Gå til innhold

Hva vil kvinnene egentlig ha?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører mange si de vil ha snille menn, men så har den overgrepssiktede vokalisten i Ramstein helt sikkert hatt frivillig sex med flere enn Ola Nordmann. Det samme har den draps og overgrepsdømte dansken som hadde en ubåt. Om kvinner virkelig misliker menn som tråkker over grenser hadde disse mennene hatt færre sexpartnere enn de fleste. Da hadde også kvinner flest blott sure på kvinner som har ligget med de. Jeg blir veldig forvirret 

Anonymkode: ddfc5...b81

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

«Hva kvinner vil ha» har fint lite med hvem de har ONS med.

Menn har også stadig ONS med kvinner de ikke egentlig vil ha.

Hva er du forvirret over egentlig?

Anonymkode: aa717...9d2

• Liker 15
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Og forresten, hva slags merkelig ongangskrets har du der kvinner stadig sier de vik ha «snille» menn? Tror aldri jeg har hørt en kvinne si det. Snill isolert sett blir ofte satt i bås med veik, puslete, tafatt, needy, klengete  etc.

Det betyr ikke at det eneste alternativet er onde sexovergripende psykopater.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste kvinner ønsker en mann de får et trygt og godt liv med. 

Angående sex kvalitetssikres det nok ikke så nye utover at han er sjarmerende og hyggelig mot kvinnen der og da, så å inngi tillit er likevel viktig,  men kvinner kan også ta feil. Tragisk friluftsliv også. Det finnes menn som klarer å virke sjarmerende og trygge, uten at de egentlig er det. 

Anonymkode: 11ec2...4d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

*Feil, ikke friluftsliv. 

Det var da litt av en autocorrekt feil. 

Anonymkode: 11ec2...4d7

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er helt på jordet om du tror at alle partnerne til ubåt Madsen eller Ramstein hadde ligget med dem om de visste hvordan de var. De fleste voldtektsmenn fremstår som helt vanlige menn, de fleste drapsmenn i Norge også. Hverken familie eller venner kan begripe det. De går ikke rundt med et stempel i panna om at de er overgripere eller nødvendigvis kan spå sin egen fremtid å vite at de kommer til å drepe noen. 

Det du egentlig prøver å innbille deg med tankegangen din er at kvinner vil ha onde menn. Det er ikke forankret noe sted i virkeligheten og høres mer ut som at du prøver å skape denne virkeligheten for deg selv for å ha en "gyldig" unnskyldning til kvinnehatet ditt. 

Get a fucking grip 

Anonymkode: 93783...852

• Liker 3
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og forresten, hva slags merkelig ongangskrets har du der kvinner stadig sier de vik ha «snille» menn? Tror aldri jeg har hørt en kvinne si det. Snill isolert sett blir ofte satt i bås med veik, puslete, tafatt, needy, klengete  etc.

Nei virkelig ikke! Snill betyr snill og det er det alle friske kvinner vil ha! 

Anonymkode: 93783...852

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det betyr ikke at det eneste alternativet er onde sexovergripende psykopater.

Jeg vil ha snill mann! 

Anonymkode: e55a3...386

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er ikke en homogen gruppe som mener, tenker og har de samme lyster. På lik linje som at det er noen menn som ønsker bimbo damer med nebbet fullt i silikon, med opererte pupper som står på spreng og som har gjennomtrekk i topplokket.. Noen menn synes disse damene er tipp topp, bare de har litt armpryd er de fornøyd men mange menn gjør det ikke og foretrekker kvinner som ikke ser slik ut og som kan føre en samtale utover ja og nei. Iallefall når det snakkes om forhold.

De fleste kvinner ønsker menn som er ansvarlige, som utstråler trygghet, har selvtillit og er gode mennesker med gode verdier som matcher ens egne. Ordentlige menn!! Men du høres jo rablende  gal ut bare i HI og det er det få kvinner som nødvendigvis mener er det helt store.. Get a grip 

Anonymkode: 07a9d...e42

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en snill mann🥰🥰🥰

Anonymkode: 3b561...acb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går kanskje et skille mellom kvinner som tenker med det de har nedentil og det som er øverst. Kvinnelig tenningsmønsker kan være helt uforståelig. Kvinnelige versjoner av de mannlige rundbrennerne jeg kjenner til hadde aldri slått an, da de uten unntak har virkelig begredelige personligheter.

Anonymkode: d0663...20f

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg hører mange si de vil ha snille menn, men så har den overgrepssiktede vokalisten i Ramstein helt sikkert hatt frivillig sex med flere enn Ola Nordmann. Det samme har den draps og overgrepsdømte dansken som hadde en ubåt. Om kvinner virkelig misliker menn som tråkker over grenser hadde disse mennene hatt færre sexpartnere enn de fleste. Da hadde også kvinner flest blott sure på kvinner som har ligget med de. Jeg blir veldig forvirret 

Eh, tror du voldtektsmenn introduserer seg med å si "og forresten voldtok jeg en kvinne forrige uke"…?

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner vet egentlig ikke selv hva de vil ha heller. De vil gjerne ha alt men til ulik tid. Når de først har noe bra så vil de ha noe annet. Husk at kvinner er ekstremt lett påvirkelige gjennom venninner, medier, status osv. Spesielt de yngre.

Kvinner lider også av hypergami noe som bidrar til at de alltid vil ha noe bedre.

Anonymkode: 64fbf...f71

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Forskjell på hvem en kvinne vil ha barn med og hvem hun vil ha et samliv med. Deal with it 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du autist?

Anonymkode: 8a2ce...bb3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Samfunnsengasjert said:

Eh, tror du voldtektsmenn introduserer seg med å si "og forresten voldtok jeg en kvinne forrige uke"…?

Nettopp! Hadde voldteksmennene vært ærlige så hadde de jo ikke kunnet drive med voldtekt og ingen av dem hadde sluppet fengsel heller. 

Anonymkode: d9c18...a00

• Liker 1
Skrevet

Kvinner ønsker seg/vil ha en mann som er:

snill

empatisk

raus

ser deg 

er stabil

trygg på seg selv

intelligent

morsom

uhøytidlig

Løsningsorientert

handy

god i sengen

omsorgsfull

har god humor

liker din humor

🤗🤗🤗

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg vil kun ha han jeg er forelsket i alt annet er jo uinteressant, men får ikke han heller så da blir en single da. Og jeg forelsker meg svært sjelden så tror nok jeg ender opp som evig single. Men men skal ikke kimse av singlelivet. 

kvinne.  50+

Anonymkode: f389a...521

• Liker 1
Skrevet

egentlig ikke hvor kjekk du er, ikke hvor mye penger har du, men hvor godt du respekterte kvinnen, og flink til å snakke, sans for humor, modig nok til å ta det første steget

det sa den eldre kvinnen en gang til meg😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at "snill" er så mangt, og det er uansett ikke er nok å bare være snill. 

Jeg vil ha en mann som et et godt og empatisk menneske, en som bryr seg om mennesker og dyr på generell basis, og en som har et godt og kjærlig menneskesyn, og som ikke er for egoistisk og mener han har masse rettigheter andre ikke har. Da faller blant annet høyreekstreme og sexistiske menn bort. Han trenger ikke alltid å være "snill" mot meg (jeg kan passe på meg selv, og er ikke alltid så snill jeg heller), men snillheten må springe ut av et godt og ansvarlig syn på andre levende skapninger. 

I tillegg må han være intelligent. Det er jeg, og  jeg trenger en mann jeg kan snakke med for å finne ut av alt mellom meningen med livet, forholdsroblemer, gode bøker og arbeidsfordeling I heimen.

Anonymkode: 9c7c1...4e3

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...