AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Skrevet 7. juni 2023 Andre som merker at det er litt tungt å puste på Østlandet i kveld? Er allergisk mot gress, men lurer på om det også kan være partikler fra skogbrannene i Canada? Anonymkode: 766bf...d9a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #2 Skrevet 7. juni 2023 Jo mer men tenker over pust jo tyngre blir det. Der borte har dere så mye veistøv og eksos at jeg tror organiske partikler går lungene dine hus forbi. Sitter nok mest i hodet. Anonymkode: d9bf0...27f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #3 Skrevet 7. juni 2023 Jeg er vestlendig btw og alt er fint her enn så lenge. Anonymkode: d9bf0...27f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #4 Skrevet 7. juni 2023 Ja, men merket pusten før jeg visste om partiklene eller tenkte på allergi. Er helt klart enten pollen eller noe annet som påvirker pusten min. Kan jo være varmen også. Anonymkode: 766bf...d9a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #5 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men merket pusten før jeg visste om partiklene eller tenkte på allergi. Er helt klart enten pollen eller noe annet som påvirker pusten min. Kan jo være varmen også. Anonymkode: 766bf...d9a Vi er på vei inn i "hetebølge". Høy luftfuktighet i tillegg så da kan luften føles tung. Dette fikser du👍 Anonymkode: d9bf0...27f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #6 Skrevet 7. juni 2023 Mulig. Noe er det ihvertfall. Dette er ikke psykisk. Anonymkode: 766bf...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå