Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville dere tatt abort? Kvinne 23, mannen er 40.  Blir det fort vanskelig om paret ikke vurderer å fortsette forholdet, men skal ha felles barn ilag?😊😳

Anonymkode: bd22d...ade

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville dere tatt abort? Kvinne 23, mannen er 40.  Blir det fort vanskelig om paret ikke vurderer å fortsette forholdet, men skal ha felles barn ilag?😊😳

Jeg kommer til å ta abort. Har vært uheldig og hatt sex uten kondom og han kom inni meg. Jeg tok angrrepille dagen etterpå, men om jeg blir gravid tar jeg det bort.

Anonymkode: e8e69...43d

• Liker 4
Skrevet

Er noen i et forhold med andre? Er far en fyr som ønsker og kan være til hjelp? En del faktorer her som spiller inn. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å ta abort. Har vært uheldig og hatt sex uten kondom og han kom inni meg. Jeg tok angrrepille dagen etterpå, men om jeg blir gravid tar jeg det bort.

Tok også angrepille.😊men håper ikke jeg er gravid

AnonymBruker
Skrevet
Tomas77 skrev (Akkurat nå):

Er noen i et forhold med andre? Er far en fyr som ønsker og kan være til hjelp? En del faktorer her som spiller inn. 

Nei ingen av oss er i forhold med andre. Er ikke aktuelt for meg å ha barn med en på 40. I tillegg er vi veldig forskjellige. Men samtidig sier han: jeg har lyst på barn... så går bra om du blir gravid. Men jeg ønsker ikke det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt abort uavhengig av mannens alder eller om vi ville prøve å fortsette forholdet eller ikke. 

Å få barn med noen man ikke kjenner og vet hvordan er kan være fatalt og livsfarlig. I mildeste fall ekstremt slitsomt og ensomt. 

Anonymkode: 6b379...f6d

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke aktuelt for meg å ha barn med en på 40. Men samtidig sier han: jeg har lyst på barn... så går bra om du blir gravid. Men jeg ønsker ikke det. 

Da tar du abort uavhengig av hva han sier eller noen her sier. 

Det å groome damer man knapt kjenner til å få barn er veldig ofte en farlig maktteknikk, for med et felles barn blir du aldri kvitt han og han får makt over deg og kan bryte deg ned. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tok også angrepille.😊men håper ikke jeg er gravid

Når skjedde det hos deg? Her var det på lørdagen og er redd for regnet meg frem til at jeg var i eggeløsningen og da er jeg vel fucked :( Tok den på søndag.

AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde meg for 19 år siden. Valgte da abort. Var midt i utdanning ++ . Men historien endte med at vi ble gift, og fikk 3 barn etter dette❤️ 

Anonymkode: a1d48...31a

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt abort ja. Plutselig viser det seg at han har alvorlige psykiske problemer eller mye fysiske sykdommer i familien. Begge er arvelige og farlige/slitsomme å forholde seg til. Dessuten hadde jeg jo ikke kjent fyren. 

Anonymkode: aa9af...d99

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt abort uten å nøle. 

Anonymkode: 703d9...fe1

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri klart en abort.

Anonymkode: 8807a...9cc

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt abort. Å få barn er stort, noe man ikke skal ta lett på. Det er et liv man setter til verden, som man skal følge opp hver eneste dag og som fortjener det beste. Man skal samarbeide med den andre forelderen resten av sitt liv, og jeg hadde ikke under noen omstendigheter fått barn med noen jeg ikke elsket og ønsket å dele livet mitt med. Du aner ikke hvordan denne personen er, eller hvordan  han blir som far, du blir låst til han enten du vil eller ikke. Han som far har rettigheter du ikke kommer unna… Barnet fortjener et bedre utgangspunkt. Det er min mening. 

Anonymkode: 77af5...28b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da tar du abort uavhengig av hva han sier eller noen her sier. 

Det å groome damer man knapt kjenner til å få barn er veldig ofte en farlig maktteknikk, for med et felles barn blir du aldri kvitt han og han får makt over deg og kan bryte deg ned. 

Dette. 

Kvifor vurderer du, TS, i det heile tatt å behandle, når du ikkje har lyst å behandle? 

Anonymkode: f85f4...dd1

AnonymBruker
Skrevet

Hadde uten tvil tatt abort. 

Anonymkode: 851a6...e65

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det skjedde meg for 19 år siden. Valgte da abort. Var midt i utdanning ++ . Men historien endte med at vi ble gift, og fikk 3 barn etter dette❤️ 

Anonymkode: a1d48...31a

Går det an å sammenligne dagens samfunn med sånn det var for 19 år siden?

Anonymkode: 47176...02a

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt abort uten tvil, det er jammen risikosport å få barn med noen man ikke kjenner.

Anonymkode: 88848...59d

Skrevet (endret)

Tar man abort kan kromosomer muligens lagres i kvinnekroppen og overføres til senere barn. Det betyr at fremtidig far ikke nødvendigvis er 100% biologisk far. Derfor er det superviktig å være åpen med fremtidige partnere om aborter som har skjedd før.

Man blir ikke gravid med ons. Det brukes kondom og man bruker i tillegg annen prevensjon fordi man ikke stoler 100% på at de ikke stikker hull i det.

Endret av Majer
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (2 minutter siden):

Tar man abort kan kromosomer muligens lagres i kvinnekroppen og overføres til senere barn. Det betyr at fremtidig far ikke nødvendigvis er 100% biologisk far. Derfor er det superviktig å være åpen med fremtidige partnere om aborter som har skjedd før.

Man blir ikke gravid med ons. Det brukes kondom og man bruker i tillegg annen prevensjon fordi man ikke stoler 100% på at de ikke stikker hull i det.

Eh, hæ? Her må du nesten finne frem en kilde. Synes uansett ikke det er "superviktig" å være åpen med fremtidige partnere om tidligere aborter. Selvsagt vil mannen som har befruktet kvinnen være biologisk far.

Anonymkode: 88848...59d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt abort ja.  

Anonymkode: 758cd...ea7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...