Maskinfører Skrevet 7. juni 2023 #21 Skrevet 7. juni 2023 Må bli brystene da (Liker ikke rumpelukt) 2
AdonisFFM Skrevet 7. juni 2023 #22 Skrevet 7. juni 2023 Veltrent rumpe på dsme er en must. Egentlig pupper også da. Puppene kan bli litg mer framtredende med trening, men må nok stort sett betale for silikon ja.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #23 Skrevet 7. juni 2023 Får jeg lov til å si hva jeg liker best ? 🙈 Det må jo være kurvene, altså midje rumpelår. rygg og øvre del av rompa, spesielt om de har de to smilehullene. Altså det som ER feminint må jo være det som er finest med kvinner. Og puppene såklart, men for meg som er kvinne og ikke lesbisk 🤣 Synes jo dette er det fineste, det som definerer femininitet! S formene/ kurvene... Anonymkode: 9fb8b...d2b
AndersenG Skrevet 7. juni 2023 #24 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere menn, hvis dere må velge mellom pupper eller rompe, hva er favoritten? Anonymkode: af094...cd8 Pupper
Frkego Skrevet 7. juni 2023 #25 Skrevet 7. juni 2023 Maskinfører skrev (43 minutter siden): Må bli brystene da (Liker ikke rumpelukt) En ren rumpe lukter ingenting 😊 Man trenger heller ikke lukte på noe selv om man synes det er pent å se på. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere menn, hvis dere må velge mellom pupper eller rompe, hva er favoritten? Anonymkode: af094...cd8 Mannen min er så absolutt en rumpemann og det har han sagt tydelig hele veien. Han liker pupper og elsker å leke med dem, men det første han ser på hvis han skal se på en kvinne med "et seksuelt blikk" er kvinnens rumpe. Har en kvinne liten rumpe er den ikke tiltrekkende for ham, selv om den er trent og tildels rund. Nei, det må være størrelse på rumpa og en kombinasjon av muskler og fett for hans del, så her må jeg sørge for både å trene og spise 😄 Jeg som heterofil kvinne elsker pupper! Fine, runde naturlige pupper er helt herlig å se på… gjør ingenting om det er litt heng heller, så lenge de er runde, har litt markert brystring og utstikkende brystvorter. Det er rett og slett estetisk pent. 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #26 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere menn, hvis dere må velge mellom pupper eller rompe, hva er favoritten? Anonymkode: af094...cd8 Rumpe. Hver gang. pupper gjør virkelig ingen ting for meg. Anonymkode: 19413...971 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #27 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): min x var en rompemann, og han mente at de fleste menn var det. Han likte ikke pupper, og mente det var feil at så mange menn digget pupper. så derfor jeg spør😀 Anonymkode: af094...cd8 Gjelder i hvert fall meg og mine kompiser også.. Tror aldri jeg har hørt en kompis kommentere pupper noen gang, men rumper omtales stadig som «digge» «sexy» etc. Elsker selv rumper. Pupper er irrelevant. Anonymkode: 19413...971
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #28 Skrevet 7. juni 2023 Rumpe, selvfølgelig. Hvorfor skulle man bli seksuelt opphisset av pupper? De har jo ingenting med sex å gjøre. Menn som foretrekker pupper over rumpe er stuck på amme-stadiet av utviklingen og/eller vil pule morra si. Så enkelt er det. Anonymkode: 2ea4b...bba 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #29 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Rumpe, selvfølgelig. Hvorfor skulle man bli seksuelt opphisset av pupper? De har jo ingenting med sex å gjøre. Menn som foretrekker pupper over rumpe er stuck på amme-stadiet av utviklingen og/eller vil pule morra si. Så enkelt er det. Anonymkode: 2ea4b...bba Og menn med slike holdninger er stuck på barnslig-stadiet. Så enkelt er det. Å tenne på pupper har da vel ingenting med amming eller å ville ha sex med moren sin å gjøre… Det blir det samme som å si at du tenner på bæsj da? Og er stuck på 3-årsstadiet hvor tiss, bæsj og promp er høydaren? Nei, for det har ingenting med hvorvidt man finner rumper sexy å gjøre. Det samme gjelder altså pupper. Hvis det hadde vært så unormalt at menn tente på pupper ville det ikke vært behov for at kvinner skal dekke dem til. Anonymkode: cba97...835 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #30 Skrevet 7. juni 2023 26 minutter siden, AnonymBruker said: Og menn med slike holdninger er stuck på barnslig-stadiet. Så enkelt er det. Å tenne på pupper har da vel ingenting med amming eller å ville ha sex med moren sin å gjøre… Det blir det samme som å si at du tenner på bæsj da? Og er stuck på 3-årsstadiet hvor tiss, bæsj og promp er høydaren? Nei, for det har ingenting med hvorvidt man finner rumper sexy å gjøre. Det samme gjelder altså pupper. Hvis det hadde vært så unormalt at menn tente på pupper ville det ikke vært behov for at kvinner skal dekke dem til. Anonymkode: cba97...835 Behov for å dekke til pupper er av religiøse og historiske grunner. Har ingen tro på at menn blandt stammefolk blir så tent av å se et par patter. Anonymkode: c79d9...608 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #31 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Behov for å dekke til pupper er av religiøse og historiske grunner. Har ingen tro på at menn blandt stammefolk blir så tent av å se et par patter. Anonymkode: c79d9...608 Poenget er at man ikke har lyst til å ha sex med moren sin selv om man tenner på pupper. Majoriteten av menn tenner kanskje på rumper, men mange menn tenner også på pupper. Puppene er for å mate barna med og rumpa er til å drite med. Hvorvidt man finner noen av disse kroppsdelene attraktive har ingenting med deres opprinnelige funksjon å gjøre. Og nei, det er ikke bare religiøse eller historiske årsaker til at kvinner dekker til puppene sine. Mange menn finner pupper seksualiserende. Selv om du og mange menn ikke gjør det, så er det mange som gjør det. Jeg vil tørre å påstå at det er like mange menn som blir tent av å se et par pupper som det er kvinner som blir tent av å se en penis. Anonymkode: cba97...835
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #32 Skrevet 7. juni 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Poenget er at man ikke har lyst til å ha sex med moren sin selv om man tenner på pupper. Majoriteten av menn tenner kanskje på rumper, men mange menn tenner også på pupper. Puppene er for å mate barna med og rumpa er til å drite med. Hvorvidt man finner noen av disse kroppsdelene attraktive har ingenting med deres opprinnelige funksjon å gjøre. Og nei, det er ikke bare religiøse eller historiske årsaker til at kvinner dekker til puppene sine. Mange menn finner pupper seksualiserende. Selv om du og mange menn ikke gjør det, så er det mange som gjør det. Jeg vil tørre å påstå at det er like mange menn som blir tent av å se et par pupper som det er kvinner som blir tent av å se en penis. Anonymkode: cba97...835 "Jeg vil tørre å påstå at det er like mange menn som blir tent av å se et par pupper som det er kvinner som blir tent av å se en penis" Blir kvinner voldsomt tent av å se en penis? Trodde ikke kvinner var så begeistret for dick-pics. Anonymkode: c79d9...608 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #33 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): "Jeg vil tørre å påstå at det er like mange menn som blir tent av å se et par pupper som det er kvinner som blir tent av å se en penis" Blir kvinner voldsomt tent av å se en penis? Trodde ikke kvinner var så begeistret for dick-pics. Anonymkode: c79d9...608 Jeg blir tent av penis! Ikke en liten en, da jeg har preferanse for stor.. Men, såklart menn, også blir twnt av pupper... Jeg har vel en digg rumpe, da jeg definitivt tiltrekker meg mange slike. Men, pupper er jo noe en mann ikke har, og er dermed feminint.. Og selvom jeg tilrrekker meg menn, som i stor grad tiltrekkes av rumoa mi. Så liker de både, nakken min, ryggen min, hoftene mine, låra og puppene. Du tar ikke på puppene når du har sex? Ser på at de rister? Går opp å ned? Meeeh, de aller fleste gjør det.. Anonymkode: 9fb8b...d2b
Kikker Skrevet 7. juni 2023 #34 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ts her min x var en rompemann, og han mente at de fleste menn var det. Han likte ikke pupper, og mente det var feil at så mange menn digget pupper. så derfor jeg spør😀 Anonymkode: af094...cd8 Han må være sær, jeg elsker pupper, sutte på på de og kose med de, men tror jeg liker rumper hakket mer. Kjenner bare kuken blir hard nå
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #35 Skrevet 7. juni 2023 Når enden ser bra ut er allting godt. ! Anonymkode: 54a4e...a48 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #36 Skrevet 7. juni 2023 Det spørsmålet blir for meg som å få spørsmålet; hvem av de to barna dine elsker du mest? Altså jeg verken kan eller vil velge mellom de to, begge har ulike kvaliteter, men summa summarum så elsker du dem begge og klarer ikke å sette den ene høyere enn den andre. Anonymkode: d247c...4b8
Even Tuell Skrevet 7. juni 2023 #37 Skrevet 7. juni 2023 (endret) Hvorfor velge? Endret 7. juni 2023 av Even Tuell 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #38 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Poenget er at man ikke har lyst til å ha sex med moren sin selv om man tenner på pupper. Majoriteten av menn tenner kanskje på rumper, men mange menn tenner også på pupper. Puppene er for å mate barna med og rumpa er til å drite med. Hvorvidt man finner noen av disse kroppsdelene attraktive har ingenting med deres opprinnelige funksjon å gjøre. Og nei, det er ikke bare religiøse eller historiske årsaker til at kvinner dekker til puppene sine. Mange menn finner pupper seksualiserende. Selv om du og mange menn ikke gjør det, så er det mange som gjør det. Jeg vil tørre å påstå at det er like mange menn som blir tent av å se et par pupper som det er kvinner som blir tent av å se en penis. Anonymkode: cba97...835 Se for deg ei dame som står på alle fire i steinaldere. Det er biologisk betinget at en mann som er på utkikk etter å formere seg vil ha større suksess om han tiltrekkes av rumpe enn av pupper. Det å synes rumpe er sexy, er naturens egen måte å "vise hvordan det skal gjøres". Babyer elsker pupper. De elsker å suge på dem og holde på med dem og ligge inntil dem. Jeg sier ikke at det noe galt i at en voksen mann henger igjen på dette stadiet, folk må få lov til å være seg selv på soverommet. Men det er nå en gang sånn det er. Anonymkode: 2ea4b...bba
Bombasi Skrevet 7. juni 2023 #39 Skrevet 7. juni 2023 Ærlig talt melder jeg pass til begge Vil ha begge deler i normal size, og gjerne mindre enn det! 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå