AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #41 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Jeg vil tørre å påstå at det er like mange menn som blir tent av å se et par pupper som det er kvinner som blir tent av å se en penis" Blir kvinner voldsomt tent av å se en penis? Trodde ikke kvinner var så begeistret for dick-pics. Anonymkode: c79d9...608 Noen kvinner blir tent av å se en penis. Jeg blir det hvis de fyller kriteriene mine for å være en fin penis. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir tent av penis! Ikke en liten en, da jeg har preferanse for stor.. Men, såklart menn, også blir twnt av pupper... Jeg har vel en digg rumpe, da jeg definitivt tiltrekker meg mange slike. Men, pupper er jo noe en mann ikke har, og er dermed feminint.. Og selvom jeg tilrrekker meg menn, som i stor grad tiltrekkes av rumoa mi. Så liker de både, nakken min, ryggen min, hoftene mine, låra og puppene. Du tar ikke på puppene når du har sex? Ser på at de rister? Går opp å ned? Meeeh, de aller fleste gjør det.. Anonymkode: 9fb8b...d2b Poenget er at det finnes mange kvinner som ikke tenner utelukkende av å se en penis. Akkurat som at mange menn ikke tenner utelukkende på pupper. Det vil ikke si at det er noe galt med de som tenner på pupper likevel. AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Se for deg ei dame som står på alle fire i steinaldere. Det er biologisk betinget at en mann som er på utkikk etter å formere seg vil ha større suksess om han tiltrekkes av rumpe enn av pupper. Det å synes rumpe er sexy, er naturens egen måte å "vise hvordan det skal gjøres". Babyer elsker pupper. De elsker å suge på dem og holde på med dem og ligge inntil dem. Jeg sier ikke at det noe galt i at en voksen mann henger igjen på dette stadiet, folk må få lov til å være seg selv på soverommet. Men det er nå en gang sånn det er. Anonymkode: 2ea4b...bba Man henger da ikke igjen på det stadiet… unnskyld meg, men hvor trangsynt er du? Det blir akkurat det samme som å si at henger igjen på 3-årsstadiet for at du tenner på rumper… de aller fleste menn tar pupp som baby, så har pupper null betydning frem til man begynner å bli seksuell. Da henger man ikke igjen i noe stadie. Har man bare hatt en pause på 10-15 år da? Nei… Hvis det å tenne på rumpe hadde vært «naturens måte» ville menneskeheten vært utdødd. Vanskelig å føre genene videre via baken… i alle andre stillinger enn doggy er heller ikke rumpa det man har utsikt til. Tankene dine gir null mening. Anonymkode: cba97...835 2
Maskinfører Skrevet 7. juni 2023 #42 Skrevet 7. juni 2023 Frkego skrev (4 timer siden): En ren rumpe lukter ingenting 😊 Man trenger heller ikke lukte på noe selv om man synes det er pent å se på. Mannen min er så absolutt en rumpemann og det har han sagt tydelig hele veien. Han liker pupper og elsker å leke med dem, men det første han ser på hvis han skal se på en kvinne med "et seksuelt blikk" er kvinnens rumpe. Har en kvinne liten rumpe er den ikke tiltrekkende for ham, selv om den er trent og tildels rund. Nei, det må være størrelse på rumpa og en kombinasjon av muskler og fett for hans del, så her må jeg sørge for både å trene og spise 😄 Jeg som heterofil kvinne elsker pupper! Fine, runde naturlige pupper er helt herlig å se på… gjør ingenting om det er litt heng heller, så lenge de er runde, har litt markert brystring og utstikkende brystvorter. Det er rett og slett estetisk pent. Åja så ren rumpe lukter ikke noe ? trodde det jeg da kan det bli full rulle i framtida var noen her som skrev en gang at det kunne bli lukt i rommet Hva mener vedkommende med dette ? Om du skal humpe på en dame om morgenen som ikke har rukket å dusje så blir det jo lukt i rommet. Så hvis man blir sammen med en jente da som dusjet på kvelden og man humper på henne morgen etter så fylles rommet med lukt ?
