AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Del Skrevet 7. juni 2023 Ja, så var det å vente på ferietillegget til NAV på dagpenger, siden jeg var arbeidsledig i fjor (mer enn 8 uker)... Har lønningsdag den 12. hos nåværende arbeidsgiver og har full ferietrekk, så får ikke utbetalt noe der. Vet at på NAV sine sider så står det at dette ferietillegget av dagpenger kommer innen utgangen av juni, men det er en utrolig upresis beskrivelse synest jeg. Vesentlig forskjell på om det kommer den 15. eller 29. liksom. Blir lenge å vente til utgangen av juni når man har vanligvis skulle hatt lønn den 12. Merker jeg blir veldig urolig av å ikke vite om den kommer om ei uke eller om 2-3 uker. Er ganske skrapa økonomisk nå så blir tøft å vente helt til siste uka av juni. Noen som vet noe mer enn det NAV sier, som kanskje kjenner noen som jobber med dette/gjør det selv? Eventuelt noen som fikk dette i fjor og kan fortelle når det ble utbetalt da? Det sies jo at det først skal komme et vedtak på at man har rett på det før det er utbetalt, og det har ikke kommet enda. Anonymkode: 804a7...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #2 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg jobber i NAV. Forstår at du gjerne vil vite det. Men du vil ikke få svar på dette dessverre. Det er som med skattepenger, om du har noe til gode må du bare vente til det blir din tur. Det jobbes med fortløpende, å beregne og utbetale ferietillegget. Når det er din tur avhenger av hvor du er i "køen" og det er helt tilfeldig. Anonymkode: b0d60...6c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #3 Del Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg jobber i NAV. Forstår at du gjerne vil vite det. Men du vil ikke få svar på dette dessverre. Det er som med skattepenger, om du har noe til gode må du bare vente til det blir din tur. Det jobbes med fortløpende, å beregne og utbetale ferietillegget. Når det er din tur avhenger av hvor du er i "køen" og det er helt tilfeldig. Anonymkode: b0d60...6c3 Takk for svar. Men da hørtes det i det minste ut som arbeidet er i gang? Det er jo positivt. Anonymkode: 804a7...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå