Gå til innhold

Pupper eller rompe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hæ? Selvfølgelig har det noe å si. Vet du ikke hvordan barn blir laget?

Menn er utviklet til å tiltrekkes av rumpe, nettopp for å stikke pikken inn "der i området". Menn er ikke utviklet til å foretrekke pupper, fordi det har ingen (eller lite) evolusjonært fortrinn.

Anonymkode: 2ea4b...bba

Klart det har et evolusjonært fortrinn å tenne på pupper.

Jeg støtter Pride, men evolusjonært  bør man tenne på de som har pupper. Ikke alt som har rumpe.

Det holder ikke å tre pikken inn i "det området". Den skal inn i vagina hvis man skal føre genene videre.

Anonymkode: e9f33...ecf

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hæ? Selvfølgelig har det noe å si. Vet du ikke hvordan barn blir laget?

Menn er utviklet til å tiltrekkes av rumpe, nettopp for å stikke pikken inn "der i området". Menn er ikke utviklet til å foretrekke pupper, fordi det har ingen (eller lite) evolusjonært fortrinn.

Tenkte jeg skulle komme med et fornuftig svar (selv om det ikke virker som om du er programmert på fornuft), men ab under gjorde jobben for meg 👌🏼

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg støtter Pride, men evolusjonært  bør man tenne på de som har pupper. Ikke alt som har rumpe.

Det holder ikke å tre pikken inn i "det området". Den skal inn i vagina hvis man skal føre genene videre.

👏🏼👏🏼

Hadde tråden handlet om pupper eller vagina hadde jeg skjønt tankegangen, men rumpa har ingenting med formering å gjøre. Det har derimot pupper. 

Anonymkode: cba97...835

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 16.46):

Dere menn, hvis dere må velge mellom pupper eller rompe, hva er favoritten? 

Anonymkode: af094...cd8

Når jeg tenker etter så er det avhengig av hvem jeg er interessert i eller sammen med. Hvis vedkommende har ekstra fine pupper så er det det jeg fokuserer på, og hvis rumpa er finest så er det den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge er bare to deilige deler ved kvinnen. Er puppene finest er de viktigst, er rumpa finest er den viktigst. Det som virkelig betyr noe er uansett fitta. Fitta er fullstendig overlegen alt, by far.

Anonymkode: da166...aad

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Nå tror jeg du krangler bare for å krangle. Jeg mener jo selvfølgelig å tenne på damerumpe, ikke hvilken som som helst rumpe. Skjønte du ikke det? Å tenne mer på pupper enn fin rumpe gir lite evolusjonært fortrinn.

AnonymBruker
Skrevet

Inge av de er viktige for meg i positiv forstand, men det er negativt om de er for store. Foretrekker en smal og noenlunde flat rumpe, og pupper noe under middels. Men ingen av de er det som fanger min oppmerksomhet på damer, det første jeg legger merke til er hår. Langt, flott hår med fall eller krøller er min greie ;) Også gjerne med fletter i forskjellge varianter, som f.eks dutch braids osv. Er også opptatt av høyde, foretrekker damer på over 1,80.

Anonymkode: 0de38...1f7

AnonymBruker
Skrevet

Rumpe. Men ja takk begge deler. Pupper er selvsagt også digg, og det er ikke nødvendigvis størrelsen som betyr mest her. Både små og store, faste og løse er digg.

Anonymkode: 3d3db...4fd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå tror jeg du krangler bare for å krangle. Jeg mener jo selvfølgelig å tenne på damerumpe, ikke hvilken som som helst rumpe. Skjønte du ikke det? Å tenne mer på pupper enn fin rumpe gir lite evolusjonært fortrinn.

Du sier det, men i motsetning til meg har du ingen argumenter.

Pupper er en kjønnsmarkør. Det er ikke en rumpe. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Du sier det som om mannerumper og damerumper er helt like av utseende. Men det stemmer jo ikke. En damerumpe er like mye markør som pupper.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Middels + faste pupper og middels + stor fast rumpe er perfekt for min del. Lårene og hoftene til dama tenner meg også veldig😊

Anonymkode: 859ea...944

AnonymBruker
Skrevet

For meg er pupper alltid det viktigste. Foretrekker små rumper.

Anonymkode: 0e885...acf

Skrevet

Det avhenger litt av puppene og rumpa det gjelder. Går stort sett for pupp, men av og til for rumpe.

Skrevet

pupper er alltid fint.  ellers er jeg aller mest fascinert av hofter og fitte

AnonymBruker
Skrevet
On 6/7/2023 at 4:46 PM, AnonymBruker said:

Da blir det rumpe

Anonymkode: 95ebe...0b0

AnonymBruker
Skrevet

Rumpe. Analsex er bedre enn å gni penisen mellom pupper.

Anonymkode: a73a8...94f

Skrevet
On 6/9/2023 at 8:54 AM, AnonymBruker said:

Åjo. En velformet damerumpe kombinert med markert midje finner man kun på kvinner.

Og muligens på ekstremt dedikerte ladyboys i noen tilfeller. Dessverre.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2023 den 8.52):

I alle dager. Det blir da ikke lukt i rommet om man dusjet kvelden før. 
Du er ekstremt opptatt av dette. 

Anonymkode: faa83...105

Det var ett spørsmål man må jo forberede seg om noe skulle skje en gang 

AnonymBruker
Skrevet

Aller helst stor rompe og store pupper. Men skal jeg velge må det bli rompe. 
Har alltid vært tiltrukket av store romper og brede hofter, selvfølgelig komplettert av kraftige lår. 
En diger rompe i åletrange jeans eller tights er det vakreste jeg ser! 

Anonymkode: 0b9ee...63d

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 17.24):

Ts her

min x var en rompemann, og han mente at de fleste menn var det. Han likte ikke pupper, og mente det var feil at så mange menn digget pupper.

så derfor jeg spør😀

Må si jeg synes det er han x'en din som er spesiell. Tror de fleste menn liker pupper,men også romper. Tror nok de fleste er litt sånn ja takk begge deler. Men for min egen del så er jo proporsjoner litt viktig. Ser rart ut med kjempepupper,og nesten ikke rompe, og samme med stor rompe og nesten ikke pupper.

Anonymkode: 1f529...349

• Nyttig 1
Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 16.46):

Første jeg ser på er ansiktet..så hofter/ lår / rumpe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...