Bamseklemmer Skrevet 7. juni 2023 #43 Skrevet 7. juni 2023 (endret) Pupper definitivt✔️ men det er pga av stukturen som kjennes på tunga. Og hvordan areolaen med de små kjertlene og brystvortene reagerer, når jeg tar meg god tid kysser, og slikker lett rundt brystvortene og på kjertlene. Det å se på at brystvortene blir så fort steinhard, er jo som en ereksjon og veldig vakkert. Leker jeg tålmodig i rundt brystvortene med fuktig tunge, vil jeg også se at brystet hever seg i takt med økende puls. Da er det samtidig deilig å ligge med øret mot hjertet, for å høre på at hjertet banker💓 Og det hærlige gispet fra henne, når jeg tar hele brytsvorta i den varme munnen min. Da sugkysser jeg dem med smasklyd, den lyden tenner meg voldsomt. Da blir det fort kyss på munnen også, for begge er svært opphisset når vi ser hverandre i øynene. Definitivt pupper🥰🤭 Rompa er jo også deilig å knadde på.. men også kysse på når jeg gir henne gåsehud.. det er en hærlig struktur å leke med tunga over. Ei iskald rompe er bare så hærlig, da får jeg fjernet en del varme fra underlivet mitt. Men det er jo sannelig godt å varme dama som fryser på rompa.. Eller er det kanskje bare unnskyldning fra hennes side? Glir fort over til spooning da🙈 Endret 7. juni 2023 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #44 Skrevet 8. juni 2023 Rumpe, - men så har jeg sans for analsex. Anonymkode: 90d92...514
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #45 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Rumpe, selvfølgelig. Hvorfor skulle man bli seksuelt opphisset av pupper? De har jo ingenting med sex å gjøre. Menn som foretrekker pupper over rumpe er stuck på amme-stadiet av utviklingen og/eller vil pule morra si. Så enkelt er det. Anonymkode: 2ea4b...bba - Bryst er til for å amme - Rumpa er til for å bæsje. Begge deler er erogene soner.Bryster skiller kvinner fra menn. Det er en markør. Derfor er heterofile menn programmert til å tenne på bryster. Hvis man først skal anal-ysere så stoppet rumpemenn å utvilke seg omtrent når de var fascinert av bæsjen sin i potta i følge Freud. Men ingen tror på Freud lenger. Anonymkode: e9f33...ecf 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #46 Skrevet 8. juni 2023 Maskinfører skrev (8 timer siden): Åja så ren rumpe lukter ikke noe ? trodde det jeg da kan det bli full rulle i framtida var noen her som skrev en gang at det kunne bli lukt i rommet Hva mener vedkommende med dette ? Om du skal humpe på en dame om morgenen som ikke har rukket å dusje så blir det jo lukt i rommet. Så hvis man blir sammen med en jente da som dusjet på kvelden og man humper på henne morgen etter så fylles rommet med lukt ? I alle dager. Det blir da ikke lukt i rommet om man dusjet kvelden før. Du er ekstremt opptatt av dette. Anonymkode: faa83...105 4
Diskusjon69 Skrevet 8. juni 2023 #47 Skrevet 8. juni 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Tror ikke det er så vanlig å være enten "puppemann" eller "rumpemann" egentlig, det er nok et oppkonstruert fenomen i stor grad. Selv synes jeg det viktigste er at både pupper og rumpe er litt spretten og med stram glatt hud. Ikke så viktig med størrelsen sånn sett. Anonymkode: 90ede...d84 Vanligere en du tror, de fleste av mine venner (menn) er puppe gale, mens jeg bryr meg kun om stumpen til damene jeg ser på.
Geojak Skrevet 8. juni 2023 #48 Skrevet 8. juni 2023 Digger alt som sitter på min elskede, så svaret på akkurat dette må bli begge deler 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #50 Skrevet 8. juni 2023 Liker pupper også, men en god og fyldig rumpe betyr mye mer, så lenge rumpa er deilig, så hadde det ikke brydd meg mye om hun nesten ikke hadde pupper, men en helt flat rumpe hadde jeg slitt med, da hadde det vært vanskelig for meg å tenne på henne. Dama har veldig stor rumpe, og jeg elsker det, kunne koset med den døgnet rundt Anonymkode: 309d2...702 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #51 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): - Bryst er til for å amme - Rumpa er til for å bæsje. Begge deler er erogene soner.Bryster skiller kvinner fra menn. Det er en markør. Derfor er heterofile menn programmert til å tenne på bryster. Hvis man først skal anal-ysere så stoppet rumpemenn å utvilke seg omtrent når de var fascinert av bæsjen sin i potta i følge Freud. Men ingen tror på Freud lenger. Anonymkode: e9f33...ecf Herregud, for en stråmann. Dette hadde kanskje vært riktig for folk som tenner på bæsj. Rumpa er mer enn bare selve rumpehullet da. Det skjønner du vel? De fleste "rumpemenn" tenner jo faktisk på det rundt, og ikke selve rumpehullet. Altså har det ingenting med bæsjing å gjøre. Anonymkode: 2ea4b...bba 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #52 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 17.24): Ts her min x var en rompemann, og han mente at de fleste menn var det. Han likte ikke pupper, og mente det var feil at så mange menn digget pupper. så derfor jeg spør😀 Anonymkode: af094...cd8 Neineinei, min mann er veldig puppefiksert, men han liker da rumpa mi også 😅 men puppene er viktigst for han. Anonymkode: 502d4...0e2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #53 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Herregud, for en stråmann. Dette hadde kanskje vært riktig for folk som tenner på bæsj. Rumpa er mer enn bare selve rumpehullet da. Det skjønner du vel? De fleste "rumpemenn" tenner jo faktisk på det rundt, og ikke selve rumpehullet. Altså har det ingenting med bæsjing å gjøre. Anonymkode: 2ea4b...bba På lik linje som at puppene er mer enn bare brystvortene… man kan derfor tenne på bryster uten at det har noe med amming å gjøre. Anonymkode: cba97...835 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #54 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): På lik linje som at puppene er mer enn bare brystvortene… man kan derfor tenne på bryster uten at det har noe med amming å gjøre. Anonymkode: cba97...835 Poenget er at man formerer seg ikke av å tenne på pupper, men det gjør man av å tenne på rumpe (da denne er i umiddelbar nærhet av formeringshullet). Det er ingen seksuell grunn til å tenne på pupper. Anonymkode: 2ea4b...bba
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #56 Skrevet 8. juni 2023 Pupper, men de må være av en viss størrelse. A-cup gir meg ingenting. Anonymkode: ddd18...9e2 1
Even Tuell Skrevet 8. juni 2023 #57 Skrevet 8. juni 2023 23 hours ago, AnonymBruker said: Se for deg ei dame som står på alle fire i steinaldere. Det er biologisk betinget at en mann som er på utkikk etter å formere seg vil ha større suksess om han tiltrekkes av rumpe enn av pupper. Det å synes rumpe er sexy, er naturens egen måte å "vise hvordan det skal gjøres". Babyer elsker pupper. De elsker å suge på dem og holde på med dem og ligge inntil dem. Jeg sier ikke at det noe galt i at en voksen mann henger igjen på dette stadiet, folk må få lov til å være seg selv på soverommet. Men det er nå en gang sånn det er. Anonymkode: 2ea4b...bba Det var bortimot den mest simplistiske forklaringen på noe jeg noen gang har hørt. Tror vi skal være varsomme med å komme med bombastiske biologiske forklaringer på hvorfor noen foretrekker det ene versus det andre. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #58 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Poenget er at man formerer seg ikke av å tenne på pupper, men det gjør man av å tenne på rumpe (da denne er i umiddelbar nærhet av formeringshullet). Det er ingen seksuell grunn til å tenne på pupper. Anonymkode: 2ea4b...bba Har da vel ingenting med om den er i nærheten av «formeringshullet». Rumpe har begge kjønn, men kunn kvinner har pupper. Ergo mer grunn til at menn tenner på pupper hvis vi skal se slik på det. Anonymkode: cba97...835 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #59 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har da vel ingenting med om den er i nærheten av «formeringshullet». Rumpe har begge kjønn, men kunn kvinner har pupper. Ergo mer grunn til at menn tenner på pupper hvis vi skal se slik på det. Anonymkode: cba97...835 Hæ? Selvfølgelig har det noe å si. Vet du ikke hvordan barn blir laget? Menn er utviklet til å tiltrekkes av rumpe, nettopp for å stikke pikken inn "der i området". Menn er ikke utviklet til å foretrekke pupper, fordi det har ingen (eller lite) evolusjonært fortrinn. Anonymkode: 2ea4b...bba
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #60 Skrevet 8. juni 2023 Går for stor rumpe med tilhørende brede hofter og myk mage 👌 Anonymkode: 25b14...f16 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå