AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Del Skrevet 8. juni 2023 Med innlogget brukernavn altså. Anonymkode: 9d525...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Med innlogget brukernavn altså. Anonymkode: 9d525...22d Se min aktivitet-knappen inne på profilen Anonymkode: e34a1...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #3 Del Skrevet 8. juni 2023 Se innleggene du har skrevet med nick kan du se på din side. Trykk på brukernavnet ditt og min aktivitet. Anonymkode: 9b1d4...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #4 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Se min aktivitet-knappen inne på profilen Anonymkode: e34a1...aed AnonymBruker skrev (2 timer siden): Se innleggene du har skrevet med nick kan du se på din side. Trykk på brukernavnet ditt og min aktivitet. Anonymkode: 9b1d4...e11 Her kan en ikke lengre se alle innleggene en har skrevet. Jeg har vært her inne i mange år og det går bare tilbake til september. Får ikke opp innlegg lengre tilbake enn det Anonymkode: 13231...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #5 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Her kan en ikke lengre se alle innleggene en har skrevet. Jeg har vært her inne i mange år og det går bare tilbake til september. Får ikke opp innlegg lengre tilbake enn det Anonymkode: 13231...74c Jo, du kan klikke på pilene til høyre for å komme til de eldste innleggene. Anonymkode: e34a1...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #6 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, du kan klikke på pilene til høyre for å komme til de eldste innleggene. Anonymkode: e34a1...aed Ja jeg har gjort det. Som sagt siste innlegg jeg kan se der er i september, på side 19, jeg får ikke eldre innleggenn der. Og jeg hsr aldri mulighet til å gå mer enn 19 sider tilbake. Jeg har vært medlem her i mange år og skrevet langt flere innlegg enn dette. Jeg er ikke ts så det er ikke meningen å kuppe tråden men jeg har også lurt på dette. Anonymkode: 13231...74c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #7 Del Skrevet 8. juni 2023 Det hadde vært noe. Siden jeg har frekventert her i minst over èn dekade under forskjellige brukernavn, kan jeg ikke engang tilnærme meg tanken. For hadde det vært mulig, hadde det vært skikkelig ubehagelig! Anonymkode: c967f...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå