Gå til innhold

Kunne du levd med flere menn som i TV-serien Seeking Brotherhusbands?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om man fjerner alle fordommer tror du at å leve med flere menn hadde gjort deg mer lykkelig og oppfylt flere av dine behov? 

For de som ikke har sett serien handler den om polygamiske forhold der kvinnen lever i en konstellasjon med flere ektemenn og kjærester. De forteller at behov en mann ikke dekker blir dekket av en annen og at alt er mye lettere siden man er flere. Barna forteller at livene deres ble rikere og bedre personer av å ha flere fedre, for da var det alltid noen der å snakke med når de trengte det og alltid forbilder rundt de som var tolerante, inkluderende og hadde ubetinget kjærlighet til andre som igjen påvirket barna til å bli mer tolerante og kjærlighetsfulle personer. 

Kvinnene har for eksempel en ektemann og to kjærester, eller to ektemenn og en ekstra elsker eller fler, og noen bor sammen alle sammen mens andre er på leting etter det neste familiemedlemmet. 

Det jeg registrerer er hvor mye liv det er i disse damene. Livet stråler i øynene deres, humøret er på topp, de er fornøyde, slipper å føle seg neglisjert, slipper å mase om husvask og rydding. Det ser ut til å generelt fungere veldig bra! 

Jeg har alltid tenkt at kjærlighet er unikt mellom to personer men om jeg hadde klart å elske flere på en gang tror jeg at jeg hadde vært åpen for en sånn livsstil. Hva med dere? 

Anonymkode: adac5...137

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært helt uaktuelt for meg. 

Jeg tenker at disse kvinnene stråler for at de har funnet det som fungerer for seg (i tillegg til at det er en tv-serie hvor de skal fremme polygami). Jeg stråler for at jeg har funnet det som fungerer for meg; én fantastisk mann som dekker alle mine behov 😊

Anonymkode: cbb71...625

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har levd sånn. 

Anonymkode: 6d771...acb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...