Gå til innhold

Fortsatt ikke fått skattepengene, har du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hæ? Må den du er gift med betale sin restskatt først?!

Anonymkode: 900b6...8a7

Ja. Mannen min fikk også baksmell, men han betalte den kort tid etter skattemeldingen kom så jeg fikk utbetalt mine penger i mai. 

Anonymkode: 389c4...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Mannen min fikk også baksmell, men han betalte den kort tid etter skattemeldingen kom så jeg fikk utbetalt mine penger i mai. 

Anonymkode: 389c4...a72

🙄🙄 Vet ikke om mannen min har somlet seg til å betale…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk i dag, men de kom på sparekonto, så jeg så det ikke med det første. Men fikk også e-post da. 😊

Anonymkode: 9a3c5...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får dere mail eller penger først? Kan pengene komme utover dagen? 

Leverte inn 23. Mars. Ingenting å endre eller legge til. Alt er som før, men fortsatt ikke fått de. Vet at man ikke skal regne med de pengene, men hadde gledet meg til å handle nye sko og kanskje en fin sommerkjole.. 

Anonymkode: 16f2a...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hæ? Må den du er gift med betale sin restskatt først?!

Nei. Min mann fikk baksmell (ikke betalt enda). Jeg fikk igjen på skatten og fikk pengene i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Min mann fikk baksmell (ikke betalt enda). Jeg fikk igjen på skatten og fikk pengene i dag.

Så bra! Håper på det samme. Ser jeg har pleid å få skattepengene den andre uka i juni, med unntak av ett år da de kom i april. Så håper de er rett rundt hjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har fått idag? Eller kjører de kun ut på torsdager? 

Anonymkode: 16f2a...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 19.31):

Forstår ingenting. Fikk bekreftelse på at jeg får igjen en del den 24. mai, men pengene er fortsatt ikke på konto. Har du fått ?

Anonymkode: 71831...1f5

"De fleste får skatteoppgjøret i juni. Noen får det tidligere, mens andre får det mellom august og november. Du får beskjed når skatteoppgjøret ditt er klart."

Dette er svaret du får om du googler "når kommer skattepengene". Så vanskelig var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Reign skrev (4 timer siden):

"De fleste får skatteoppgjøret i juni. Noen får det tidligere, mens andre får det mellom august og november. Du får beskjed når skatteoppgjøret ditt er klart."

Dette er svaret du får om du googler "når kommer skattepengene". Så vanskelig var det.

Nå har ts skrevet at h*n har fått skatteoppgjøret da.. men ikke pengene 

Anonymkode: 9a7a3...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBrukar0

https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skatteoppgjor/se-skatteoppgjoret-ditt/

Fra lenken:

"Har du penger til gode, blir disse utbetalt når du får skatteoppgjøret ditt."

"Det kan være flere grunner til at du ikke har fått utbetalt skattepengene, for eksempel

- Skatteoppgjøret ditt er ikke ferdig enda. Du får beskjed når ditt er klart. Skattepengene blir utbetalt når du får skatteoppgjøret ditt.
- Du skylder penger til stat/kommune. Skattepenger du har til gode kan bli brukt til å betale ned på det du skylder.
- Pengene er utbetalt til en annen konto enn du forventet, eller de er sendt på utbetalingskort. Du kan logge inn og sjekke hvordan vi betaler ut til deg.
- Du har ikke penger til gode i år. Den foreløpige skatteberegningen som du ser i skattemeldingen, er ikke endelig og kan bli endret. Etter at du har fått skatteoppgjøret ditt, kan du logge inn og se om du har restskatt eller penger til gode. Du får ikke utbetalt noe hvis du ikke har penger til gode."

Hvis du har fått skatteoppgjøret som viser skatt til gode og du ikke har fått pengene utbetalt og ingen av punktene over passer bør du ta kontakt med skatteetaten for å sjekke.

Endret av AnonymBrukar0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nå har ts skrevet at h*n har fått skatteoppgjøret da.. men ikke pengene 

Hvis du ikke har fått pengene, da har du ikke fått skatteoppgjøret 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Reign skrev (53 minutter siden):

Hva mener du? I skatteoppgjøret mitt sto det at penger tilgode utbetales senest 3 uker etter datoen på skatteoppgjøret. Hos meg kom pengene veldig fort etter skatteoppgjøret, men det viser at det kan ta litt tid. 

Anonymkode: dfcd7...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er merkelig at noen må vente til august bare fordi vi har på papir. Var bedre når alle fikk rundt sankt hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Reign skrev (7 timer siden):

Du har ikke skjønt at pengene kan komme inntil 3 uker etter skatteoppgjøret? Nei da så 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva mener du? I skatteoppgjøret mitt sto det at penger tilgode utbetales senest 3 uker etter datoen på skatteoppgjøret. Hos meg kom pengene veldig fort etter skatteoppgjøret, men det viser at det kan ta litt tid. 

Anonymkode: dfcd7...123

Men her står jo svaret: senest tre uker🤡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Reign skrev (8 minutter siden):

Men her står jo svaret: senest tre uker🤡

Da lærte du noe nytt gitt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...