AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Del Skrevet 7. juni 2023 Kan man chatte privat med noen ved å trykke på brukernavnet? Anonymkode: b087e...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg-er-anonym Skrevet 7. juni 2023 #2 Del Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kan man chatte privat med noen ved å trykke på brukernavnet? Anonymkode: b087e...8ef Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #3 Del Skrevet 8. juni 2023 Dropp det, dette er ikke en dating side!!!! Anonymkode: e02d1...50f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #4 Del Skrevet 8. juni 2023 Ikke chatte, men kan sende meldinger ja. Det er hyggelig det. Jeg har flere jeg sender meldinger med. Hilsen kvinne. Anonymkode: 1dab7...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 8.6.2023 den 6.50): Ikke chatte, men kan sende meldinger ja. Det er hyggelig det. Jeg har flere jeg sender meldinger med. Hilsen kvinne. Anonymkode: 1dab7...13a Det får ikke jeg til. Anonymkode: 8f7ce...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det får ikke jeg til. Anonymkode: 8f7ce...5e5 Om du går på noens profil, ser du ikke- send melding til? Eller kanskje en konfolutt? Anonymkode: 0a3b8...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Q2012 Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det får ikke jeg til. Anonymkode: 8f7ce...5e5 Det gå bare når den person er ikke en AnonymBruker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 8.6.2023 den 1.05): Kan man chatte privat med noen ved å trykke på brukernavnet? Anonymkode: b087e...8ef Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Lille39 skrev (43 minutter siden): Ja Får ikke til. Anonymkode: 8f7ce...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Får ikke til. Anonymkode: 8f7ce...5e5 Du må gå inn på profilen deres, den kan ikke være anonym. Når du er inne så ser du et mail bilde og klikker på det. Så kan du skrive. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Får ikke til. Anonymkode: 8f7ce...5e5 Om du f.eks. vil sende en melding til Lille39 trykker du bare på brukernavnet hennes. Da får du opp dette og trykker på Melding så er du igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Får ikke til. Anonymkode: 8f7ce...5e5 Du står som AnonymBruker og da kan jeg ikke sende deg en melding, kun til de som ikke har valgt "Skriv som anonym" og der du ser "nick/bruker-navnet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Jeg stengte for meldinger på innboksen da jeg fikk noen rare scam-meldinger der. Anonymkode: b3775...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowers Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Dating du er ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå