Gå til innhold

uvi og lekker urin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mistenker uvi siden fredag for jeg tisser hele tiden og får smerter i urinrørett. fikk meg en legetime i overimorgen men tror ikke jeg kan vente for det lekker tiss nå. legevakt kan ikke ta meg mot nå siden de ikke har kapasitet. 

noen andre som har lekket tiss når de har hatt uvi. jeg er så redd og må jo ta sykedag i morgen

Anonymkode: b0937...13a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring legesenteret med en gang det åpner i morgen tidlig. Spør om du kam komme bort med en urinprøve. Trenger ikke time for det.

Anonymkode: 5ae98...df7

AnonymBruker
Skrevet

det er stengt i morgen pga redusert bemanning derfor fikk jeg ikke time før fredag😞😞

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

det er stengt i morgen pga redusert bemanning derfor fikk jeg ikke time før fredag😞😞

Ring legevakta igjen i morgen, ikke gi deg! Og ja jeg har opplevd urinlekkasje ved uvi og da var infeksjonen veldig nær urinrøråpningen, ikke langt opp i blæra, men kan være begge deler hos deg. 

Anonymkode: 64db9...2d6

AnonymBruker
Skrevet

dr.dropin, kjappere enn legevakta.

Anonymkode: 6e839...d4c

AnonymBruker
Skrevet

ja må bare prøve igjen i morgen men det er bare en lege på jobb pga sykdom. vi har ikke dr.dropin her

AnonymBruker
Skrevet

fikk ikke time hos legevakt så kunne ikke på jobb. Nå er problemet at sjefen ikke tror på jeg er syk for jeg høres frisk ut i telefonen. Så ville jeg ikke si hva som feiler meg.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

fikk ikke time hos legevakt så kunne ikke på jobb. Nå er problemet at sjefen ikke tror på jeg er syk for jeg høres frisk ut i telefonen. Så ville jeg ikke si hva som feiler meg.  

Herregud.. si til sjefen at det er et dameproblem

.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Herregud.. si til sjefen at det er et dameproblem

.

jeg prøvde det, men nåe jeg ikke sa mer så har han bestemt seg for å trekke lønn istede for egenmelding. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...