Gå til innhold

Spontane tinderdates uten chatting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan foregår sånne dates og er det litt useriøsitet bak det eller kan man være seriøs? 

Jeg som mange andre garantert er er lei av chatting som ikke fører noen steder før den ene eller andre stopper å svare og finner noe mer spennende. Før avfeide jeg alle som gikk rett på sak og sier "La oss droppe småpraten og møtes for en kaffe i morgen?" men nå har jeg begynt å tenke Hvorfor ikke? Har ikke kommet noen vei med endeløs chatting uansett, men vil det være bortkastet tid å møtes så casual når jeg er ute etter noe seriøst? Jeg legger mye i dating vanligvis men virker som kanskje disse typene ikke legger noe mer i det enn å bare si hei og hopp og take it or leave it liksom. 

For eksempel i dag fikk jeg en melding" Hei! Bli med å bade? "

Syns kanskje det er litt venneaktig aktivitet og litt sleip metode for å se meg nesten naken, hva hadde dere tenkt? 

Anonymkode: 8337d...938

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt flere spontane date, og mange av de har gitt inntrykk av å se etter noe seriøst. Men manglende chatting har to konsekvenser for meg. Det ene er jeg ofte finner relativt fort ut på daten at vi ikke har noe til felles, så blir ofte kun en date. Det andre er at det mangler noe av spenningen som oppstår etter man har chattet litt og da skal møtes. 

Men man kan også ha flaks og få skikkelig god kjemi:)

Anonymkode: f8598...f1d

AnonymBruker
Skrevet

Her opplevde jeg det for litt siden. Vi pratet litt på Tinder, men var ikke mye. Avtalte vel date 5-6 dager etter vi matchet. Her gikk det kjempebra. Hadde flere dates, uten sex. Men, ble avsluttet av andre årsaker.

Anonymkode: 0ea21...69b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det ene er jeg ofte finner relativt fort ut på daten at vi ikke har noe til felles, så blir ofte kun en date. Det andre er at det mangler noe av spenningen som oppstår etter man har chattet litt og da skal møtes. 

Begge deler er gode poenger, spesielt det siste du skriver. Jeg føler sånn date kanskje blir veldig random og kollegialt, unaturlig å skape en flørtestemning med noen man ikke vet noen ting om så jeg er redd det bare legger opp til å bli vennevibe og ikke noe mer, ergo bortkastet?

Anonymkode: 8337d...938

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...