Gå til innhold

Lesbisk - hvordan gjør jeg meg mer attraktiv for andre kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det står jo masse om dette overalt for heterofile, men for sånne som oss så er der ikke like enkelt å finne råd. 

Det er selvfølgelig viktig for meg å være meg selv, men noen tips settes pris på 🤗

Anonymkode: df676...52f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det står jo masse om dette overalt for heterofile, men for sånne som oss så er der ikke like enkelt å finne råd. 

Det er selvfølgelig viktig for meg å være meg selv, men noen tips settes pris på 🤗

Er du feminin eller "butch" da? Du må jo være deg selv. Jeg er tiltrukket damer som er "butch" feks. Men er feminin selv.

• Liker 2
Skrevet

Du må jo bare være deg, og så finne noen som liker deg, som du er. ❤️

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Har ikke så mange råd ut over det å være tro mot deg selv, være genuin og ha integritet.
Framstå som den du kjenner at du er, sånn at du inngir tillit og tiltrekker deg dem som liker selve deg.

Ellers er generelle sjarmråd for folk av alle kjønn å framstå som velstelt, og å ha noenlunde skikk på deg selv og livet ditt. Selvfølgelig kan du også ha et sideblikk til hvem du har lyst til å tiltrekke deg, og ha noen hint i både framtoning og væremåte.  Det er ikke feil å signalisere identitet og miljø gjennom stil og klær. Er du en friluftsdame, og ser det som viktig å ha en kjæreste å dele slike opplevelser med, så kler du deg kanskje mer sporty enn om du liker sofalivet best.

Det å ha synlige, diskret markører om legning kan også tiltrekke seg damer som ellers ikke ville turt å ta kontakt for en flørt. De som går med regnbuearmbånd i andre måneder enn juni har ofte en annen tilknytning til det skeive miljøet enn de som "bare" gir støtte under arrangement.

Hadde jeg vært "på jakt" ville jeg også ha vært mer aktiv sosialt i miljøer der jeg kunne treffe likesinnede. Enten det hadde vært foreninger og treffsteder for skeive og seksuelle minoriteter som du identifiserer deg med, eller det er hagelag, DNT, MC-klubben eller et politisk engasjement. Det er gjerne når folk trives og er oppriktig engasjert at de er mest sjarmerende.

Jeg er panseksuell, og tiltrekkes av mennesker av alle kjønn. Selve kjønnsuttrykket er derfor ikke så viktig for meg som for veldig mange andre. Det litt pussige er at jeg lettest blir sjarmert av ytterkantene; både de mest feminine damene eller de litt "karslige" damene har av en eller annen grunn en større sexappeal i førsteinntrykket enn A4-dama. Når jeg kjenner folk så har det ytre inntrykket ikke så mye å si lenger.

Nå har jeg en liten erotisk affære med en søt og feminin dame som er litt yngre enn meg. En jeg i utgangspunktet ikke tenkte at var helt min type, men som har et helt fortryllende vesen, og som forførte meg med mot, humor og engleblikk. Det handlet nok noe om hennes kommunikasjonsferdigheter og endefram væremåte, der hun helt ufiltrert viste sin interesse, og fikk meg til å føle meg sett, begjært og forstått. Så det er et tips: Tenk på hvordan du får andre til å føle seg i ditt nærvær.

• Liker 2
Skrevet

Derre blir litt sterotypisk og gjelder ikke alle, men jeg har en del erfaring med lesbiske: litt unik personlighet er ofte viktigere enn i heterofile forhold. Utseendet blir mer underordnet. Viktig å være nok på- eks vanlig å flytte sammen ganske tidlig.  En siste ting jeg kommer på er å få den man dater til å kjenne på ulike følelser. Ikke bare dra på typiske dater. Jogg, kjør zipline etc.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (5 timer siden):

Er du feminin eller "butch" da? Du må jo være deg selv. Jeg er tiltrukket damer som er "butch" feks. Men er feminin selv.

Er mer feminin, langt hår, bruker sminke osv. Men har noen maskuline trekk også, bruker mer maskulin parfyme, har litt muskler, er mer maskulin i væremåten.

- TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er mer feminin, langt hår, bruker sminke osv. Men har noen maskuline trekk også, bruker mer maskulin parfyme, har litt muskler, er mer maskulin i væremåten.

- TS

synes du høres skikkelig hot ut jeg!

Anonymkode: c25f3...797

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er bi, men kan liksom ikke gi noe mer enn min mening uansett. Her vil du, som alle andre steder få veldig individuelle svar, slik du før i tråder som omhandler kvinner og menn. Jeg har en tendens til å like, ikke det jeg kaller maskuline kvinner, men ikke nødvendigvis feminine kvinner. For meg gjør sminke og stramme klær ingenting. Jeg har alltid syntes det minner for mye om at de er for opptatt av andres blikk på seg selv. Tiltrekkes ofte av ambisiøse kvinner med imponerende driv og evner i noe, som virker som de bryr seg mindre om hva andre mener om dem. Men igjen, hvorfor skal jeg legge føringer hvis du for eksempel liker en annen type bekledning? Jeg vet jo andre kan like det. Så man ender jo opp i klisjeen: Vær deg selv. Sitt trygt i deg selv. Folk har ofte ulike meninger, men alle er enig om at en som sitter godt i seg selv og utstråler trygghet, er flott og sexy! Det slår aldri feil hos noen.

Anonymkode: 4d3ec...001

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

synes du høres skikkelig hot ut jeg!

Anonymkode: c25f3...797

Enig! Kul kombo.

Anonymkode: 4d3ec...001

• Liker 2
Skrevet

Jeg er også bi og min "ting" er jenter som er feminine og samtidig "guttejenter", så jeg liker spesielt godt en slank jente i baggy bukser, med et naturlig søtt ansikt uten sminke og med et stort smil og smittende godt humør. Da smelter jeg. 

Har datet noen kvinner og den tilbakemeldingen jeg har fått mest har dessverre vært at jeg har vært "for damete", siden jeg liker sminke og pene kjoler og har langt hår... Men jeg overdriver virkelig ikke noen av delene og bruker ikke mer enn 15 minutter på badet selv før en date, så er ikke en sminkedukke. Det er allikevel for mye for en del, så hvis du er usikker så kan du nok med fordel kutte ned på sminke og kle deg litt anonymt før en date... 

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...