

Anonymkode: 628c5...cbc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.6.2023 den 12.16):

Skjønner at han kanskje ikke ønsker å annonsere det for hele verden. Men til meg kunne jo han innrømmet det 🙂 Jeg hadde aldri kalt han noe stygt, synes det bare er fint han koser seg når jeg er borte. Må ærlig innrømme at jeg er veldig nysgjerrig og interessert. 

Anonymkode: 72700...a7a

Han er nok redd for at du skal miste respekt for han, slik som jeg gjør. Hvis du vil være med må du nok overraske han, ta på deg et dominerende ansikt og si at du vet om hemmeligheten hans og legg han på magen og hvis han hvordan dildoen skal brukes. Det er i hvert fall drømme scenarioet mitt. 

Det er kan være mye skam I dette, så han må overbevises uten tvil om du synes det er sexy og at du viser initiativ, da skal du se han kommer ut av skallet. 

Anonymkode: d1cc8...519

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.6.2023 den 16.34):

Jeg har en cocksleeve på når jeg går på stranden med venner for å skape et rykte om at dama får et monster.

Det gjør henne til ei de andre gutta holder seg unna, og hennes venninner misunner. 

Hun derimot elsker at jeg er en STOR mindfucker. At jeg drar det så langt gjenstår å se.

🤡

Anonymkode: 42efd...ffb

Få høre om du drar det så langt da!

Anonymkode: 628c5...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen leketøy. Kona har flere, men bruker bare ett selv. De andre har hun kun brukt sammen med meg. Er vel snart 3 år siden sist, så der er ikke ofte kan man si😊

Anonymkode: 4c8e9...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han vet selvfølgelig om alle :) 

Anonymkode: 1bdfb...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ja en DP dildo greie som jeg kjøpte og brukte sammen med elskeren min. 

Den ligger godt gjemt. 

Nå er det slutt med elskeren også, så usikker hva jeg skal gjøre med den. 

Anonymkode: 404de...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja en DP dildo greie som jeg kjøpte og brukte sammen med elskeren min. 

Den ligger godt gjemt. 

Nå er det slutt med elskeren også, så usikker hva jeg skal gjøre med den. 

Anonymkode: 404de...0a4

Tja, du har den liggende og jeg antar den passer fremdeles, så jeg veit ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe poeng i å skjule det. Ihvertfall ikke for han jeg vil ha. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...