Gå til innhold

Lukter alltid en slags fjert stank hjemme hos han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det bærer preg av å være lite luftet i leiligheten. En dag var jeg alene der en times tid å tok opp vinduene litt uten at det hjalp. Leiligheten lukter promp. Han har ikke dyr. Han selv lukter ok men ikke nyvasket kanskje hele tiden. Er det normalt at det lukter litt sånn i en ungkarsleilighet?

Anonymkode: 617ba...06b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han?

Gjest Drakensson
Skrevet

Han har drept noen. Let etter liket før det blir hjemsøkt der

AnonymBruker
Skrevet

Kan være et bad han ikke bruker? Må flushes i do med jevne mellomrom, ellers kan det lukte litt. 

Anonymkode: ede4a...272

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fra en sluk kanskje?

Anonymkode: d6201...826

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke uvanlig hjemme hos noen som ikke vasker og rydder og lufter fast. At han har tatt en kjapp ryddesjau rett før du kom indikerer ikke at han ellers er hygienisk. 

Takler ikke menn som tar så dårlig vare på leiligheten sin. Tipper han ikke lufter etter å ha tørket klær, ikke lufter etter dusjing så det blir mye fukt og mugg, promper, runker, svetter, spiser drittmat og alt fester seg i veggene æsj yuck. 

Finn deg en mere dannet og voksen mann :)

Anonymkode: 5f6bd...c25

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gamle leiligheter kan lukte uansett hvor mye man vasker. Jeg vasker hver uke men hvis jeg holder vinduene lukket en hel dag begynner det å lukte. 

Anonymkode: 455fc...679

AnonymBruker
Skrevet

Det var en tråd her for noen dager siden om en mann som tråkket avføring ned i sluket under dusj. Anbefaler deg å sjekke dusjvanene hans 😅

Anonymkode: 6e006...311

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gamle leiligheter kan lukte uansett hvor mye man vasker. Jeg vasker hver uke men hvis jeg holder vinduene lukket en hel dag begynner det å lukte. 

Men det lukter ikke promp da, som regel. 

Anonymkode: 40fa3...786

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Fra en sluk kanskje?

Anonymkode: d6201...826

Dette er nok årsaken. Litt tettere urent sluk, avløpsåpner fikser det. 

Anonymkode: 3f370...c8c

AnonymBruker
Skrevet

Hasj?

Anonymkode: 04cf1...e8b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner faktisk et par hvor leiligheten alltid lukter litt promp. De er rene mennesker, vasker og har det ryddig, så jeg har bare slått meg til ro med at det er sånn noens hjem lukter (alle har jo sin egen lukt hjemme). 

Anonymkode: 4155c...be2

AnonymBruker
Skrevet

Tenker hasj..

Anonymkode: ed8cd...4d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker hasj..

Anonymkode: ed8cd...4d0

Hasj lukter jo ikke promp.

Anonymkode: 37fdb...3ab

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert en tørr sluk. Det lukter fjert. 

Anonymkode: 94f42...836

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hasj lukter jo ikke promp.

Anonymkode: 37fdb...3ab

ikke nødvendigvis promp, men det er fryktelig ille lukt for de som ikke røyker det. Tro meg!

Hadde en nabo som drev med det. På det verste så kunne lukten komme innom min leilighet også. Det var ille! Men, han skulle heldigvis bli kastet ut. Ble iløpet av kort tid før han skulle bli kastet ut av huset ble han kastet ut av landet. Han hadde ikke tillatelse til å være her og han hadde langt rulleblad.

AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Men det lukter ikke promp da, som regel. 

Anonymkode: 40fa3...786

Nei da. Det lukter er rar lukt som er vanskelig å beskrive. Men det lukter ikke godt. 

AnonymBruker
Skrevet

Sluk på vask eller dusj? Om det ikke brukes kan det lukte. Kanskje en vask på vaskerommet? 

Rotten mat, f.eks frukt kan lukte. Noe som er gjemt og glemt? Eller at det ligger "godsaker" som har dryppet nedi bosset og bossbøtten blir ikke vasket?

Han har problemer med magen?

Anonymkode: 2af09...6c5

AnonymBruker
Skrevet
Intervence skrev (39 minutter siden):

ikke nødvendigvis promp, men det er fryktelig ille lukt for de som ikke røyker det. Tro meg!

Hadde en nabo som drev med det. På det verste så kunne lukten komme innom min leilighet også. Det var ille! Men, han skulle heldigvis bli kastet ut. Ble iløpet av kort tid før han skulle bli kastet ut av huset ble han kastet ut av landet. Han hadde ikke tillatelse til å være her og han hadde langt rulleblad.

Lukter mere en slags søt furu.

Hos noen lukter det litt sånn rar promp, det kan forsvinne hvis man flytter sammen med noen som ikke har den lukten med seg.

Anonymkode: f3215...6c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...