Gå til innhold

Andre som har mistet noen de var glade i, og blitt gravid kort tid etter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi mistet et kjært firebeint familiemedlem kun kort tid før jeg fant ut at jeg var gravid. Har skjønt det sånn at det er mange som har opplevd å miste noen, for så å finne ut av at de selv venter en liten? Har det skjedd deg? 

Livet gir og livet tar.

Anonymkode: 2c082...313

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Njæ, omvendt da. Jeg fikk barn, en uke etterpå døde et nært familiemedlem, og uka etter der igjen døde et annet nært familiemedlem.

Anonymkode: 2e1a1...2a5

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Mistet 2 nære familiemedlemmer og 1 kjæledyr rett før jeg ble gravid.

Anonymkode: 3838d...9ce

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg oppdaget at jeg var gravid med lillesøster rett etter at et nært familiemedlem gikk bort. Et par dager før dødsfallet ble det født er annet barn i familien, og det var som at hun som døde mobiliserte alt av krefter for å leve til hun fikk møte den lille. 

Anonymkode: 70d35...b83

AnonymBruker
Skrevet

Nei, alle mine graviditeter var flere år etter forrige familiemedlem døde. 

(Min mann hadde en tante som døde mellom vårt 1. og 2. barn, men det var antagelig allikevel 2-3 år før jeg ble gravid og vi hadde lite kontakt med henne.)

Min farmor døde da eldstebarnet mitt var spedbarn, men da hadde jeg ikke hatt kontakt med farmor på omtrent 15 år (hun var ikke et godt menneske) så jeg tror ikke det var noen sammenheng der. 

Jeg har mistet 2 katter, men de døde også da jeg hadde spedbarn, ikke rett før jeg ble gravid (1 ble påkjørt, 1 døde av alderdom).

Anonymkode: 3c2a7...1da

AnonymBruker
Skrevet

Ja, onkelen min døde av kreft i mai for to år siden. Måneden etterpå ble jeg uventet gravid❤️

Anonymkode: 06412...8e5

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men termindatoen min ble på dagen bestefar døde 5 år tidligere. Han var helten min, den mannen som aldri kan ertsattes. Så å få den termindatoen ga en veldig rar følelse 

Anonymkode: b7d6f...587

Skrevet

Bestemor døde i 2018, og mnd etter ble jeg gravid med min første. Pappa døde i august 2022, og sept 2022 ble jeg gravid med lillesøster. Livet gir og livet tar. ❤️

Skrevet

Fikk vite at jeg var gravid samtidig som jeg fikk vite at pappa hadde kreft. Pappa døde 1 mnd etter sønnen min ble født 

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva du legger i kort tid. Men hadde termin med med mitt første barn tre dager etter 1-års dagen for mammas dødsfall.

Anonymkode: 29e36...2be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...