AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Skrevet 8. juni 2023 Er kjæreste med en god, snill arbeidsom mann. Han har et fint hus, men noen steder er det halvferdige prosjekter han har begynt på. Han har også utrolig mange ting som han ikke har ryddet, fordi han vet egentlig ikke hvor han skal gjøre av det. Han har så mange hobbier og ting han gjør, at han prioriterer det han liker. Det er fint, på en måte. Men tiden strekker ikke til med å gjøre ferdig alt, og mye blir stående halvferdig. På begynnelsen av vårt forhold, tenkte jeg at det var greit siden det var hos ham. Vi bor hver for oss. Og jeg har det sånn som jeg vil hjemme hos meg. Og han må få ha det sånn som han vil hjemme hos seg. Jeg hadde følt på kaos og stress med uferdige prosjekter hjemme hos meg. Men nå har vi vært sammen i snart 1 år. Og jeg føler på stress og kaoset i hodet mitt når jeg er hjemme hos ham. Klarer ikke helt å slappe av. Hm. Må jeg bare jobbe med meg selv for å lappe av med hvordan han velger å ha det? Eller skal jeg si noe? På en måte tenker jeg at jeg ikke skal si noe og blande meg (har nok hintet litt forsiktig), fordi jeg synes det er han som må ha hjemmet han som han vil. Samtidig går det utover forholdet litt, fordi jeg sukker (inni meg) og er oppgitt over hans halvferdige prosjekter. Anonymkode: c5620...aaa
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Skrevet 8. juni 2023 Story of my life. Bare vi bor sammen. Klikker på han med jevne intervaller Anonymkode: 9e9f5...7e6
exictence Skrevet 8. juni 2023 #3 Skrevet 8. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Story of my life. Bare vi bor sammen. Klikker på han med jevne intervaller Anonymkode: 9e9f5...7e6 Jeg forstår deg. Jeg tenker på om det er det jeg en gang vil, og om jeg "klarer" det. Men så er han utrolig snill, hjelpsom, omgjengelig med andre mennesker, mange kvaliteter jeg setter pris på. Men jeg liker å ha det ryddig rundt meg. F.eks rydde opp med en gang etter vi har spist osv. Han er mer avslappet. Men hvordan klikker du på han? Endret 8. juni 2023 av exictence 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå