AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #1 Skrevet 7. juni 2023 Vi bor i rekkehus med en familie under oss som. De er fra Midtøsten et sted, men faren har jobb og snakker litt norsk, moren og barna ingenting. Barna er ca 4 og 7. De hyler og skriker fra morgen til kveld. De er ikke i barnehage og er hjemme på dagtid, moren sitter ofte på en stol på terrassen og ser på ungene leke / herje. De skriker, hyler, krangler og holder på fra 08 om morningen til sent på kveld. I går stod de og kastet ball til nesten kl 22. De kaster da en ball mot veggen så den spretter tilbake igjen i en «blikkvegg» som bråker. Trodde jeg skulle bli gæren. Jobber nattevakt så er ofte hjemme på dagtid når støyen er som verst. Barna i de andre leilighetene leker og skriker de også, men det er på et helt normalt nivå som er å forvente når man bor i rekkehus. Jeg tåler støy, men dette er på et helt ekstremt nivå. De står rett og slett og skriker av full hals også ler de etterpå og sånn holder de på i timesvis. De må jo underholde seg selv, så forstår at de prøver å få tiden til å gå. Og de går aldri tom for energi 😅 Moren hysjer aldri på de eller sier noe som helst. De fikk også sånne fløyter på 17. Mai så de får også kjørt seg store deler av dagen. Ungene er aldri utenfor leiligheten, ikke på stranda eller på lekeplassen borti her. Kun på hageflekken utenfor, så det er jo ikke rart de har mye energi som skal ut. Er det noe poeng i å ta det opp eller er dette noe jeg bare må tåle? Dette blir nå andre sommeren de holder på sånn. På vinteren er det mindre, men da er det dunking og sparking inne i steden. Anonymkode: b3eaf...83b 1 6 1
Tipaa Skrevet 7. juni 2023 #2 Skrevet 7. juni 2023 Den eldste må vel gå på skolen? men grøss sier jeg bare. Glad jeg ikke bor i rekkehus med de naboene 8
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #3 Skrevet 7. juni 2023 Skal de ikke integreres i barnehage og skole? Anonymkode: 7c33f...fb7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #4 Skrevet 7. juni 2023 Høres ut som naboene som bor i leiligheten under meg. Jeg bor i blokk. Samme alder, 4 og 7. Barna er lengre oppe enn meg om kvelden, og det springes og hyles i ett sett. Fri oppdragelse er visst det nye... Anonymkode: db12a...b86 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #5 Skrevet 7. juni 2023 Jeg råder deg faktisk til å flytte for det der blir ikke bra uansett hva faen du gjør. Anonymkode: 7c33f...fb7 10
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #6 Skrevet 7. juni 2023 Du har min dypeste medfølelse. Jeg hadde ikke klart det, hadde flyttet. Anonymkode: 885eb...7a7 8
900 Skrevet 7. juni 2023 #7 Skrevet 7. juni 2023 Det norske folk vet at det fremmede folk har langt mer bråkete barn og kultur. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #8 Skrevet 7. juni 2023 Ikke vits i å ta det opp. I deres kultur er det vanlig med fri oppdragelse. Ville flyttet, den kommer aldri til å snu om på deres grensesetting pga en random nabo. Anonymkode: ce150...6cc 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #9 Skrevet 7. juni 2023 Kontakt barnevernet siden barna ikke går på skole eller barnehage. Anonymkode: 8ce5f...748 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #10 Skrevet 7. juni 2023 900 skrev (51 minutter siden): Det norske folk vet at det fremmede folk har langt mer bråkete barn og kultur. Det har jeg merket til gagns. På kafeer er det jo helt umulig å få ørens ro når det er innvandrer menn som sitter og snakker sammen. Det er høylytt snakking, roping, skrallende latter og mas mas mas og mas. Anonymkode: 8ce5f...748 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #11 Skrevet 7. juni 2023 Bare å flytte! Sorry, det der kommer ikke til å bli bedre 🤯 Anonymkode: 9bd08...b88
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #12 Skrevet 7. juni 2023 Typisk utlendinger. Helt utrolig at det ikke stilles strenge krav til integrering når de kommer hit til Norge. Landet våres kommer til å gå under. Anonymkode: 22c91...e7a 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #14 Skrevet 7. juni 2023 Utlendinger er mer høylytte og støyende. Særlig fra klankulturer. Tok bussen som første passasjer ved en endestasjon og der var det en sjåfør fra Sudan som snakket i mobilen før bussen skulle starte. Og det var med en stemmevolum av en annen verden. Det var nesten som de skrek til hverandre i telefonen. Fikk sjokk av den høylytte ropingen....men måtte også le da det er så uvant for oss nordmenn å rope sånn når vi snakker. 😂 Anonymkode: 0b1fa...932 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #15 Skrevet 7. juni 2023 Eldste kan ikke være mer enn 6 dersom han ikke går på skolen enda. Det betyr at han starter til høsten og da blir det nok roligere forhold hos deg. Anonymkode: 88fe0...dcb 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #16 Skrevet 7. juni 2023 bra det ikke er meg som bor der må jeg si. Jeg hadde gått ut og smelt til dem. Jævla drittunger Anonymkode: beb3e...093 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #17 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): bra det ikke er meg som bor der må jeg si. Jeg hadde gått ut og smelt til dem. Jævla drittunger Anonymkode: beb3e...093 Ring politiet i stedet. Anonymkode: 8ce5f...748 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #18 Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ring politiet i stedet. Anonymkode: 8ce5f...748 Dette er ikke en politisak. De bryter ingen lover. Det er sikkert fryktelig irriterende og jeg hadde flyttet, men det er ikke ulovlig å la barna sine gå i hagen og skrike på dagtid. Fra kl 23 skal det være stille. Anonymkode: 47191...5d5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #19 Skrevet 7. juni 2023 Ts.. Ja han må nok være 6 og ikke 7, begynner sikkert på skole i høst som dere sier (håper jeg)… Nå er de ute med 17. Mai-fløytene sine igjen, mor sitter og ser på og far er inne og ser på tv (hører den helt hit, prøver sikkert å overdøve ungene) 😅😂 Anonymkode: b3eaf...83b 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #20 Skrevet 7. juni 2023 Du har min dypeste medfølelse, TS. Anonymkode: 2c437...ea9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå