Gjest Bodillen Skrevet 12. januar 2006 #21 Skrevet 12. januar 2006 Jeg mener at det er mulig å finne noe vakkert hos nesten alle mennesker, uansett utseende. Det vakre trenger ikke være utenpå, gjerne komme innenfra. Det kan godt hende jeg kan se en person på gata og tenke "fy flate, h*n var stygg!" Men hadde jeg blitt kjent med vedkommende hadde h*n sannsynligvis "blitt pen" likevel. Første gang jeg så Kurt Nilsen må jeg innrømme jeg ikke akkurat syntes han var noe fruktfat, men etter å ha fulgt ham på tv gjennom nesten alle Idol-programmene, og etter å ha hørt all den dritbra musikken hans og opplevd all sjarmen hans, så er han søren meg blitt en kjekk fyr!
lille__lulu Skrevet 12. januar 2006 #22 Skrevet 12. januar 2006 Jeg kjenner mange meget kjekke gutter, jeg ser at de er pene, men på en måte synes jeg ikke de blir så attraktive allikevel siden endel av de har en oppførsel/personlighet til å bli kvalm av! Det har så mye å si, akkurat det der. Venninner av meg som ikke kjenner disse typene synes selvfølgelig de er faaantastiske, nettopp fordi de ikke kjenner de.
Gjest Embla s Skrevet 12. januar 2006 #23 Skrevet 12. januar 2006 Folk kan se pussige, usympatiske, rare eller dumme ut, men jeg tror sjeldent jeg ser noen jeg tenker at ser stygg ut. Har egentlig ingen stygghetsdefinisjon, men kanskje hvis noen ser ekstremt usympatisk og skummel ut - at jeg vil definere det som stygt?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 12. januar 2006 #24 Skrevet 12. januar 2006 (endret) Mange som synes at Viggo Kristiansen var pen på det bildet som alltid ble trykket av ham? Endret 12. januar 2006 av barne- og familiemedister
Gjest Embla s Skrevet 12. januar 2006 #25 Skrevet 12. januar 2006 Mange som synes at Viggo Kristiansen var pen på det bildet som alltid ble tykket av ham? ← Jeg syns ikke han var stygg på det bildet, men han så ganske tomhjernet ut.
Gjest Bodillen Skrevet 13. januar 2006 #26 Skrevet 13. januar 2006 Jeg syntes Viggo Kristensen så stygg ut, ja. Men jeg visste jo hva han hadde gjort. Tror ikke jeg umuddelbart hadde tenkt på det ansiktet som stygt hvis det hadde sittet på en person som var avbildet f.eks pga sitt engasjement for kvinner i den 3. verden, antirasistisme eller dyrebeskyttelsen...
Annie Skrevet 13. januar 2006 #27 Skrevet 13. januar 2006 Jeg syntes Viggo Kristensen så stygg ut, ja. Men jeg visste jo hva han hadde gjort. Tror ikke jeg umuddelbart hadde tenkt på det ansiktet som stygt hvis det hadde sittet på en person som var avbildet f.eks pga sitt engasjement for kvinner i den 3. verden, antirasistisme eller dyrebeskyttelsen... ← Hvilket bilde snakkes det om?
Gjest Bodillen Skrevet 13. januar 2006 #28 Skrevet 13. januar 2006 Hvilket bilde snakkes det om? ← Du vet hvem det er snakk om her...?
Annie Skrevet 13. januar 2006 #29 Skrevet 13. januar 2006 Du vet hvem det er snakk om her...? ← 'Det gikk opp et lys for meg nå ja. Tenkte først på Wiggo Mortensen og skjønte ikke hvorfor han ble omtalt som stygg...
Gjest Bodillen Skrevet 13. januar 2006 #30 Skrevet 13. januar 2006 'Det gikk opp et lys for meg nå ja. Tenkte først på Wiggo Mortensen og skjønte ikke hvorfor han ble omtalt som stygg... ← Å, gurimalla! Han er jo den lekreste av de lekre! Skjønner at du stusset fælt, ja!
Helene Skrevet 13. januar 2006 #31 Skrevet 13. januar 2006 Jo, det skal jeg si deg! I høst begynte jeg i ny klasse og var en kar i klassen som var litt kjekk. Kan innrømme jeg likte han i en uke litt, helt til jeg fant ut hvordan han var. Han er ufordragelig, spydig, driver med direkte mobbing av fler i klassen og tror han er verdens navle. Nå er han et av de styggeste menneskene jeg vet om! Personlighet skaper utseende mener nå jeg! ← Beskriv: en som rakker ned på andre, lyver, setter seg selv foran alle, egoistisk, gnien, aggresiv, stormannsgal, som er uten mål og mening med livet, er utro, og som aldri vasker seg selv eller klærne sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå