Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stusser på at reunionen koster 800 kroner per person uansett hvor mange som melder seg på? Da er middag og utvask (kanskje/forhåpentligvis noe overraskelses-underholdning) inkludert. Man står for all drikke selv. Lokalet er ikke dyrt. I dette tilfellet gjør det at mange ender opp med å takke nei bare pga den stive prisen…

Hva er en ok sum for å delta på reunion ville dere sagt? 

Anonymkode: ff239...9f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke dratt om det så var gratis.

Anonymkode: 8e097...dac

• Liker 6
Gjest AnonymBrukar0
Skrevet

Jeg syns ikke 800,- er dyrt.

Skrevet
AnonymBrukar0 skrev (10 timer siden):

Jeg syns ikke 800,- er dyrt.

Enig! Lokalet, mat, alkoholfri drikke, snacks, utvask osv, kommer raskt opp i en sum med penger per person. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange er invitert da? 

Tenker at 800kr for 10 stk er billig, men om det er 800kr for 30stk (eller 60 om det er ett stort trinn...) så er det mye penger 

Anonymkode: 8d823...ff2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lokalet er som sagt ikke dyrt, er et forsamlingshus jeg har leid før til 20 tusen, er rundt 60 påmeldte til nå, kan bli oppimot 100

Gjest AnonymBrukar0
Skrevet

Prisen på leie har kanskje gått opp (som alt annet), men med 100 stykker blir det minst kr. 200,- per stk bare i leie av lokale. Det er det igjen maks kr. 600,- til mat, underholdning, blomster, servietter, osv.

AnonymBruker
Skrevet

1000 kr synes jeg. 

Min mor betaler mer for en hun skal på, men liten klasse og god dialog om opplegget. De skal dessuten overnatte. 

Anonymkode: 8f596...8f2

Skrevet

800 er i utgangspunktet ikke så mye når det inkluderer middag, men det kommer jo litt an på menyen også. I praksis er svaret på hva jeg ville synes var greit å betale for en reunion at det kommer helt an på hva det var reunion for og hvilke mennesker som var involvert. I noen tilfeller kunne jeg glatt betalt det dobbelte, i andre tilfeller hadde jeg ikke kommet om jeg fikk betalt for det...

AnonymBruker
Skrevet

Hva er reunion?

Anonymkode: b34f0...bf8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er reunion?

En fest som markerer gjenforening av en gruppe mennesker

Anonymkode: 0bd4c...801

AnonymBruker
Skrevet

Synes 800 var litt mye. For 600 kan man få biffmiddag med dessert og alkoholfri drikke på restaurant. Da har man til et par øl også. Mange restauranter tilbyr egen del for de som vil ha det. 

Anonymkode: 42f62...fa5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

En fest som markerer gjenforening av en gruppe mennesker

Anonymkode: 0bd4c...801

Hvorfor ikke bare si gjenforeningsfest?

Og ja, det er litt dyrt, men ikke så mye for dyrt. 700/750 er nok ca. der grensen går

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke bare si gjenforeningsfest?

Og ja, det er litt dyrt, men ikke så mye for dyrt. 700/750 er nok ca. der grensen går

Men så klart, det kommer an på!

AnonymBruker
Skrevet

De får et vanvittig overskudd, på flere titusener (de regna bare med at maks 50 skulle komme, så de har allerede fått inn mye mer enn forventet). Så det jeg stusser aller mest på er hva som skjer med overskuddet? Og hvordan er det egentlig det fungerer når de har satt en så høy pris uten å vite hvor mange som kommer? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...