Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 Hvilket slør ville dere hatt til denne kjolen? Langt eller kort, chiffon eller tyll? http://www.casablancabridal.com/Products/D...Seller&SubCat=#
Ladyen Skrevet 10. januar 2006 #2 Skrevet 10. januar 2006 Lang chiffon, uten tvil. Men meningene er kanskje delte ?
Mygg Skrevet 10. januar 2006 #3 Skrevet 10. januar 2006 Så utrolig nydelig kjole! Har du vurdert å ikke ha slør? Syns det er fint også jeg!
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #4 Skrevet 10. januar 2006 Til en sånn elegant og stilren kjole ville jeg valgt et langt slør i chiffon. Det blir vakkert!
Gjest Markblomsten Skrevet 10. januar 2006 #5 Skrevet 10. januar 2006 Er enig med foregående om enten langt slør eller ikke noe slør, men uenig på tekstilen... Jeg ville definitivt hatt organza (som chiffon men litt blankere og 'finere')
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #6 Skrevet 10. januar 2006 Jeg ville hatt tyllslør sånn at de flotte detaljene sees igjennom .
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #7 Skrevet 10. januar 2006 Jeg ville hatt tyllslør sånn at de flotte detaljene sees igjennom . ← Ja, jeg er også opptatt av at sløret ikke må dekke pynten på kjolen Men hvor langt bør sløret være? Det er en kant med pynt nederst på skjørtet. Bør sløret være kortere enn slepet, for å unngå å skjule detaljene?
Lassie Skrevet 10. januar 2006 #8 Skrevet 10. januar 2006 Tror jeg ikke ville hatt slør til denne kjolen, jeg... Eller evt et halvlangt et.. Meningene er delte tydeligvis
kitekatt Skrevet 10. januar 2006 #9 Skrevet 10. januar 2006 Jeg synes ikke det er noe fint med korte slør i det hele tatt. Lange slør går litt i ett med kjolen nedover. Hvis ikke får man sånn "kappe" rundt skuldrene synes jeg. Så jeg skal ihvertfall ha langt slør
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #10 Skrevet 10. januar 2006 Jeg synes ikke det er noe fint med korte slør i det hele tatt. Lange slør går litt i ett med kjolen nedover. Hvis ikke får man sånn "kappe" rundt skuldrene synes jeg. Så jeg skal ihvertfall ha langt slør ← Nei, helt enig i at et så kort slør ikke er aktuelt Valget står mellom et som går til korsryggen eller helt ned og utover slepet.. Jammen ikke enkelt dette her
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #11 Skrevet 10. januar 2006 Fikk mitt laga hos http://somaras.no Brudebilde av meg på siden hennes, hi,hi.
kitekatt Skrevet 10. januar 2006 #12 Skrevet 10. januar 2006 Fikk mitt laga hos http://somaras.no Brudebilde av meg på siden hennes, hi,hi. ← Hvilket brudebilde da? *nysgjerrig*
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #13 Skrevet 10. januar 2006 hemmelig, for jeg er ikke medlem her lenger. Bare innom iblant. Er så opptatt med mann og barn, men ville bare skryte av sløret
kitekatt Skrevet 10. januar 2006 #14 Skrevet 10. januar 2006 hemmelig, for jeg er ikke medlem her lenger. Bare innom iblant. Er så opptatt med mann og barn, men ville bare skryte av sløret ← hehehehe
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2006 #15 Skrevet 11. januar 2006 Jeg ville ha valgt et slør som gikk kant i kant med slepkanten, smalt og uten blondepynt, helst i brudetyll.
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2006 #16 Skrevet 11. januar 2006 Til en sånn elegant og stilren kjole ville jeg valgt et langt slør i chiffon. Det blir vakkert! ←
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #17 Skrevet 11. januar 2006 Ville absolutt valgt et tyllsør til ca. under rumpa. Chiffon blir altfor "klumpete" Men har du tyllslør syns de flotte detaljene igjennom. Floorlett og flott. De der chiffonene de selger diverse steder er direkte stygg syns jeg, så for meg blir det tyllslør når jeg engang skal gifte meg.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #18 Skrevet 11. januar 2006 Takk for innspill Tydeligvis delte meninger her, men tror valget mitt har falt på et smalt slør i vanlig brudetyll. Da vil de flotte deltaljene komme godt frem. Lengden blir enten rett nedenfor rumpa eller samme lengde som slepet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå