Gå til innhold

Hun vil kutte kontakten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datet ei dame for et par år siden. Gikk på en smell i livet og forsvant i min egen verden. Hun har vært der hele veien med støttende meldinger. Jeg har avslått å møtes når hun har spurt fordi jeg har hatt nok med meg selv. Nå begynner jeg å bli litt bedre og fortalte henne at jeg har startet å date litt. Hun reagerte med tårer og vil nå kutte kontakten fordi hun er glad i meg. Jeg vil ikke miste henne og sier til henne at vi alltid er venner. Men hun sier det gjør for vondt når jeg kan se andre men alltid sier nei til henne. Jeg er glad i henne men veldig opptatt, mye jobb og ting som skjer på privaten. Dette er en innmari bra jente og jeg vil ikke at hun skal forsvinne

Anonymkode: 91251...b39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så ta deg tid til henne da.

Anonymkode: d279e...864

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis hun vil det så må du jo bare akseptere det. 

Dessuten kan du jo ikke være venn med henne om du føler deg tvunget til å ikke gjøre det du vil.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du vil bare ha fordelene hun gir deg uten å gi henne det hun trenger. Hadde droppet deg også. 

Anonymkode: edca3...929

• Liker 22
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du høster mye goder fra denne dama, uten å gi særlig mye tilbake. Det bør du slutte med. Enten får du "step up" og gidde gi henne litt tid, som alle vennskap behøver, eller så får du la henne kutte det ut.

Anonymkode: bb212...5b6

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du vil være venner, hun vil noe mer. Hvis hun ikke ønsker å kun være venner, tenker jeg det må bli opp til henne. 

Anonymkode: d7778...d57

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja hun gir mye positiv energi. Aldri møtt noen som har likt meg på den måten tror jeg. Altså, flere som er blitt forelsket opp igjennom, men hun her er så evig snill og kjærlig. Hun får meg til å føle meg veldig spesiell. Jeg har aldri utnyttet henne. Kunne sikkert lett ha ligget med henne men jeg vil ikke såre henne.

AnonymBruker
Skrevet

Du fortalte henne at du har startet å date litt, men du vil ikke date henne. Det er det du sa indirekte om du ikke har spurt henne ut.

Hun har vært der for deg og støttet deg, og du støter henne unna. Jeg hadde kutta deg.

Anonymkode: 5831a...434

• Liker 4
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ja hun gir mye positiv energi. Aldri møtt noen som har likt meg på den måten tror jeg. Altså, flere som er blitt forelsket opp igjennom, men hun her er så evig snill og kjærlig. Hun får meg til å føle meg veldig spesiell. Jeg har aldri utnyttet henne. Kunne sikkert lett ha ligget med henne men jeg vil ikke såre henne.

Du har jo allerede såret henne. Hun så sikkert for seg at du ville date henne igjen når du kom deg ovenpå. 

Anonymkode: 0c1c1...ae9

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hun er nok veldig såret...🥺hun støttet deg og likte deg❤️ kunne godt ha vært meg det. Jeg har tatt kontakt med en fyr som jeg likte, han avviste meg. Ville ikke bevare kontakten. Jeg syns dere menn kan være vanskelige iblant. Du burde prøve å bevare litt vennskapet. Da hun har brydd seg mye om deg

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er glad i henne men veldig opptatt, mye jobb og ting som skjer på privaten. Dette er en innmari bra jente og jeg vil ikke at hun skal forsvinne

Men du har altså tid til å date andre? Jeg hadde ikke turt å lage en tråd som satte meg selv i så dårlig lys. Håper du ser det selv.

Anonymkode: e3f89...981

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det må du respektere. Det er fullt forståelig at det er vondt for henne å være venn med deg når hun ønsker noe mer og du dater andre. 

La henne få kutte kontakt med deg, ikke vær en egoist 

Anonymkode: a48e6...4ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, enn at det er mulig. 

Dette kjente jeg var ganske triggende. Du har holdt henne varm heletiden, og nå når du føler deg bedre så vil du ikke date hun, men fremdeles ikke miste henne. 

Æsj. Du må lære deg og snakke åpent med folk, om hva slags intensjoner du har med de du har rundt deg. Og de som ikke vil være rundt deg etter at du har vært genuine, de hører ikke "hjemme i ditt liv". 

Hun fortjener såklart noen som ønsker henne. Ser du ikke det ?? 

Anonymkode: 2660f...394

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Datet ei dame for et par år siden. Gikk på en smell i livet og forsvant i min egen verden. Hun har vært der hele veien med støttende meldinger. Jeg har avslått å møtes når hun har spurt fordi jeg har hatt nok med meg selv. Nå begynner jeg å bli litt bedre og fortalte henne at jeg har startet å date litt. Hun reagerte med tårer og vil nå kutte kontakten fordi hun er glad i meg. Jeg vil ikke miste henne og sier til henne at vi alltid er venner. Men hun sier det gjør for vondt når jeg kan se andre men alltid sier nei til henne. Jeg er glad i henne men veldig opptatt, mye jobb og ting som skjer på privaten. Dette er en innmari bra jente og jeg vil ikke at hun skal forsvinne

Vis hun er så bra så bør du være obs på å miste henne.. få tid til henne, vær interresert i henne. Men om du bare vil ha henne som venn la henne gå, ikke sår mer. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun høres ut som en keeper. God, snill og har selvrespekt og bein i nesa. Tror du har driti på draget her.. 

Anonymkode: be52e...741

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med om du tar kontakt med henne da, ts?

Anonymkode: 6a7d1...ec5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...