AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Skrevet 8. juni 2023 Normen er jo mann og barn, alle lever etter dette visstnok. "Du finner noen du også..."....HÆ? Hvem skal jeg finne??? "Du blir nok lykkelig skal du se..."...HÆ?? Er jeg ikke lykkelig? Skal en MANN gjøre meg lykkelig? Sorry! Er så lei slike mennesker, LYKKE er noe man skaper selv. Utfra levestil....ikke om man har en mann eller en bil/hus til 10mill. Er jo de som er single som ofte har et mye rikere liv med venner og fritid enn de som er fastlåst i et forhold med en mann. Du kaster bort mange år på en mann, så tar forhold slutt. Bortkastet tid, livet er jo kjempekort. Derfor bruke tiden sin riktig og selvstendig... Lenge leve friheten. Anonymkode: 2332f...402 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Skrevet 8. juni 2023 Men bor man alene, så er man jo alene? Ensom derimot er noe annet, det trenger man ikke være. Men alene er man jo Anonymkode: 269cc...d3a 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #3 Skrevet 8. juni 2023 "Jaja, du er fremdeles ung/du har fremdeles tid.." 😅 Anonymkode: c8fc4...f55 1
Andro Skrevet 8. juni 2023 #4 Skrevet 8. juni 2023 Det var ingen som syntes synd på meg da jeg levde i et dårlig ekteskap og ikke hadde det bra 🤣 Etter at jeg ble lykkelig skilt derimot... 🙄 Da skulle jeg trøstes, oppmuntres og spleises 😠 Som om de hadde glede av å ødelegge hele greia. Folk er ikke opptatt av at du har det bra, men de vil få deg til å passe inn, i en sjablong.
Andro Skrevet 8. juni 2023 #5 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men bor man alene, så er man jo alene? Ensom derimot er noe annet, det trenger man ikke være. Men alene er man jo Jeg har bodd alene i mange år, men er ikke akkurat alene. - Men det trenger ikke andre å vite.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #6 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men bor man alene, så er man jo alene? Ensom derimot er noe annet, det trenger man ikke være. Men alene er man jo Anonymkode: 269cc...d3a Hva mener du med alene? Jeg har jo venner på besøk hver dag, av og til bor ei venninne hos meg også. Jeg har delt bolig vennskapelig med venninner. Anonymkode: 2332f...402
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #7 Skrevet 8. juni 2023 Andro skrev (2 minutter siden): Det var ingen som syntes synd på meg da jeg levde i et dårlig ekteskap og ikke hadde det bra 🤣 Etter at jeg ble lykkelig skilt derimot... 🙄 Da skulle jeg trøstes, oppmuntres og spleises 😠 Som om de hadde glede av å ødelegge hele greia. Folk er ikke opptatt av at du har det bra, men de vil få deg til å passe inn, i en sjablong. Nettopp, slike mennesker kutter jeg ut nå...orker de ikke mer. For de snakker over deg heletiden. Mennesker er f*en meg enkle vesen. Anonymkode: 2332f...402 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå