AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Skrevet 7. juni 2023 Hvordan skule alkohollukt? nei, jeg er ikke alkoholiker😂 men liker å ta meg et glass vin. Familien min er helt imot dette, men jeg syns jeg kan unne eg et glass eller to før vi møtes dersom jeg ønsker det. Jeg orker ikke spørsmål eller kritikk fra familien, så hvordan skjuler man lukten? Jeg drikker mest vodka eller rødvin. Anonymkode: e7217...429
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #4 Skrevet 7. juni 2023 Røyker allerede😅 høres ut som den trailerdama nå, men lover jeg er ganske skikkelig med toppkarakterer og livet på stell 😂😂 Anonymkode: e7217...429
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #6 Skrevet 7. juni 2023 SKJULE..... Med Fisherman's friend. Anonymkode: 0e39a...03b 2 1 1
Hareena Skrevet 7. juni 2023 #7 Skrevet 7. juni 2023 (endret) Garanterer ingen ting, men - gurgle alkoholholdig munnskyllevann - sug hostepastiller - drikk kaffe - spis peanøttsmør (!) - tygg sterkeste tyggien solgt over disk Endret 7. juni 2023 av Hareena
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #8 Skrevet 8. juni 2023 Ren vodka lukter så godt som ingenting, og er derfor gjengs blant mange skap-drankere. Men altså, hvis familien din reagerer på alkoholkonsumet ditt, så bør det gå av et par varsellamper om at du ikke har så god kontroll på drikkingen din som du tror. Anonymkode: 02c13...cc2 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #9 Skrevet 8. juni 2023 Høres ut som du har et alkoholproblem. Du har bare ikke innrømmer det for deg selv ennå. Anonymkode: a5dc9...4ef 6 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #10 Skrevet 10. juni 2023 Det er ikke normalt å måtte drikke før besøk. Da har du et problem. Anonymkode: 00937...8a7 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #11 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 21.08): Røyker allerede😅 høres ut som den trailerdama nå, men lover jeg er ganske skikkelig med toppkarakterer og livet på stell 😂😂 Anonymkode: e7217...429 Det var en voldsom generalisering av damer som kjører trailer, og det stemmer overhodet ikke. Men du virker veldig whitetrash både pga røyking og drikking, og ikke minst pga menneskesynet ditt. Søk hjelp for alkoholproblemet ditt før det blir enda større. Anonymkode: a569e...889 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #12 Skrevet 10. juni 2023 Hvorfor må du drikke før besøket og ikke etter. Eller en annen dag? Anonymkode: 1d8f3...edc
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #13 Skrevet 10. juni 2023 Dersom du må skjule hvor mye du drikker har du et alkoholproblem. Dersom du føler at du må drikke før en viss situasjon har du et alkoholproblem. Trust me, jeg har vært der selv. Jeg har selv familie som er sterkt imot alkohol, og som jeg har et komplisert forhold til. Noen ganger har det vært fristende å ta et glass før jeg møter dem, men jeg gjør det ikke. Jeg har valgt å respektere deres forhold til alkohol, selv om de ikke alltid respekterer mine holdninger. I stedet for å drikke meg til mot før jeg møter dem velger jeg å ikke møte dem så ofte. Terapi hjelper mye, og er noe jeg vil anbefale. Anonymkode: 99570...b90
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #14 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det var en voldsom generalisering av damer som kjører trailer, og det stemmer overhodet ikke. Men du virker veldig whitetrash både pga røyking og drikking, og ikke minst pga menneskesynet ditt. Søk hjelp for alkoholproblemet ditt før det blir enda større. Anonymkode: a569e...889 Du har helt rett, jeg har innsett etter innlegget at det er et stort problem og det var veldig dumt å si av meg. Jeg er oppvokst med foreldre som dømmer og snakker veldig ned om folk som drikker og røyker så jeg følte meg vell bare dum og trengte å forsvare megselv. Men jeg beklager, det var ikke meningen å være slem mot andre, jeg prøvde egentlig bare å være slem mot meg selv Anonymkode: e7217...429
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #15 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dersom du må skjule hvor mye du drikker har du et alkoholproblem. Dersom du føler at du må drikke før en viss situasjon har du et alkoholproblem. Trust me, jeg har vært der selv. Jeg har selv familie som er sterkt imot alkohol, og som jeg har et komplisert forhold til. Noen ganger har det vært fristende å ta et glass før jeg møter dem, men jeg gjør det ikke. Jeg har valgt å respektere deres forhold til alkohol, selv om de ikke alltid respekterer mine holdninger. I stedet for å drikke meg til mot før jeg møter dem velger jeg å ikke møte dem så ofte. Terapi hjelper mye, og er noe jeg vil anbefale. Anonymkode: 99570...b90 Takk for en saklig tilbakemelding, og du har helt rett! Jeg har tatt kontakt med legen og skal få hjelp til å fikse opp i dette, skjønte ikke selv at det var et problem før jeg postet innlegget, men jeg ser jo nå at det ikke er bra.. Anonymkode: e7217...429 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #17 Skrevet 10. juni 2023 Håper ikke du kjører bil for å møte familien når du har tatt deg et glass... Anonymkode: a13e3...e2a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #18 Skrevet 11. juni 2023 La være å drikke enkelt og greit. Anonymkode: 6aecd...61c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå