Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 Jeg blir glad for at folk i klassen sender melding og ringer når jeg er syk og lurer på hvor jeg er. Men når jeg er inne i en influensaperiode og MÅ sove for å få overskudd til iallfall halve dagen, kan jeg ikke noe for å bli lynene forbanna når de ringer og gnåler når de VET at jeg er syk og kanskje kommer snart! Men igjen - veldig søte folk. Så klart.
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2006 #2 Skrevet 14. januar 2006 At venninne ikke kan dra på shopping med meg idag fordi hun fikk frastjålet alt igår, selv om hun ikke skulle ut igår!!!
Gjest vimse Skrevet 14. januar 2006 #3 Skrevet 14. januar 2006 At mannen har tv så høyt på... Jeg får så vondt i hodet av det... Dårlig samvittighet for at jeg irriterer meg for det, fordi det er hans første slappe av dag på lenge, og da må han jo få lov å nyte den som han vil!
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2006 #4 Skrevet 14. januar 2006 Jeg irriterer meg litt over at det er akkurat i kveld at vi er bedt bort, fordi jeg er så sinnsykt sliten og egentlig kunne trenge en kveld hjemme...men så er det jo veldig, veldig koselig å bli bedt bort også da... Så da får jeg dårlig samvittighet for at jeg tenker sånn...
Gjest christineemily Skrevet 15. januar 2006 #5 Skrevet 15. januar 2006 At jeg er syk og ikke får dratt i 1-årsdagen til nevøen min .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå