Gå til innhold

Gave til de ansatte - nedleggelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heihei,

etter mange gode år, har kommunen vedtatt å legge ned barnehagen vår. Mange av foreldrene har lyst til å gi noe til de ansatte - mange har hatt barn her i en god del år.

Men så er det vel slik at det er noen regler på hva de ansatte har lov til å ta imot? Hvor går grensa og hva er innafor? 

Anonymkode: 33c6c...2ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan variere litt fra kommune til kommune, men typisk "symbolsk" gave av relativt ubetydelig verdi. I min kommunale jobb skal vi ikke ta imot noe som har en anslått verdi på over 200 kroner. Men jeg ser jo at lærere ansatt i samme kommune ofte får dyrere gave enn dette ved sommeravslutninger og slikt. 

Anonymkode: 24afb...e3b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan variere litt fra kommune til kommune, men typisk "symbolsk" gave av relativt ubetydelig verdi. I min kommunale jobb skal vi ikke ta imot noe som har en anslått verdi på over 200 kroner. Men jeg ser jo at lærere ansatt i samme kommune ofte får dyrere gave enn dette ved sommeravslutninger og slikt. 

Anonymkode: 24afb...e3b

200 per person? Tenker om det er innafor med kort, bukett og en sjokolade feks? Føler det blir rart å gi til barnehagen i sin helhet, de skal vel bruke de siste dagene på å pakke ned både lokaler og kontor, så ønsker heller å gi til hver enkelt.

Anonymkode: 33c6c...2ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...