Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 16 uker på vei og ble i dag sykemeldt ut neste uke på grunn av bekkenløsning.  Jeg avtalte med sjefen at jeg ville komme en tur til uka for å bidra litt på jobb med det jeg kan, men at det da er visse ting jeg ikke kan. I dag er det egentlig middag med jobben da to stykker skal pensjonere seg. Ville dere dratt på den middagen?

Anonymkode: d3360...13c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Viss formen er god, så. Kvifor ikkje? :)

Anonymkode: 973e8...22f

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er i form til det, ja :) 

Anonymkode: 5aeed...971

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor skulle du ikke gjort det..? 

Du er sykemeldt pga bekkenløsning. Det hindrer deg fra å jobbe, men det er da ikke nødvendigvis noe hinder for å være sosial? 

Anonymkode: 33dee...139

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det ville jeg. Bare koselig om sykemeldte kan være med på sosiale ting

Anonymkode: 6a1dc...344

Skrevet

Synes du fint kan gå! Det er vel pga arbeidets art at du er sykemeldt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags jobb har du? 

Om den er stillesittende, med heve-senke pult, tilpasset stol, og mulighet for å legge seg nedpå, så ville jeg kanskje ikke stilt til en helaften på restaurantstoler. 

Men på HI leser jeg at det er noe aktivitet? Da er det selvfølgelig forståelig at man klarer en middag, men ikke jobb. 

Anonymkode: 2c788...5ce

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv vært i en situasjon der jeg var sykemeldt, og sjefen ønsket å ha meg med på en felles jobblunsj i anledning for at lærlingene hadde bestått fagprøve. Så Ja, gå i den middagen så lenge du er i form. 

Anonymkode: 80a78...a7e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva slags jobb har du? 

Om den er stillesittende, med heve-senke pult, tilpasset stol, og mulighet for å legge seg nedpå, så ville jeg kanskje ikke stilt til en helaften på restaurantstoler. 

Men på HI leser jeg at det er noe aktivitet? Da er det selvfølgelig forståelig at man klarer en middag, men ikke jobb. 

Jeg er sykepleier

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er 16 uker på vei og ble i dag sykemeldt ut neste uke på grunn av bekkenløsning.  Jeg avtalte med sjefen at jeg ville komme en tur til uka for å bidra litt på jobb med det jeg kan, men at det da er visse ting jeg ikke kan. I dag er det egentlig middag med jobben da to stykker skal pensjonere seg. Ville dere dratt på den middagen?

Ja det hadde jeg gjort. Når jeg var sykmeldt, var det viktig for meg å være litt der. Vi hadde daglig frekkeste lunsj.  Så jeg dro dit og dekket på. En jobb vi byttet på til vanlig.  Spiste med dem, ryddet opp og dro hjem. Så en liten time, for å holde på det sosiale  og ikke bli gal i hodet.

Anonymkode: 9d239...533

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt skal du gå dersom du orker, det er kjempeviktig å være i kontakt med arbeidsplassen mens du er sykmeldt. Blir du sliten går du bare hjem.

Jeg råder deg til å IKKE eie dansegulvet, men dette vet du.😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er sykepleier

Da er det jo ikke rart å kunne stille i middag overhodet. 

Om noe reagerer på det har de null forståelse for hva bekkenløsning er. 

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, alle. Da skal jeg ikke føle noe på det :nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...