Gå til innhold

Om dere skal være dønn ærlige? Hvor stor er sjansen for å få seg ny kjæreste når..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man er kvinne på 38. Fyller 39 på slutten av året. Vært skilt i underkant av to år. Har to barn i på barneskolen 50%. Forstår bare ikke hvordan jeg skal klare å finne meg ny kjæreste. En mann som ønsker et fast kjæresteforhold med meg. Så hvis dere skal være dønn ærlige, er det for sent i livet for et nytt forhold? Jeg setter pris på ærlighet og tar gjerne i mot råd. Har blitt avvist av 4 menn fra Tinder. Det er visst uvanlig at kvinner blir avvist har jeg hørt. 

Anonymkode: 5aeba...4f5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo bare 50 %, det er mange menn som er i samme situasjon. Dere kan være kjærester annenhver uke, og foreldre den andre uken (bare Finn en med samme uker). 

Du har masse sjanser! Men om du leter etter en som vil flytte sammen med deg og være deltidspappa med deg, kan det være vrient på Tinder. 

Anonymkode: a0bb5...319

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det avhenger helt og holdent hvor kresen du selv er vil jeg påstå

Anonymkode: 62f4e...5ef

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har blitt avvist av 4 menn fra Tinder. Det er visst uvanlig at kvinner blir avvist har jeg hørt. 

Alle passer ikke for alle. Til og med menn vet det. Uansett umulig å si noe om dette, uten å kjenne situasjonen. Avvist, som sexobjekt, eller for videre seriøs dating?

Anonymkode: d560f...26e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det at det er sjeldent kvinner blir avvist, det er en myte noe menn, spesielt incel-type menn liker å spre. Det er en form for generell hersketeknikk mot kvinner.

Jeg tror muligheten er langt større utenfor nettdatingsteder, inkl. Tinder.

Ingenting som sier du ikke skal kunne møte en god mann som er riktig for deg. Lykke til :)

Anonymkode: 940ba...717

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig? Stor sjanse. 
Hilsen min lange erfaring. 

Anonymkode: 8fad8...f09

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

100% stor sjanse 

Men du må gjøre noe med psyken og innstillingen din. Herregud selv damer på 80 finner kjærligheten på ny. 

Anonymkode: 101a4...db5

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle passer ikke for alle. Til og med menn vet det. Uansett umulig å si noe om dette, uten å kjenne situasjonen. Avvist, som sexobjekt, eller for videre seriøs dating?

Anonymkode: d560f...26e

Avvist for videre dating, pga. det ikke var rett kjemi i følge disse mennene. Har datet lite. Kan telle på en hånd, og kun fra Tinder. Så må tenke nytt. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

100% stor sjanse 

Men du må gjøre noe med psyken og innstillingen din. Herregud selv damer på 80 finner kjærligheten på ny. 

Anonymkode: 101a4...db5

Satser på at dere har rett! 

ts 

• Liker 2
Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man er kvinne på 38. Fyller 39 på slutten av året. Vært skilt i underkant av to år. Har to barn i på barneskolen 50%. Forstår bare ikke hvordan jeg skal klare å finne meg ny kjæreste. En mann som ønsker et fast kjæresteforhold med meg. Så hvis dere skal være dønn ærlige, er det for sent i livet for et nytt forhold? Jeg setter pris på ærlighet og tar gjerne i mot råd. Har blitt avvist av 4 menn fra Tinder. Det er visst uvanlig at kvinner blir avvist har jeg hørt. 

Tuller du?..Du er 38 år gammel og statistisk sett ikke halvveis i livet ennå..

Det lille jeg vet om deg er at minst en mann fant deg attraktiv nok til å skape 2 barn sammen med deg..og at naturen mente genetikken din var ok og gjorde deg fertil..

Så helt ærlig hvor stor mener jeg sjansen er for at du kan få en ny kjæreste du elsker...?...🤔.......

100%.!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ser bra ut og har noe å by på som veier tyngre enn to småbarn på lass, så finnes det muligheter. 

Anonymkode: 2ab21...934

Skrevet

Absolutt ikke umulig det nei.  Sant å si, så hadde nok jeg vært mer skeptisk til en barnløs dame som nærmet seg 40, såfremt hun ikke var barnløs pga å ikke kunne få.  Men det er nå bare min mening, og vi er alle forskjellige.  Lykke til 👍

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 39 og var nyseparert. Vasset i tilbud. Funnet riktig mann nå ☺️2 barn også her hvorav en 100% og en 50%. Skrev i profilen at jeg ikke var flyttbar pga 2 barn. Kjemi kan man ikke gjøre noe med, men hele 4 stk fra mennenes side er maks uflaks. 

Anonymkode: 20ae2...dd1

• Liker 2
Skrevet

Absolutt gode sjanser. Var selv over 40 da jeg fant kjærligheten på ny etter noen år som singel. Datet en god del menn som det aldri ble noe seriøst med, og kysset en del frosker. 
For meg var lykken en mann på Tinder som jeg i utgangspunktet ikke likte, men klarte å sveipe feil vei. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror du har gode muligheter til å finne en mann som er i liknende situasjon som deg.  En mann som ikke har barn søker kanskje noe helt annet.

Skrevet

Farfar fikk seg ny kjæreste når han var 70 år 😁 Kunne han, så kan ihvertfall du. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Er jo ekstremt mange som legger lista på bakken så lenge de får kjæreste.

Anonymkode: 7927f...6a2

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Man er kvinne på 38. Fyller 39 på slutten av året. Vært skilt i underkant av to år. Har to barn i på barneskolen 50%. Forstår bare ikke hvordan jeg skal klare å finne meg ny kjæreste. 

Du er ikke i en spesielt unik posisjon. Så skjønner ikke hvorfor du tror at du ikke skal få deg kjæreste. 

Anonymkode: 67833...e13

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det avhenger helt og holdent hvor kresen du selv er vil jeg påstå

Anonymkode: 62f4e...5ef

Nei, det gjør det overhode ikke.

Man kan finne gode livspartnere i alle aldre.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er ikke i en spesielt unik posisjon. Så skjønner ikke hvorfor du tror at du ikke skal få deg kjæreste. 

Anonymkode: 67833...e13

Helt enig. Finnes tretten på dusinet i den situasjonen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...