Gjest !BettyBoob! Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 hva er en stygg person for dere? beskriv.
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #2 Skrevet 10. januar 2006 Jo, det skal jeg si deg! I høst begynte jeg i ny klasse og var en kar i klassen som var litt kjekk. Kan innrømme jeg likte han i en uke litt, helt til jeg fant ut hvordan han var. Han er ufordragelig, spydig, driver med direkte mobbing av fler i klassen og tror han er verdens navle. Nå er han et av de styggeste menneskene jeg vet om! Personlighet skaper utseende mener nå jeg!
Gjest StoreSky Skrevet 10. januar 2006 #3 Skrevet 10. januar 2006 Henger meg på Towelie jeg!! Dessuten, skikkelig uflidde og møkkete folk! (ikke fordi de har arbeidet eller vært i skogen, men fordi de ikke har VASKET seg på måndter og år...)
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #4 Skrevet 10. januar 2006 Enig med Towelie om at personlighet er med på å skape utseende. Stygge mennesker er for meg derfor de med "stygg" personlighet.
Våken Skrevet 10. januar 2006 #5 Skrevet 10. januar 2006 Der må jeg si meg enig med dere. Det er jo ikke så mange som er direkte stygge. Både skjønnheten og styggheten kommer vist innenfra
Annie Skrevet 10. januar 2006 #6 Skrevet 10. januar 2006 En "stygg" person kan være vakker og en vakker person kan være stygg. Syns ofte at en som er mindre pen kan være det vakreste som finnes som person. Vanskelig å definere hva som er stygt. De som er mindre pene kan gjøres vakrere med rett styling f.eks.
Tinken Skrevet 10. januar 2006 #7 Skrevet 10. januar 2006 Helt enig i at en stygg person er en person som er ufyselig når det kommer til oppførsel. Kan ikke huske at jeg noen gang har tenkt at en person er stygg utifra utseendet. Vet om noen som har oppført seg helt forferdelig mot venner og bekjente av meg, og i mine øyne er disse ufordragelig stygge og jeg synes det lyser stygghet av hele dem og har problemer med å forstå at andre ikke ser det. .
Gjest 2324 Skrevet 10. januar 2006 #8 Skrevet 10. januar 2006 Enig i at oppførsel kan gjøre folk stygge.. Men jeg skal være så ærlig å si at det hender at jeg ser noen jeg synes er stygge, selv om jeg aldri har snakket med vedkommende..
aline Skrevet 10. januar 2006 #9 Skrevet 10. januar 2006 jeg klarer i veldig liten grad å tenke på folk som stygge kun utifra utseendet de er født med, så jeg må nok også henge meg på Towelie og si at en stygg person for meg er en med en stygg personlighet/væremåte.
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #10 Skrevet 10. januar 2006 Enig i at oppførsel kan gjøre folk stygge.. Men jeg skal være så ærlig å si at det hender at jeg ser noen jeg synes er stygge, selv om jeg aldri har snakket med vedkommende.. ← Enig. Heroinvrakene og alkoholikerene på rutebilen her ser forferdelige ut (men det er jo pga det de går på, har hørt ei av dem var byens peneste før osv). En kan synes hva en vil, men å si til noen at de er stygge er noe av det verste en kan gjøre. Det stikker mye hardere enn en skulle tro.
Gjest Jalileh Skrevet 10. januar 2006 #11 Skrevet 10. januar 2006 Enig med Towelie om at personlighet er med på å skape utseende. Stygge mennesker er for meg derfor de med "stygg" personlighet. ← enig med sneip og towelie.
Gjest 2324 Skrevet 10. januar 2006 #12 Skrevet 10. januar 2006 En kan synes hva en vil, men å si til noen at de er stygge er noe av det verste en kan gjøre. Det stikker mye hardere enn en skulle tro. ← Ja, det er sant.. Jeg ville aldri i verden finne på å si til noen at han/uhn er stygg!
Gjest Jalileh Skrevet 10. januar 2006 #13 Skrevet 10. januar 2006 Hvis folk kaller andre for stygge da konkluderer jeg med at antennene er rimelig avstumpa.
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #14 Skrevet 10. januar 2006 Det er daglig vane i klassen min, det. "gud så stygg du er altså" "herremin, kan du ikke svare på oppgaven? Så stygg du er! hold kjeft heller!" Gud bedre
Gjest Gitte Skrevet 10. januar 2006 #15 Skrevet 10. januar 2006 "Jeg elsker deg ikke fordi du er vakker, du er vakker fordi jeg elsker deg" Den tror jeg det ligger mye i. Utseende kan forandre seg etterhvert som man blir kjent med en person. Om ikke personens utseende fysisk forandrer seg, forandrer ditt syn på h*n seg. Jeg ble kjent med en gutt en gang, første gang jeg møtte han fant jeg han faktisk motbydelig. Han fantes ikke kjekk. Men vi var sammen hver dag, og ble godt kjent og gode venner.. I riktig jentestil ble jeg såklart forelsket, og jeg ble skjelven hver gang jeg så han.. Han var den kjekkeste gutten jeg kunne tenke meg.. Og jeg finner ikke disse jenteguttene attraktive. Smale bukser, rosa gensere, hårbånd og halvlangt blondt hår.. Jeg vil ha en mannemann.
jordbær Skrevet 10. januar 2006 #16 Skrevet 10. januar 2006 En person som "har" negativ energi, er i mine øyne stygge. Dem som jeg ser på og grøsser av, fordi det ser ut som om noen har gjort mye slemt. Slikt vises på personer.
Lassie Skrevet 10. januar 2006 #17 Skrevet 10. januar 2006 Er enig med de som sier at det er personligheten som gjør et menneske stygt. For meg så finnes det ikke stygge mennesker utseendemessig, men ikke alle har vært like heldige med utseendet. Men styggheten kommer definitivt innenfra!
Sohoy Skrevet 10. januar 2006 #18 Skrevet 10. januar 2006 Enig med de fleste over -det er meget meget skjelden jeg synes noen er stygg uten at jeg vet de er stygge inni seg! Men må også innrømme at av og til, veldig skjelden, ser jeg noen på gata og tenker at oi, jeg er glad det ikke er meg. Men jeg tror ikke jeg bruker ordet "stygg" når jeg tenker det. Og det gjelder stort sett folk som er skitne, altså som ikke har vaska seg på lenge. Men de synes jeg kanskje er mer ekle en stygg...hmm. Jeg har også opplevd at et menneske som i utgangspunktet ser helt ordinær ut plutselig har blitt verdens vakreste for meg, når jeg har fått føleleser for de. Altså utseendemessig også, de blir rett og slett litt forvandlet. Er det ikke supert?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #19 Skrevet 10. januar 2006 Stygghet kommer innenfra, og ut gjennom øynene og først og fremst munnen. I visse sammenhenger tror jeg vi kan være stygge alle sammen, selv om vi generelt sett ikke er det.
Gjest Mito24 Skrevet 12. januar 2006 #20 Skrevet 12. januar 2006 Idol-Kurt er ganske stygg. Flink til å synge, dog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå