Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 Noen som har dette? Hva slags erfaringer har dere? Vet heller ikke helt hvilken benkeplate jeg skal velge til. Gulvet må eventuelt legges nytt, hvilke farger/mønster synes dere passer til denne kjøkkenfronten? Skal også male veggene, noen flere fargetips?? Takk!
Nitha Skrevet 10. januar 2006 #2 Skrevet 10. januar 2006 Vi har nexus eik og er veldig fornøyd. Veldig lette å holde rene. Har ikea benkeplate også. Husker ikke hva den heter, men den er stenmønstret blå-grå. I tillegg har vi stål og sort i hvitevarer. Synes det passer fint. Sort benkeplate kunne vært et alternativ, men det kunne lett blitt for massivt. Har hvit panelbeis på veggene. Den skal males hvitere ved første anledning Fru Nitha
Nitha Skrevet 10. januar 2006 #3 Skrevet 10. januar 2006 Og så har vi eikeparkett til, selvfølgelig.... Fru Nitha
Gjest Rognebær Skrevet 11. januar 2006 #4 Skrevet 11. januar 2006 Vi hadde Nexus Bjørk i den gamle leiligheten vår, og var så fornøyde da vi flyttet at vi valgte det samme da vi lagde nytt kjøkken i den nye leiligheten. Lyst, enkelt å holde rent, glassdørene du kan velge til, er fine, og min erfaring er at de er holdbare.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #5 Skrevet 12. januar 2006 Hei Rognebær! Takk for svar! Det var bjørk vi tenkte på også. Kan du fortelle litt mer om kjøkkenet ditt? Hva slags benkeplate har du? Jeg synes det er vanskelig å forestille meg hvordan det kommer til å se ut sammen. Hvilken farge har dere på veggene? Nexus tror jeg dessverre de ikke har ikke har i eik lenger, finner det ikke i katalogen jeg har. Har tenkt på mørk benkeplate, men har også litt lyst på tre. De har ei billig benkeplate i tre, Pronomen, eller noe sånt tror jeg den heter, noen som har erfaring med den? Men har ikke sett Nexus bjørk og den sammen, så jeg aner ikke om det passer sammen. Håper på flere innspill!
Gjest Rognebær Skrevet 12. januar 2006 #6 Skrevet 12. januar 2006 Er du registrert? I så fall kan du sende meg en pm, så skal du få se bilde. Men kjøkkenet er 16 m2, omtrent kvadratisk, relativt høyt under taket. Kjøkkeninnredningen er i vinkel på to av veggene. Veggene er nesten hvite, malt i fargen Visjon, bortsett fra en vegg som er lys limegrønn. Vi har også mosaikkfliser i samme lyse limegrønne farge over kjøkkenbenken. Benkeplata er også fra IKEA, den er mørk grå ensfarget med en slags trekant rundt. Og gulvet er tregulv, malt i en lys grå farge. Så har vi en del oransje detaljer, som brødrister, klokke og diverse boller og gryter fra Cathrineholm. Håper det ga noen tips!
Spirito Skrevet 13. januar 2006 #7 Skrevet 13. januar 2006 Pronomen finnes i bjørk, så det burde passe fint.
Missbumblebee Skrevet 13. januar 2006 #8 Skrevet 13. januar 2006 Jeg har pronomen benkplate i bøk, og den har bøyd seg Det er bare 3 år siden jeg satte den inn, så det syns jeg er litt dårlig. Ikke har jeg behandlet den stygt heller.
Spirito Skrevet 13. januar 2006 #9 Skrevet 13. januar 2006 Jeg har pronomen benkplate i bøk, og den har bøyd seg Det er bare 3 år siden jeg satte den inn, så det syns jeg er litt dårlig. Ikke har jeg behandlet den stygt heller. ← Da klager du selvsagt.
Tirill Skrevet 14. januar 2006 #10 Skrevet 14. januar 2006 (endret) Har nexus-bjørk. Og skifer-benkeplate (mørk, kjøpt på obs bygg.) Det er faktisk stilig sammen... Endret 14. januar 2006 av Tirill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå