AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Skrevet 7. juni 2023 Kort fortalt, han valgte eksen Etter 1 (!)år,hvor jeg hele tiden har følt at det er noe som ikke stemmer,falt brikkene på plass da han for 1 uke siden fortalte at han ville satse på eksen sin.jeg føler meg utrolig sveket, lei meg og sint.han blokket meg fra alt,og det gjør så innmari vondt at jeg ikke betyr mer for han enn dette.det gjør også så vondt å tenke på at han mest sannsynlig har ønsket å holde denne døren til eksen på gløtt hele veien.han har ved ulike anledninger lagt skylden over på meg og min livssituasjon, mens det hele tiden har vært dette som har vært problemet. Han har ikke ønsket å offentliggjøre forholdet, ei heller la meg møte hans barn.jeg forstår nå hvorfor og føler meg så utrolig lurt,sveket,knust.alt på en gang. Anonymkode: 38b00...794 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #2 Skrevet 7. juni 2023 Føler med deg, jeg har også kjærlighetssorg om dagen så dette blir en bra sommer for oss 💔😔 Den eneste trøsten er vel at det som regel går over, og at når det først gjør så kommer vi til å forstå hvorfor det var det beste 🙏 Sender deg en god klem Anonymkode: c00cb...f65 2
vekten79 Skrevet 7. juni 2023 #3 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler med deg, jeg har også kjærlighetssorg om dagen så dette blir en bra sommer for oss 💔😔 Den eneste trøsten er vel at det som regel går over, og at når det først gjør så kommer vi til å forstå hvorfor det var det beste 🙏 Sender deg en god klem Anonymkode: c00cb...f65 Uff, ja,men vi får trøste oss med at det hadde vært verre med vinter og mørke, når kjærlighetssorg er ille nok i seg selv.god klem til deg også 💗 2
Morten1 Skrevet 7. juni 2023 #4 Skrevet 7. juni 2023 Jeg skjønner deg veldig, det gjør vondt. Ble selv dumpet for noen mnd siden, hun ville heller ikke offentligjøre forholdet vårt og det var uhørt å møte barna, jeg tenkte jo at dette var greit i starten da jeg så på situasjonen hennes som den var. Nå i ettertid tenker jeg av og til at det var andre grunner til det, uten at jeg har konkrete beviser.
vekten79 Skrevet 7. juni 2023 #5 Skrevet 7. juni 2023 Morten1 skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner deg veldig, det gjør vondt. Ble selv dumpet for noen mnd siden, hun ville heller ikke offentligjøre forholdet vårt og det var uhørt å møte barna, jeg tenkte jo at dette var greit i starten da jeg så på situasjonen hennes som den var. Nå i ettertid tenker jeg av og til at det var andre grunner til det, uten at jeg har konkrete beviser. Det hjelper å vite at jeg ikke er alene om det💗håper ting går bedre med deg nå
Morten1 Skrevet 7. juni 2023 #6 Skrevet 7. juni 2023 2 minutter siden, vekten79 said: Det hjelper å vite at jeg ikke er alene om det💗håper ting går bedre med deg nå Ting går bedre, men får av og til små tilbakefall hvor man tenker mye på hun, hjelper å holde seg opptatt. Var en periode jeg plutselig kunne få spørsmål om å komme på besøk etc, dette gjorde ting verre for meg, så sendte melding om at jeg kun ville ha kontakt hvis det var seriøst. Har ikke hørt noe siden. Har jo også vært på date noen ganger, så har en person jeg møter fast, men ikke noe seriøst, jeg vertfall blir mer lukket og viser lite følelser når jeg opplever kjærlighetssorg.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #7 Skrevet 7. juni 2023 Uff.. kjærlighetssorg her også, det er det verste. Masse klemmer ❤️ Det kan virke som en tanke om eksen har vært der hele tiden ja, skjønner du føler deg lurt. Han har nok sikkert lurt seg selv litt også i det, og de løgnene folk tror på selv er vanskelige å gjennomskue. Min historie er lignende, det var alltid noe der som gjorde at vi aldri var helt 100% kjærester. Det er vondt å leve sånn, så det er jo bedre at det er over. Så får man kjærlighetssorg som er det jævligste i verden, men det går i det minste over. Tiden er din venn. Ta vare på deg selv imens hjertet ditt heler. Anonymkode: d63f9...e23 1
vekten79 Skrevet 7. juni 2023 #8 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Uff.. kjærlighetssorg her også, det er det verste. Masse klemmer ❤️ Det kan virke som en tanke om eksen har vært der hele tiden ja, skjønner du føler deg lurt. Han har nok sikkert lurt seg selv litt også i det, og de løgnene folk tror på selv er vanskelige å gjennomskue. Min historie er lignende, det var alltid noe der som gjorde at vi aldri var helt 100% kjærester. Det er vondt å leve sånn, så det er jo bedre at det er over. Så får man kjærlighetssorg som er det jævligste i verden, men det går i det minste over. Tiden er din venn. Ta vare på deg selv imens hjertet ditt heler. Anonymkode: d63f9...e23 Var også sånn her,ting var aldri 100%.etter mye tid sammen, gikk det alltid dager før jeg hørte noe igjen. Kalte meg ikke kjæreste, men en han datet🙄
Tradegy Skrevet 7. juni 2023 #9 Skrevet 7. juni 2023 Kjærlighetssorg er blytungt 💔 Har full forståelse for at det gjør vondt Lite man kan si, annet enn at selv små pauser med avledning hjelper. Bittelitt. Å ikke selv få være den som velger, er ekstra sårt. Men nå som valget er tatt for deg, finn styrken i det. Det vil ikke hjelpe å dyrke han på sosiale medier, så at man blir blokkert, kan være en hjelp på sikt..... Klemmer til alle som sørger Lisa Aisato, har illustrert en nydelig klem ❤️❤️❤️ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå