AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Skrevet 7. juni 2023 Hei, vil starte med å si at jeg har minimal erfaring med dating. Møtte en hyggelig fyr gjennom Tinder på mandag, vi tok en kaffe og gikk en tur i byen, og kjemien var god. Han spør allerede nå om å møtes igjen på fredag, og selv om inntrykket var positiv blir jeg litt bekymret for at han vil forhaste ting, at han kanskje vil raskt at det skal bli seriøst (eller ligge) og er på fordi han nå ikke har andre aktuelle alternativer. Mulig dette er veldig irrasjonelle tanker, men hva er det som er vanlig? Flere dater med en person på samme uke? Kjenner at jeg vil gjerne møte han igjen, men vil vi skal bli ordentlig kjent før det evt skjer noe mellom oss. Anonymkode: fa503...860
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #2 Skrevet 7. juni 2023 Synes det er hyggelig at man viser interesse og spør om ny date relativt raskt. Så lenge det ikke er hjemmedate så hadde ikke jeg bekymret meg for at han bare vil ligge. Anonymkode: 294cb...8a1 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #3 Skrevet 7. juni 2023 Hvis ikke jeg hadde blitt spurt om en date til såpass kjapt hadde jeg lagt han fra meg og gått videre til neste. Og det tror jeg et veldig vanlig med tinder. Folk ligger jo litt i kø 🤷🏼♀️ Anonymkode: 27720...e87 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #4 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis ikke jeg hadde blitt spurt om en date til såpass kjapt hadde jeg lagt han fra meg og gått videre til neste. Og det tror jeg et veldig vanlig med tinder. Folk ligger jo litt i kø 🤷🏼♀️ Anonymkode: 27720...e87 Hvorfor det? Anonymkode: 9bc4e...ce0
Hmmm1 Skrevet 7. juni 2023 #5 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis ikke jeg hadde blitt spurt om en date til såpass kjapt hadde jeg lagt han fra meg og gått videre til neste. Og det tror jeg et veldig vanlig med tinder. Folk ligger jo litt i kø 🤷🏼♀️ Anonymkode: 27720...e87 Dette skjønner jeg ikke noe av. Hvilke spille regler spiller du etter?
megda Skrevet 7. juni 2023 #6 Skrevet 7. juni 2023 Synes de tankene er valide og det burde kommuniseres til daten din på en eller annen måte.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #7 Skrevet 7. juni 2023 Møt han, men se på hans intensjoner. Mye lovebombing? Da er det tegn på at han vil få seg ligg. Hold tilbake, og vær diskré. Ikke la deg lure av mannfolk, de kan si de er forelsket bare for å få seg ligg. Vil han forhaste med sex, og du ønsker å vente. Og han stikker av, så vet du hva han ser etter. Vær forsiktig og ikke bli med han hjem de første datene, en farlig mann er flink til å skjule sitt sanne ansikt de første datene. Plutselig er du i fare for å bli voldtatt. Lykke til💕 hilsen ei som har datet noen raringer Anonymkode: 947fb...661
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #8 Skrevet 7. juni 2023 Det er irrasjonelle tanker ja. Jeg har alltid blitt invitert ut på andre date eller selv invitert daten ut på en ny date før vi tar farvel på første date om jeg vil se han igjen eller han vil se meg igjen. Min erfaring er at om ingen gjør det så blir det heller ikke noe av. Du kan møte han på fredag også kan du godt la det gå en uke eller to til neste gang, å møtes nå behøver ikke bety at han forhastet noe som helst men at det er greit å få tidlig avklart om begge vil ses igjen eller ikke. Anonymkode: a34bc...81b
Hmmm1 Skrevet 7. juni 2023 #9 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei, vil starte med å si at jeg har minimal erfaring med dating. Møtte en hyggelig fyr gjennom Tinder på mandag, vi tok en kaffe og gikk en tur i byen, og kjemien var god. Han spør allerede nå om å møtes igjen på fredag, og selv om inntrykket var positiv blir jeg litt bekymret for at han vil forhaste ting, at han kanskje vil raskt at det skal bli seriøst (eller ligge) og er på fordi han nå ikke har andre aktuelle alternativer. Mulig dette er veldig irrasjonelle tanker, men hva er det som er vanlig? Flere dater med en person på samme uke? Kjenner at jeg vil gjerne møte han igjen, men vil vi skal bli ordentlig kjent før det evt skjer noe mellom oss. Anonymkode: fa503...860 Om du ønsker å bli kjent med han så si ja til en date til. Hvorfor er det galt at han spør om en date til allerede på første date? det betyr at han likte deg og ønsker å treffe deg igjen?` Er det liksom meningen at han må vente 3 dager før han snakker til deg igjen slik man gjorde da man var 14 år? 2
exictence Skrevet 8. juni 2023 #10 Skrevet 8. juni 2023 (endret) Du sier du vil bli mer kjent med ham, ja, da gjør du det. Treff ham igjen og bli kjent, gå tur, spise og lignende Endret 8. juni 2023 av exictence 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå