tuji Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Ja, hvem var egentlig det? Endret 10. januar 2006 av tuji
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 10. januar 2006 #2 Skrevet 10. januar 2006 Den finske krafthopperen Innmari Khaninen. Det gikk heller dårlig.
Champagnepiken Skrevet 10. januar 2006 #4 Skrevet 10. januar 2006 Hopper dopa på kraftfôr. Ikke sikker på om det faller inn under landbruksmedisteriet eller kulturmedisteriet, dessverre.
LilleBille Skrevet 10. januar 2006 #5 Skrevet 10. januar 2006 Hopper dopa på kraftfôr. sikker på.. det faller inn under landbruksmedisteriet ← Har jeg fått hopper
Champagnepiken Skrevet 11. januar 2006 #6 Skrevet 11. januar 2006 Har jeg fått hopper ← Det vil jeg si du har hatt ganske lenge, fru kanikkestårolig...
Champagnepiken Skrevet 11. januar 2006 #7 Skrevet 11. januar 2006 Og hvis du mente hest av hunkjønn - i flertall: Nei. Det har du ikke fått.
LilleBille Skrevet 11. januar 2006 #8 Skrevet 11. januar 2006 Men - i og med at jeg er landbruksmedister .. .er vel hoppene mine
Champagnepiken Skrevet 11. januar 2006 #9 Skrevet 11. januar 2006 Men - i og med at jeg er landbruksmedister .. .er vel hoppene mine ← Ah. Point taken. *fører hoppeprotokoll*
Gjest *Snart medlem* Skrevet 11. januar 2006 #10 Skrevet 11. januar 2006 Jeg har hørt at uttrykket å hoppe etter wirkola ikke hadde noe å gjøre med at wirkola var en veldig god hopper og ingen kunne gjøre et hopp bedre enn ham. I stedet var det en ekkel affære å hoppe etter ham, fordi han - som var så god - satt og psyket ut den som satt ved siden av og skulle hoppe etter ham, ved å si ting som "uff og uff, den er mye vind i dag, jeg er litt nervøs" og slike ting.
Gjest ps2 Skrevet 16. oktober 2008 #11 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har hørt at uttrykket å hoppe etter wirkola ikke hadde noe å gjøre med at wirkola var en veldig god hopper og ingen kunne gjøre et hopp bedre enn ham. I stedet var det en ekkel affære å hoppe etter ham, fordi han - som var så god - satt og psyket ut den som satt ved siden av og skulle hoppe etter ham, ved å si ting som "uff og uff, den er mye vind i dag, jeg er litt nervøs" og slike ting. Det er vel det samme? på n måte i alle fall www.evigpopesi.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå