AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Skrevet 7. juni 2023 Skal på jobbintervju, og trenger tips til hva jeg kan ha på meg? Er det ok med kjole? Det er nemlig veldig varmt (østlandet) for tiden.. hva med sko? Er snakk om kontorjobb innenfor økonomi. Anonymkode: c71ee...12a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #2 Skrevet 7. juni 2023 Kjole er greit, så lenge den ikke er ultra-kort, veldig utringet eller gjennomsiktig. Ville heller ikke gått med en med tynne stropper (type singlet) Anonymkode: 38e42...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #3 Skrevet 8. juni 2023 Kjole er ok om den ser nogenlunde profesjonell ut. Kjole er ikke kjole, liksom. Ville ikke gått med noe kortere enn til knærene, og ting med bare stropper i stedet for skikkelig dekkede skuldre. Og ikke dyp utringning. Ville også unngått skrikende farger og mønstre, volanger og "fløff". Siden dette er en økonomi-jobb, forventer gjerne folk en viss type påkledning.. Har jobbet i bank, og der var det mye svart, hvitt, og marineblått, og ensfarget.. Anonymkode: dd823...f40
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #4 Skrevet 8. juni 2023 Det er lurt å sjekke ut kleskoden på arbeidsplassen og kle seg etter den. Anonymkode: 47343...178
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #5 Skrevet 8. juni 2023 Jeg hadde på en ensfarget skjortekjole som rakk til rett under knærne og flate sko. Lignende denne: https://www.zalando.no/ichi-sarah-skjortekjole-black-ic221c07b-q11.html Anonymkode: 40264...a4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå